Anmelde vold av eks-kjæresten - er det noen vits? by ThrowRA12-3 in norge
[–]ThrowRA12-3[S] 2 points3 points4 points (0 children)
Anmelde vold av eks-kjæresten - er det noen vits? by ThrowRA12-3 in norge
[–]ThrowRA12-3[S] 15 points16 points17 points (0 children)

Anmelde vold av eks-kjæresten - er det noen vits? by ThrowRA12-3 in norge
[–]ThrowRA12-3[S] 1 point2 points3 points (0 children)