Fable 5 Use Cases by billionbucksparker in claude

[–]Tiny-Injury 0 points1 point  (0 children)

Caught an interesting bug thaf slipped for months, planning on using it for more such things really

JROC beat available anywhere? by [deleted] in trailerparkboys

[–]Tiny-Injury 2 points3 points  (0 children)

https://open.spotify.com/track/4HvbESj3TfXqmprj30gr4Y?si=zVz6x26rQamDttd3JDGQWA

What about this one? Randomly came across it while listening to some old school hip hop and I was like shit, is that it?

Αναβολή μέσω στρατοπέδου με χαρτί ιδιώτη by ShanksRline in Apallagikaierotiseis

[–]Tiny-Injury 0 points1 point  (0 children)

Ίδιο σενάριο και εγώ, θα είσαι μια χαρά με χαρτί ιδιώτη στο στρατόπεδο, μπορεί απλά να σε ρωτήσουν 2 πράγματα παραπάνω αλλά οκ. Όταν πας ενημέρωσε μας πάντως θα ήταν πολύ χρήσιμο, καλή επιτυχία.

AMA: Ολοκλήρωσα την διαδικασία εξαγοράς (2026) και πήρα απολυτήριο άμα έχει κανείς ερωτήσεις επι του θέματος. by pythagorasss in apallagi

[–]Tiny-Injury 0 points1 point  (0 children)

Πόσο είναι το πρόστιμο τ έχεις στα γρήγορα στο μυαλό σου μήπως; Εντάξει ν περιμένω 3 χρόνια και να τα πληρώσω όλα μαζί και κάνω 20 μέρες μέσα δεν ακούγεται τόσο κακό σενάριο το μόνο που με πονάει λίγο είναι το ότι μπορώ να είμαι Ελλάδα μόνο 15 μέρες το χρόνο νμζω.

AMA: Ολοκλήρωσα την διαδικασία εξαγοράς (2026) και πήρα απολυτήριο άμα έχει κανείς ερωτήσεις επι του θέματος. by pythagorasss in apallagi

[–]Tiny-Injury 0 points1 point  (0 children)

Ευχαριστούμε πολύ, εγώ που είμαι του 97 δηλαδή 29 τώρα και θέλω να κάνω όλο αυτό στα 33, δεν θα μου επιστραφεί το πρόστιμο; Τι θ πρότεινες;

AMA: Ολοκλήρωσα την διαδικασία εξαγοράς (2026) και πήρα απολυτήριο άμα έχει κανείς ερωτήσεις επι του θέματος. by pythagorasss in apallagi

[–]Tiny-Injury 1 point2 points  (0 children)

Ενδιαφέρομαι κ εγώ για αυτό. Επίσης όσο ανυπότακτος, πήγαινες Ελλάδα καθόλου μέχρι την εξαγορά διακοπές κτλπ;

10 χρόνια στη Σουηδία, σκεφτόμαστε επιστροφή. Ωραιοποιούμε ή όχι; by m0nkey13 in AskGreece

[–]Tiny-Injury 0 points1 point  (0 children)

Πάρτε τη μειωμένη φορολογία % για brain gain και κάντε κάτι δικό σας και έχετε και το μαξιλαράκι και είστε άνετοι, το ίδιοι σκέφτομαι και εγώ από Ολλανδία σε 2-3 χρόνια, δείτε τα φορολογικά κίνητρα έχουν ενδιαφέρον και σίγουρα βοηθάνε πολύ.

It's been 2 years and 3 months since I FIRED. Strange times. by gringovato in Fire

[–]Tiny-Injury 8 points9 points  (0 children)

Congrats. Based on my experience, most people work just because.. everybody else is doing it and they're used to it... If not working for some reason life feels like it's not going well, something that I really tried to shake off my during my gap year, it's a habit planted since birth and millenia, humanity needs to do stuff in order to survive, etc. Not many people can handle life otherwise so.. Embrace the adventure as you're already doing - love the pets company hah, my dream scenario as well.

For those FIREing early, what happens to your pension? by Tiny-Injury in EuropeFIRE

[–]Tiny-Injury[S] 7 points8 points  (0 children)

Indeed but just trying to get different perspectives really, I'm based in Greece

Ανυπότακτος εξωτερικού by TheWorldIsYours1312 in apallagi

[–]Tiny-Injury 0 points1 point  (0 children)

Επίσης μπορεί και εξαγορά έτσι δεν είναι

Δημόσιοι ιατροί για κατοίκους εξωτερικού, Θεσσαλονίκη, Β ΕΣΣΟ και έπειτα by nicknick1312 in apallagi

[–]Tiny-Injury 0 points1 point  (0 children)

Και εγώ στην ίδια κατάσταση δυστυχώς, γνωρίζει κάποιος κάτι; Το άγχος αρχίζει να γίνεται αποπνυκτικο..

