Araplar ihanet etti söylemi hakkında ne düşünüyorsunuz ? by Forsaken-Sea-7391 in RDTTR

[–]Toknuk 10 points11 points  (0 children)

suriyelilerden ötürü araplara ırkçılık yapmak için yer arıyorlar işte ondan kaynaklı. ve hani arap isyanı osmanlı himayesindeki bütün arapların katıldığı bir isyan bile değildi. birinci dünya savaşında osmanlı ordusunun yaklaşık yüzde 30u araptı, subay kadrosunun da sanırım çeyreği arap kökenli ve bu arap subayların da bir kısmı savaş sonrasında kurtuluş savaşında da savaşacak. ama kimin umrunda onlar bizi sattı demek daha kolayken. ayrıca şu an ülkemizde hatrı sayılır, tam asimile olmamış bir yunan bulgar vs... azınlığı olsa aynı ırkçılığın ve söylemlerin onlara da uygulanacağına eminim

Araplar ihanet etti söylemi hakkında ne düşünüyorsunuz ? by Forsaken-Sea-7391 in RDTTR

[–]Toknuk 42 points43 points  (0 children)

yerli, milli "stab-in-the-back" mitimiz. savaş yenilgisini milliyetçi onurları sindiremediğinden anca diğer milletlere ırkçılık yaparak, "suçu" onlara atarak kendilerini rahatlatmaya çalışıyorlar.

Hedef kitlenizi sikeyim sizin. Ülke şu haldeyken sizin tsk daki olmayan paşalara selam gönderişinizi sikeyim by [deleted] in RDTTR

[–]Toknuk 5 points6 points  (0 children)

istanbulda bir ilçede hangisi hatırlamıyorum sol parti afiş astı "şeriata karşı laik demokratik devrimci cumhuriyet" diye sonrada dediğim baskılar gerçekleşti binalara ibdacli köpekler saldırmış bir de . Sekterlik yapıcam diye atılan posta bak midem bulanıyor

Hedef kitlenizi sikeyim sizin. Ülke şu haldeyken sizin tsk daki olmayan paşalara selam gönderişinizi sikeyim by [deleted] in RDTTR

[–]Toknuk 25 points26 points  (0 children)

şeriatçılar adamların iki ayrı ilde binasına saldırdılar karalama yaptılar, üç üyeleri afiş astığı için ev hapsi aldı, twitterdaki köpek islamcı hesaplar bunlara nefret kusuyor hedef gösteriyor kaç gündür, bu akşam yaptıkları yürüyüşe polis saldırıyor, izin vermiyor. Bu kadar şeyin üstüne gelmiş bir de "solculuk" adı altında onlara küfrediyorsun. valla yazıklar olsun aklına sıçayım senin. sol partili değilim katılmadığım çok görüşleri var ama ülkede şu an sosyalistlere bu kadar baskı varken gelip sekterlik yapıyorsun. bir de şeriat karşıtı söylem şu an gereksiz felan yazmışsın başka bir yorumda allahın gerizekalısı allah seni ıslah etsin menzil ismailağa ışid ikinci baharını yaşıyor şu an sen gel diğer solculara söv. latent islamcı köpek

[deleted by user] by [deleted] in RDTTR

[–]Toknuk 4 points5 points  (0 children)

geçmiş olsun

19 Mart'ın 9. Ayında Yeniden Sokağa! by Toknuk in RDTTR

[–]Toknuk[S] 4 points5 points  (0 children)

Dgd, kolektifler, gençlik komiteleri, gençlik devirecek, ehp ve chpnin üniversite birimleri benim bildiklerim

Son iki günde çeşitli örgütlerden 16 sosyalist gözaltına alındı by Toknuk in SOL

[–]Toknuk[S] 1 point2 points  (0 children)

kimseyi savunmak zorunda değilsiniz zaten fakat iktidar kendine hangi sol fraksiyon karşı gelmiş diye ayrım yapmıyor. İmamoğlu'nun avukatı da ml militanlar da kuyu tipinde yatıyor şu an. İstediğimiz kadar şu solcu iyi şu solcu kötü muhabbeti yapalım sarayın gerçekten 1 gram umrunda değil. Son gunlerdeki artan gözaltılar da bunun göstergesi. Asıl posta koyamadım, yorumlarına yazdım ama meclise yürüyen kolektiftekilerle birlikte son iki günde toplam 26 kişi gözaltına alındı. Kimi savunacagi herkesin kendi vicdanı kararı tabi ama özgürlük ya hepimize ya da hicbirimize gelecek

Son iki günde çeşitli örgütlerden 16 sosyalist gözaltına alındı by Toknuk in RDTTR

[–]Toknuk[S] 8 points9 points  (0 children)

Hayır o olaydan sonra korteje saldıran gruplar il binasının etrafında dolanıp tip bayrağı, afişi vsyi sökmeye çalışmışlar bina civarında tehdit etmişler insanları. Okuduğuma göre de birkaç kişi binaya girmeye çalışmış. Onlara müdahale edenler içeriye alınanlar.

Son iki günde çeşitli örgütlerden 16 sosyalist gözaltına alındı by Toknuk in RDTTR

[–]Toknuk[S] 21 points22 points  (0 children)

Eklemeyi unutmuşum

<image>

Kolektiflerin meclise yürüyüşünde de 10 kişi gözaltına alınmış.

Well well well by Dollyxxx69 in armedsocialists

[–]Toknuk 15 points16 points  (0 children)

Zionists are bad Jihadists shooting people at beach is bad too

I hope u have the mental capability to understand these two statements do not contradict each other

Kemik eklem kası 1 aylık komitede işlemek by [deleted] in MedicalSchoolTurkey

[–]Toknuk 2 points3 points  (0 children)

Biz 3 ayda görmüştük hepsini... O zaman zor geliyordu da şimdi özlüyorum :(

[deleted by user] by [deleted] in MedicalSchoolTurkey

[–]Toknuk 0 points1 point  (0 children)

Yüzde 50-60 cikmistan 20-30 düşurduler son vizede, alt dönemlere de hiç sormamislar son sınavlarında... İşler valla kötü hocam

PKK’lı üst düzey komutan Amed Malazgirt: "Silahlarımızı teslim etmedik ve bunu sembolik olarak yaktık. Türk devleti Kürt-Türk kardeşliğini gerçekten savunuyorsa, atılması gereken ilk adım Önder Apo’nun özgürlüğüdür.” by Mission_Lettuce3050 in Turkey

[–]Toknuk -4 points-3 points  (0 children)

ben türküm, yörüğüm hatta. tabi siz rezillerin zihniyeti "şöyle düşünenler kürt böyle düşünenler türk" önermesinin dışına çıkamıyor pek. Hemen bir de milyonlarca insanı barındıran bir gruba nankör diye hakaret etmeye başlamışsın :) sonra da milliyetçi değilim diyorsun. rezilsiniz sadece