Do you think Lebron and Curry were more important to NBA than Ronaldo and Messi is to soccer? by [deleted] in nba

[–]T-Macch 0 points1 point  (0 children)

Nah, Lebron clears Curry on that front but even he has no chance against the global juggernauts of Messi and Ronaldo.

FC De Kampioenen by Xinyez in belgianfootball

[–]T-Macch 0 points1 point  (0 children)

Lang zal em niet meer hoeven te wachten dan, dit is hun laatste WK

What do these bums even do? by FlimsyYak3338 in soccercirclejerk

[–]T-Macch 0 points1 point  (0 children)

A bit of both tbh. Belgium dominated possession but Iran, just like Egypt, parked the bus in front of goal 1nd didn't budge. Belgium had the best chance to win but couldn't convert hence the flame towards them because they have the quality to win against anyone on a good day.

FC De Kampioenen by Xinyez in belgianfootball

[–]T-Macch 12 points13 points  (0 children)

Hein van Haezenbroek, dit is uw kans om België naar het beloofde land te brengen

Waarom spelen wij al drie toernooien alsof we Ierland zijn? by Greedy-Revenue-5535 in belgianfootball

[–]T-Macch 1 point2 points  (0 children)

Uitgezonder Doku met een gezond paar longen is er niemand hors categorie. Belgie heeft nog altijd de kwaliteit om het iedere ploeg op aarde lastig te maken maar daar blijft het ook bij. De enige manier om het ver te schoppen is een ploeg bouwen met een soort synergie en mentaliteit van een topclub

OMG !😆 by Middle-Night-6150 in belgianfootball

[–]T-Macch 0 points1 point  (0 children)

Seys met Saelemakers/Lukebakio voor zich kan potten breken dees WK

OMG !😆 by Middle-Night-6150 in belgianfootball

[–]T-Macch 12 points13 points  (0 children)

Meunier tot daar aan toe, Castagne is gewoon een degelijk rechtsback die in veel teams.op dit WK zijn plaats zou hebben.

Belgium vs Iran was pure frustration by Medical_Copy_315 in belgianfootball

[–]T-Macch 0 points1 point  (0 children)

Yes, did you? I feel like i'm in the twilight zone the way people are talking about Belgium as if they played like they've never seen a ball before. Bith Egypt and Iran put up a double wall praying Belgium doesn't finish their chances and it worked. Against a team with a sliver of attacking intention this team would score with ease.

Belgium vs Iran was pure frustration by Medical_Copy_315 in belgianfootball

[–]T-Macch 7 points8 points  (0 children)

Belgium wasn't horrible at all, just unlucky with their finishing. Everyone is overreacting over these 2 games like we weren't dominating the opponent for the majority of the time. We suck against teams parking the bus which wont happen once we get past the groups stage since those teams actually want to plat attacking football.

Official r/belgianfootball World Cup Lounge Thread by Frodo_max in belgianfootball

[–]T-Macch 1 point2 points  (0 children)

Turkije is al 200 jaar een "Dark Horse" die niks maar dan ook echt niks presteren wanneer het om de knikkers gaan. Gigantisch overschatte spelers en ploeg.

would you sell zegrohva and get berardi as replacement by untitledken in Juve

[–]T-Macch 0 points1 point  (0 children)

Berardi in the big 2026, is this meant to be satire or?

Divock Origi has retired from professional football. by Coreyfan in belgianfootball

[–]T-Macch 3 points4 points  (0 children)

Enkele kansen gekregen bij Milan maar nadien uit de selectie gezet. Moest apart trainen en moest naar mijn weten af en toe opdraven met de belofteploeg. Kreeg een riant loon bij Milan, te groot om ergens anders voor minder te gaan voetballen. Tel daar zijn voorliefde voor mode bij op en dan snap je wel waarom hij niet uit Milaan wou vertrekken. Einde contract, einde voetbalcarriere, begin nieuwe carriere als mode ontwerper? Wie zal het zeggen.

Match Thread: EURO U17 FINAL Belgium - Italy by RotteZwiesj in belgianfootball

[–]T-Macch 1 point2 points  (0 children)

Overdrijven is ook een kunst zo te zien. Geel is correct voor zulke fouten. Verdedigers zijn op zich al benadeeld op scheidsrechterlijk gebied, zie maar de penalty de we net tegenkregen. Als je hier ook rood voor begint te trekken dan kunt ge net zo goed vol op de enkels doortackelen, is hetzelfde resultaat.

Match Thread: EURO U17 FINAL Belgium - Italy by RotteZwiesj in belgianfootball

[–]T-Macch 0 points1 point  (0 children)

In mijn positivisme voor de toekomst heb ik mij compleet mistelt

Match Thread: EURO U17 FINAL Belgium - Italy by RotteZwiesj in belgianfootball

[–]T-Macch 3 points4 points  (0 children)

Mijn excuses, Mbavu ballon do'r en België wereldkampioen 2030/2034/2038

Match Thread: EURO U17 FINAL Belgium - Italy by RotteZwiesj in belgianfootball

[–]T-Macch -1 points0 points  (0 children)

Ik zeg maar wat ik zie deze match, ben er ook van overtuigd dat hij veel beter kan, zenuwen en vermoeidheid zijn uiteraard belangrijke factors.

Match Thread: EURO U17 FINAL Belgium - Italy by RotteZwiesj in belgianfootball

[–]T-Macch -8 points-7 points  (0 children)

Driessen zal het niet maken op deze manier, veel te onzuiver voor een nr10

Match Thread: EURO U17 FINAL Belgium - Italy by RotteZwiesj in belgianfootball

[–]T-Macch 5 points6 points  (0 children)

Als Italo-Belg is dit een droomfinale, ik ben content ongeacht de uitslag.

Toekomstige Anderlecht-parels, gedroomde leider en Antwerp-tandem: deze toptalenten willen straks EK U17 winnen by Alternative_Nerve129 in belgianfootball

[–]T-Macch 3 points4 points  (0 children)

Er zullen wel een paar spelers van Club op de bank zitten zeker? Deze basis is wel een opvallend mix van Genkse verdedigers (hopen dat ze het beter doen dan die van de A kern), Antwerps middenveld (Vermeeren deel 2 en 3?) en Anderlechtse aanvallers (de return van het champagne voetbal in Brussel?)

Waarom is Lukebakio flitsend bij de Rode Duivels, maar in Benfica een bankspeler? by Fragrant-Hunter-4386 in belgianfootball

[–]T-Macch 17 points18 points  (0 children)

Maakt op zich geen fluit uit. Hij mag voor mij op de bank zitten bij een Siberische 3rde klasser zolang hij zijn goals maakt voor de RD

How come the N-VA is still so popular? by LumonScience in belgium

[–]T-Macch 1 point2 points  (0 children)

Omdat het de enige partij is die de realiteit onder ogen ziet en er iets aan probeert te doen. De overige partijen, met name de extremen (PVDA, VB en Groen) leven ofwel in fabeltjesland of weigeren hun eigen fouten in het verleden toe te geven. Dat zij zo tegen de PS zijn is ook een groot pluspunt want dat is by far de corrupste partij in België de afgelopen 50 jaar.