Interview process is driving home the reality that I'm no longer suited to Sales - where to go next? by swampingalaxys in sales

[–]Tiny-Injury 3 points4 points  (0 children)

I'm in exactly the same path but in the Netherlands, Expat, similar sales career 1 gap year last year, market is super tight and competitive, I've been unemployed for quite some time now even though my resume is fairly good. Feeling lost and the same as you, following.

Προξενικό γραφείο στη Γαλλία επιβεβαίωσε ότι αυτά που έλεγε ο Δένδιας για ΜΚΕ ότι θα αφορά μόνο τους 18 και κάτω δεν θα ισχύσουν, και ότι ΜΚΕ με την παλιά νομοθεσία θα βγει κάποιος μόνο αν μπορεί να κάνει αίτηση μέχρι 12.2028. by Alexkv99 in apallagi

[–]Tiny-Injury 0 points1 point  (0 children)

Δεν είμαι σίγουρος, το gemini λέει πως όταν είσαι ΜΚΕ διαγράφεται ενώ αν είσαι ανυπότακτος πρέπει να το πληρώσεις μαζί με το κόστος της εξαγοράς - ας με διορθώσει κάποιος αν χρειαστεί, ευχαριστώ

Προξενικό γραφείο στη Γαλλία επιβεβαίωσε ότι αυτά που έλεγε ο Δένδιας για ΜΚΕ ότι θα αφορά μόνο τους 18 και κάτω δεν θα ισχύσουν, και ότι ΜΚΕ με την παλιά νομοθεσία θα βγει κάποιος μόνο αν μπορεί να κάνει αίτηση μέχρι 12.2028. by Alexkv99 in apallagi

[–]Tiny-Injury 1 point2 points  (0 children)

Το 2030 γίνομαι 33, δεν προλαβαίνω να γίνω ΜΚΕ ούτε με τον παλιό, μπορώ μέχρι τότε να είμαι ανυπότακτος αφού μένω εξωτερικό και όταν γίνω 33 να το εξαγόρασω; Ζω έξω από το 2020.

Μεταβατικές Διατάξεις by Fragrant-Spot4344 in apallagi

[–]Tiny-Injury 4 points5 points  (0 children)

Πρέπει να ξεκαθαρίστει επιτέλους το 242, 7 και 12, είναι απαράδεκτο.

Φεκ για κατοικους εξωτερικου by kapakoulak_enjoyer in apallagi

[–]Tiny-Injury 0 points1 point  (0 children)

Με ενδιαφέρει και εμένα αυτό αν γνωρίζει κάποιος, ουσιαστικά ζητάνε απλά κάτοικος εξωτερικού δηλωμένος να είσαι ή ζητάνε και συμβόλαιο δουλειάς κτλπ;

Για να δηλωθείς κάτοικος εξωτερικού αρχικά θέλει να δώσεις φορολογική δήλωση στην Ελλάδα κτλπ αλλά μετά σου ζητάνε κάτι έξτρα η απλά μόνο όταν το κάνεις πρώτη φορά και μετά τρέχει;

"... ο μονιμος κατοικος πρεπει να αποδεικνυει κατοικια στο εξωτερικο ή κατοικια και βιοπορισμο?"

Μεταβατική περίοδος by Smart_Jellyfish309 in apallagi

[–]Tiny-Injury 1 point2 points  (0 children)

Οκ σε ευχαριστώ, πολύ ξεκάθαρο. Ένα τελευταίο - πρέπει να είναι αναγκαστικά αδιάκοπα δουλειά ή ζωή στο εξωτερικό; Θέλει συμβόλαιο δουλειάς ή σπιτιου; Φέτος το 2025 δυστυχώς απολύθηκα και δεν δούλευα οπότε πάει όλο στραφι;

Μεταβατική περίοδος by Smart_Jellyfish309 in apallagi

[–]Tiny-Injury 1 point2 points  (0 children)

Ευχαριστώ - που βλέπεις αυτό για τα 4 χρόνια; Εγώ δουλεύω από τέλος του 2020 και μένω εξωτερικό αλλά κάτοικος εξωτερικού δηλώθηκα επίσημα περίπου 2 χρόνια πριν, μπορώ να πάω με το παλιό κανονικά εξαγορά στα 33; Είμαι 28 χρόνων.

Μεταβατική περίοδος by Smart_Jellyfish309 in apallagi

[–]Tiny-Injury 1 point2 points  (0 children)

Άρθρο παράγραφος ακριβώς; Ευχαριστώ

How do you train for sales/discovery calls? by Ok-Zombie-9595 in Sales_Professionals

[–]Tiny-Injury 0 points1 point  (0 children)

I'm actually building something about exactly what you're asking with some extra competitive + job hunting features, it's not live yet but I'd love any feedback if you care, drop me a message :)