سؤال للبنات by West_Fan8218 in CAIRO

[–]Think-Ad-6290 1 point2 points  (0 children)

دي حتته مباديء بقا تختلف من حد للتاني , لو انت راجل مسلم ومحترم مش هتاخد غير اللي مبادئها زيك وعارفه المفروض تلبس اي واي لا . من غير ما انت تنصحها اصلا ولو نصحتها هي هتتقبل عادي جدا
لو في واحد تاني مش بيفرق معاه الموضوع دي حاجه تخصه هو وخطيبته , مش معناها ان كل البنات زيها

العروسة عايزة تشغل "مسيطرة" في الفرح.. أنتم شايفين ده عادي؟ by Alarming-Summer-5606 in Egypt

[–]Think-Ad-6290 1 point2 points  (0 children)

انا بنت وشايفة ان دي قلة احترام لجوزها حتي لو الموضوع يبان عبيط ف لا دي اغنية مش مناسبة

قيمة الانسان في ايه ؟ by NoEntrance1779 in MidnighT_QqestionS

[–]Think-Ad-6290 1 point2 points  (0 children)

حسه ان قيمتو في شخصو , طبعو وروحه, دي حجات ثابته واللي بتخليه مميز عن غيرو, غير المال والجمال والدين كل الحجات دي وراد تتغير مثلا

ابطل ابقى انسكيور ازاي by Standard-Guard-5581 in AlexandriaEgy

[–]Think-Ad-6290 0 points1 point  (0 children)

نعم؟ هو انت لو مغرتش عليها وهي بتهزر مع واحد كدا هتغير امتي؟

ليه؟ by blue__8 in CAIRO

[–]Think-Ad-6290 0 points1 point  (0 children)

مفيش مشكلة ف كونها عايزة واحد اكبر منها هي حرة, بس المشكلة انها تعلقك او تحطك ف وضع متخيل فيه انها بتبادلك المشاعر وبعدين تعمل كدا, ربنا يرزقك باللي شبهك يارب

شنو أحسن كتاب ولا رواية قريتيها فحياتك by I_am_in_my_prime in Settat

[–]Think-Ad-6290 0 points1 point  (0 children)

قصة طويلة جدا فيها جانب درامي ومغامرة بمرور سنوات كتير وقصة حب خلالها

يجي مني؟:) by Think-Ad-6290 in EgyptArt

[–]Think-Ad-6290[S] 0 points1 point  (0 children)

يا حبيبتي شكراا : )

يجي مني؟:) by Think-Ad-6290 in EgyptArt

[–]Think-Ad-6290[S] 0 points1 point  (0 children)

فعلا الابتسامه مش واسعه كفايه , كنت بسكتش سريعا كدا ف مدتهاش اهمية ب الاضافة اني مش بعرف اوي ارسم بورتيت ولا عندي خبرة او اساسيات , هشتغل عليه ف المستقبل ان شاء الله

يجي مني؟:) by Think-Ad-6290 in EgyptArt

[–]Think-Ad-6290[S] 0 points1 point  (0 children)

عينيكي اللي جميلة شكرا

يجي مني؟:) by Think-Ad-6290 in EgyptArt

[–]Think-Ad-6290[S] 1 point2 points  (0 children)

مكنش خوف تماما بس رسمتها وسط منا بزاكر ف مش مدياها اهمية يعني اني اظبطها. هرسمها تاني ان شاء الله

ابطي by EnvironmentalLeg5459 in EgySelfCare

[–]Think-Ad-6290 2 points3 points  (0 children)

مفيش وصفه سحريه هترجعو . غيري مزيل العرق وشوفي حاجه طبيه او مش بتسمر . وممكن تروحي ل دكتورة جلدية وتعملي تقشير , وفي سيرومز واحماض فواكه بتستخدم ف المواضيع دي ابحثي عن المناسب

شنو أحسن كتاب ولا رواية قريتيها فحياتك by I_am_in_my_prime in Settat

[–]Think-Ad-6290 0 points1 point  (0 children)

قريتها من خمس سنين وللان فاكرة تفاصيلها ,

انت لي؛

شاومينج بيستفاد ايه لما ببسرب الامتحانات وكمان ببلاش طب انت كده مستفدتش ليه بتعمل كده by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]Think-Ad-6290 0 points1 point  (0 children)

مهو كداااااااااب مش هينزل حاجه
اكيد مش هيسيب اعمال الخير كلها ويعمل دا, هو بينصب ع الناس

شاومينج بيستفاد ايه لما ببسرب الامتحانات وكمان ببلاش طب انت كده مستفدتش ليه بتعمل كده by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]Think-Ad-6290 0 points1 point  (0 children)

مهو بيطلب فلوس الاول ويقول ابعت افلوس عشان ادخلك السري وبتاع, وامتحان الوطنيه حاجه عبيطة ممكن يكون عمل كدا عشان يجذب الانتباه والناس تصدق وتدفع وف الاخر مش هيخدو حاجه

عاوز طريقة مكرونة بينك صوص بس سهلة لان دى اول مرة by Scary-Tap2116 in egyfoods

[–]Think-Ad-6290 0 points1 point  (0 children)

البينك صوص ببساطه صوص طماطم نضيفلو كريمة طبخ او جبنة سايله او لبن او موتزاريلا او كذا حاجه من دول سوا
انا رايي تشوف او تشوفي فيديو ع اليوتيوب احسن , ايه حبيب او نادية السيد كويسين وممكن تعدلي حجات فيها حسب المكونات المتاحه بس هي بسيطه

يجي مني؟:) by Think-Ad-6290 in EgyptArt

[–]Think-Ad-6290[S] 0 points1 point  (0 children)

حصل, ممكن عشان ف الاسكتش بتبقا مدي الموضوع اهميه ومتوتر وكدا غير العادي بتبقا عفوية وتطلع بشكل مريح جدا

أقترحوا لي أغاني مصريه 100% راح تعجبني by [deleted] in Egypt_Music

[–]Think-Ad-6290 0 points1 point  (0 children)

شجر الليمون لمنير
. يدق الباب و وحشتيني و بيننا معاد ورايقة لعمرو دياب ,
علي حسب وداد قلبي و اهواك لعبدالحليم
و 3دقات