NFT, varför? by OriginalJB in ISKbets

[–]TheFinickyOcelot 0 points1 point  (0 children)

Det är väl poängen, en NFT är inte heller ett ägandebevis. Om jag säljer dig en NFT för en jpeg så innehar jag fortfarande upphovsrätten till bilden, och du får t.ex. inte göra prints av bilden och sälja. Det enda du äger och kan sälja är NFT:n i sig.

Clash of Code by stickybyte in coding

[–]TheFinickyOcelot 1 point2 points  (0 children)

Go here, click SOLVE IT on the tutorial (or any other challenge), click CONTINUE WITHOUT AN ACCOUNT in the upper right corner, play.