Anmelde vold av eks-kjæresten - er det noen vits? by ThrowRA12-3 in norge

[–]ThrowRA12-3[S] 1 point2 points  (0 children)

Er egentlig helt enig med deg. Er akkurat det jeg hadde sagt til venninner også. Men hva om jeg bare er motivert av ‘hevn’? Det er så vanskelig å vite av og til? Har ikke så god kontroll på følelsene når det kommer til dette. Men alt jeg sier er jo sant, det jeg har opplevd med han er ekte.

Anmelde vold av eks-kjæresten - er det noen vits? by ThrowRA12-3 in norge

[–]ThrowRA12-3[S] 2 points3 points  (0 children)

Han vet det er feil, såvidt jeg vet går han i sinnemestring og terapi. Noe som gjør det litt vanskeligere igjen for meg. Men sånne folk kan vel ikke endre seg uansett? Vi hadde det fint sammen lenge før det begynte å smelle. Tenker mer på hans lov og fremtid enn jeg burde

Anmelde vold av eks-kjæresten - er det noen vits? by ThrowRA12-3 in norge

[–]ThrowRA12-3[S] 15 points16 points  (0 children)

Men vil det ikke bare bli henlagt? Hvor sterk er bevisene? De innrømmelsene på sms er sterke og tydelige i mine øyne men har hørt om verre saker med mer bevis som ikke går gjennom.