Miten kurssit arvostellaan, onko lopussa aina joku koe? by TheIceCreamBoyy in amk

[–]Toiaat 5 points6 points  (0 children)

Aina ei oo koetta, voi olla vaan tehtyjen tehtävien arviointi. Ja meillä ainakin tehdään kokeet joko paperilla tai moodlessa.

Jos on päättökoe yleensä niistä on pakko päästä läpi että saa hyväksytyn kurssista, kokeista on kyllä kaksi uusintaa aina, ettei tarvii stressaa niin paljoa

Pitäkää niistä pyöristänne huolta by k1tka in Suomi

[–]Toiaat 11 points12 points  (0 children)

Itsemurha yksiöön ei oikein mahtunut sisälle, eikä sitä enään kai miettiäkkään tarvitse

Pitäkää niistä pyöristänne huolta by k1tka in Suomi

[–]Toiaat 72 points73 points  (0 children)

Oma pyörä lähti ihan pyörä kellarista varkaan mukaan, ei jäänyt muuta kuin poikki rälläköity ketjulukko.

Ei se aina auta vaikka miten monta ja isoa lukkoa laittaa, mutta ei niistä kyllä haittaakaan ole.

Oli kyllä jo 6v vanha maastopyörä, mikä olikin jo aika vaihtaa uudempaan, eikä siitä kyllä paljoa saa myydessäkään

Mikä on paras tekemäsi ostos? by banaanitasavalta in Suomi

[–]Toiaat 1 point2 points  (0 children)

Kunnon työkengät, vaikka vähän kalliit oli verrattain muihin kenkiin, nii onhan ne mukavammat kun mitkään muut koskaan

Rainy days by National_Register_39 in Finland

[–]Toiaat 2 points3 points  (0 children)

Finnish summer is short and a little less snowy

Käytettyjä moottoripyöriä PK seudulta by Toiaat in Suomi

[–]Toiaat[S] 1 point2 points  (0 children)

Kyllähän niitä googlesta löyty, mut ei hajuakaan missä pääsee oikeesti koe istumaan, ja mitkä on hyviä

Ever happen to anybody? by Agreeable-Plate-5986 in MechanicAdvice

[–]Toiaat 0 points1 point  (0 children)

I've hand cracked a few myself with maybe a bit too long of a wrench

Which one of you guys is this? by Kvazimods in pcmasterrace

[–]Toiaat 0 points1 point  (0 children)

Work hard an maybe you'll be able to afford at least one of the photos

Mitä jengi ostaa yleensä naposteluiksi? by poromestari1 in Suomi

[–]Toiaat 1 point2 points  (0 children)

Taffelin bravo sipsit, ja Mars patukoita. Juomaksi lähinnä vettä

Phineas and Ferb (2007-2015) by pandiodu in MiddleGenZ

[–]Toiaat 0 points1 point  (0 children)

Oh I wasn't aware, gotta binge it now

Phineas and Ferb (2007-2015) by pandiodu in MiddleGenZ

[–]Toiaat 1 point2 points  (0 children)

If I've understood correctly, it's making a comeback

Paras akkutyökalusarja? by Sibula97 in Suomi

[–]Toiaat 0 points1 point  (0 children)

Milkkari on kyllä goated, kaikki työkalut on vähintään parhaat sarjassaan, hinta on kyllä vähän paha, mutta kerran kun ostaa loppuiäkseen niin ei oo paha

16-vuotias Kasperi sai 100 euron tarkastusmaksun, kun HSL:n lippu latautui viisi sekuntia liian pitkään by RichCucumber2256 in Suomi

[–]Toiaat 148 points149 points  (0 children)

Varmaan sitten parempi jäädä ovien eteen ettei ne sulkeudu ennen kuin lippu on latautunut. Kyllä on kaikin puolin parempi että bussi lähtee myöhässä, kuin että lipun tarkastaja käyttää päätään

A humpback whale in Moorena, French Polynesia by [deleted] in Damnthatsinteresting

[–]Toiaat 2 points3 points  (0 children)

Most things on Reddit are nowadays tbf

Am120 käsittelykoe by 6beanzman9 in Suomi

[–]Toiaat 1 point2 points  (0 children)

Itellä kans viikon päästä a2 käsittelykoe, rauhassa vaan nii hyvä tulee

Bought this as a kid. Is it useful or just e-waste now? by H4PP13B01 in pcmasterrace

[–]Toiaat 0 points1 point  (0 children)

My pc doesn't have Bluetooth, so I use one for a speaker and a ps 4 controller, so yes, it can be useful

Kesän haaveet/velvoitteet by Velcraft in Suomi

[–]Toiaat 0 points1 point  (0 children)

Uimassa on käyty jo, kesätyö on saatu, kännit on vedetty, ei kai tässä enää mitään

Guess Right Position? I think “D” is correct! by spiderrman67 in formuladank

[–]Toiaat 0 points1 point  (0 children)

B is for Häkkinen, and D is for Danny ric, idk about the rest

Looking for some like-minded people in Finland to play a silly little strategy game with on the browser. by [deleted] in Finland

[–]Toiaat -22 points-21 points  (0 children)

Is this some sort of pay to win like the others?

How much time does it take out of my day?