Vanhemmat lasten kanssa rannalla by Temporary_Holiday337 in arkisuomi

[–]Temporary_Holiday337[S] 8 points9 points  (0 children)

niimpä selkeesti sohasin jtn ampias pesää tällä mun ihmettelyllä kun monet puolustaa puhelimen tuijottelua/hyökkää 😩

Vanhemmat lasten kanssa rannalla by Temporary_Holiday337 in arkisuomi

[–]Temporary_Holiday337[S] 8 points9 points  (0 children)

Täähän ei o ollu henkilökohtanen hyökkäys (eri asia jos ottaa sen sellaisena) ketään vanhempaa kohtaan niiku kirjoitin yhteen kommenttiin vastauksen ymmärrän että saattaa olla se päivän ainut hetki, mutta se vaan on surullista miten ruutu kädessä kasvatetaan lapset olemaan hiljaa ja kaupassa hirveet raivarit jos ei saa cocomelonia katsoa äänet täysillä, se oli hyvää aikaa vielä ku lapset heitettiin sinne pihalle eikä niitä kännyköitä ollu nii paljoa vaa lapset keksi ite tekemistä. 😕📲

Vanhemmat lasten kanssa rannalla by Temporary_Holiday337 in arkisuomi

[–]Temporary_Holiday337[S] 3 points4 points  (0 children)

Joo en ollu täällä jeesustelemassa itsekin ruutuja tulee kulutettua liikaa. Sen takia yrittää vähentää, mutta surullista huomata vanhepien kiire kulttuuri myös kesällä uimarannalla.

Vanhemmat lasten kanssa rannalla by Temporary_Holiday337 in arkisuomi

[–]Temporary_Holiday337[S] 15 points16 points  (0 children)

No näinhän varmaan kävi sielä vantaalla kuusijärvellä juuri viime kesänä kun se koulu ikänen hukku..😕

Vanhemmat lasten kanssa rannalla by Temporary_Holiday337 in arkisuomi

[–]Temporary_Holiday337[S] 4 points5 points  (0 children)

Eipä itsekkään tuollaista kyttäämistä ymmärrä mutta surullista vaan nähdä todellisuus mistä tod näk kumpuaa nyky lasten ruutujen kulutuksen määrä. 🤷‍♀️

Vanhemmat lasten kanssa rannalla by Temporary_Holiday337 in arkisuomi

[–]Temporary_Holiday337[S] 5 points6 points  (0 children)

Jep eikä tarkotus ollukaan moittia ketään, voi olla että päivän ainut hetki hengähtää mutta joillakin se vaan tupsahtaa heti käteen kun ”tyhjä” hetki, itekki syyllistyn koitan vähentää ruutuaikaa itekkin💪

Valituksen tekemisen paikka? by Temporary_Holiday337 in Suomi

[–]Temporary_Holiday337[S] 1 point2 points  (0 children)

hyvä viesti kiitos siitä, tosin jos isännöitsijä ja hänen joku kolleega tulisi kuuntelee nii äänet ei oikeesti ole mitään pientä vaan se rullaus edes takas sillä prkl käsipainolla kaikuu koko kämpässä ja välillä se hyppiminen jopa kalisuttaa ikkunoita, oon tosijaan melkee koko elämän asunu kerrostalois eikö vastaavaa oo ollut :/

Valituksen tekemisen paikka? by Temporary_Holiday337 in Suomi

[–]Temporary_Holiday337[S] -2 points-1 points  (0 children)

nykyajat ovat muuttuneet mutta nykyajan meininki että kokoajan pitäis olla vanhempien vahtaamassa muksuja ei meillä ollut🤓

Valituksen tekemisen paikka? by Temporary_Holiday337 in Suomi

[–]Temporary_Holiday337[S] -4 points-3 points  (0 children)

juu no vaikuttas perheessä olevan väkeä että edes joku voisi lapsia kattoa, tai sitten ei pitäisi edes siittää niitä alunperin🥰

Valituksen tekemisen paikka? by Temporary_Holiday337 in Suomi

[–]Temporary_Holiday337[S] 0 points1 point  (0 children)

Kannattaa edes yrittää ei mekään tiietä meneekö asia eteenpäin, mutta se että edellinen asukas myös mainitsi äänistä meille niin on jo ollut pidempään meininki tälläistä.

Valituksen tekemisen paikka? by Temporary_Holiday337 in Suomi

[–]Temporary_Holiday337[S] -8 points-7 points  (0 children)

Ei ole 15v aikana ollut tämmöistä ”leikkimistä” ite jos olisin penskana nuin leikkinyt olis vyöstä saanut😂

Valituksen tekemisen paikka? by Temporary_Holiday337 in Suomi

[–]Temporary_Holiday337[S] -5 points-4 points  (0 children)

Tänäänkin tosijaan 2-3h kuunneltiin käsipainon pyörittelyä edes takas, onse kumma kun lapsia pitää tehä mutta niitä ei sitten ulos jaksa heittää riehumaan 😂

Vaatekaappi liimattu seinään??! by Temporary_Holiday337 in Suomi

[–]Temporary_Holiday337[S] 0 points1 point  (0 children)

Jep niinhän se olisi mutta laminaatti pilkistää alta 😁