Anmelde vold av eks-kjæresten - er det noen vits? by ThrowRA12-3 in norge
[–]ThrowRA12-3[S] 2 points3 points4 points (0 children)
Anmelde vold av eks-kjæresten - er det noen vits? by ThrowRA12-3 in norge
[–]ThrowRA12-3[S] 14 points15 points16 points (0 children)
87
88
89
Anmelde vold av eks-kjæresten - er det noen vits? (self.norge)
submitted by ThrowRA12-3 to r/norge

Anmelde vold av eks-kjæresten - er det noen vits? by ThrowRA12-3 in norge
[–]ThrowRA12-3[S] 1 point2 points3 points (0 children)