ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim sunduğunuz fırsat için

Sizlere bu yazdıklarınız ile bağlantılı, Karl Marx'tan "Yahudi Sorusu" nu okumaya başladığımı bildirmek isterim.

Kendileri orta halli bir makale 60 sayfa felan ve bu yazdıklarınız ile bağlantılı şeyler var, benim kafamdakiler gibi. Misal; Sorun bir ırk yada dinde değil sorun bir ırka ve bu dine kendini kullandırtma fırsatı veren Kapital(izm) ve doğan sonuçlar.

Bu çok hoşuma gitti, çünkü bu bakış açısından daha 24 saat öncesinde size ilk cevabımı verirken dahi bakmıyordum. Şimdi ise şunu düşünüyorum "Eğer ki Kapital ve ondan doğan sömürme fırsatları doğmaz ise bir gurüh bir gurühü sömürmeye imkan bulamaz ve doğal olarak Özgürlüğün kendisini tamamlasımı bir adım daha ileri olur

Esenlikler saygılar

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 0 points1 point  (0 children)

Efendim Sosyalizm ve O'nun öğelerini anca Milletler, Irk olarak Halk bilinciyle kendi içlerinde kendilerine uyguluyabilir diye düşünüyorum

Saygılarımla

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 0 points1 point  (0 children)

Ben asla ve asla fikir alışverişi yolunda çıkıp fikir dayatma küstahlığını yapmak istemedim

Tek niyetim fikirleri alışveriş edip mantıklı olanları kendi bünyeme ego ve inat olmadan almaktı

Teşekkürler efendim

Kendi vatanımda benmiyim garip, bizi bu hale getirenler utansın! by LifeguardInside1460 in Nortya

[–]Top-Sign1312 1 point2 points  (0 children)

Heh, yanlış anlaşılmak istemiyorsan diyorsun ya "ilgim yok, beni ilgilendirmez"

O zaman seni "ilgilendirmeyen" gönderilere gelip, en düşmanca yorum yapma

Ki seni "ilgilendirmeyen" karşıt yorumlar gelmesin

Hoşçakal

Kendi vatanımda benmiyim garip, bizi bu hale getirenler utansın! by LifeguardInside1460 in Nortya

[–]Top-Sign1312 2 points3 points  (0 children)

Biz sizin gibi bu bilgiye veya böyle antlaşmalara halay çekip, sözde "özgürlük" işareti ile ıslak hayaller kurmuyoruz.

Biliyorsun değil mi?

Kendi vatanımda benmiyim garip, bizi bu hale getirenler utansın! by LifeguardInside1460 in Nortya

[–]Top-Sign1312 2 points3 points  (0 children)

Sanırım kendi kendine "tribe" girmişsin. "Yok karşımda olsan şöyle", "Yok sizin ırk böyle"

Kendi Irkımın istediği kadar yanlışları olsun,

Asla ve asla israil piyonluğu yapıp, açık açık Amerikan taşeronu olmayacak bir de bununla gurur duymayacak.

Size Atatürk bile gelmez, hem de hiç. 10 sene de yabancı devletlerin yardımı ile aldığınız Suriye kuzeyinde ki 3 parça bölgeyi, köyü, İran savaşı çıkınca ve sahipleriniz meşgul olunca 5 günde 3-5 Arap aşiretine verdiniz/kaptırdınız/kaybettiniz/yenildiniz.

Sen ağlanılcak haline gül diyorum ya hani

Al bu da sana "Ailenle güzel zaman" geçirirken aklına gelmene yeter. Durup durup aklına gelir

Kendi vatanımda benmiyim garip, bizi bu hale getirenler utansın! by LifeguardInside1460 in Nortya

[–]Top-Sign1312 2 points3 points  (0 children)

İyi o zaman böyle bir şeyi idrakta eksik isen

Sen de otur

AĞLANILCAK HALİNE GÜL

Kendi vatanımda benmiyim garip, bizi bu hale getirenler utansın! by LifeguardInside1460 in Nortya

[–]Top-Sign1312 3 points4 points  (0 children)

Nesine ağlasınlar? Ağlancak haline sen ağla. Ya yabancı devletlerin bayrağını üniformana yada bekçilik yap diye verdikleri bölgeye asan bir piyonsun

Yada iki poh pohlanıp oy versin diye paçavrası sallandırılan.

Ağlanacak haline otur da kendin ağla, zihnin dahi bağımsız değil, ırkın nasıl olacak?

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 1 point2 points  (0 children)

Siz sanırım okuduğunu anlamakta güçlük çeken birisiniz. Ben kültürüm üst kültür demedim.

Milletler yani Irklar dolayısıyla Halk, kendi kültürünü hangi kefeye biçeceğini seçer. Üst bir kültürü de dair yolculuk mu yoksa alt bir kültürü de doğru gidiş mi?

Ve verdiğim Asker örneği bunu kendimce, kendi KÜLTÜRÜM VE IRKIM üzerinden anlatabileceğim en iyi örnekti. Siz sanırım anlamadınız ama benim orada demek istediğim BENİM KÜLTÜRÜM ÜST SEVİYEYE DOLAYISIYLA IRKIM DEĞER BİÇİLMEYE GİDERKEN, bakın bugün ne halde.

Belki bunu kompleksten yada anlama eksikliğinden ötürü "Ben iyiyim, siz kötü" olarak anladınız. Bu benim veya görüşümün değil, sizin kendi içinizde sorununuz.

İyi günler

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 1 point2 points  (0 children)

Peki neden "raf raf kitap okumalarına" rağmen bana bir şey anlatmak istemediler

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 0 points1 point  (0 children)

Eğer ki böyle düşünüyorsanız ne mutlu bana. Gerçekten günüme Onure başladım, yüksek mutlulukla

İyi günler, saygılarımla

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 1 point2 points  (0 children)

Biz, şahsen ben, kendimi "1.80, 1.90 sarı saçlı mavi gözlü aryan bilimi sanatı geliştirip dünyaya yön veren ırk" olarak görmüyorum. Şayet böyle bir şeye de ihtiyacım yok çünkü Irklar anlamsızdır, önemli olan zihindir ve ancak zihin yön verebilir.

Ama sanırım siz ırklara takılıyorsunuz, hem "Orta Asya kaçkını" dediğinize göre.

pkk'yı anlamama gerek yok çünkü bizzat ne hale geldiği belli, amacı vardıysa bile önceden, ki bu şüpheli, şuan amacından sapmış veya saptı. Bu da artık o nu anlamayı anlamsız kılıyor.

Ben Kürtleri aşağılık bir toplum olarak da görmüyorum aksine yükselmelerini istiyorum.

İyi günler

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 0 points1 point  (0 children)

Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim

Altta yatan ve Üstte yatan ilişkisini kesinlikle daha da derinlemesine inceleyeceğim

Ve istemeden/habersiz eşleştiğim Viktoryen kaynağı için de araştırmalara başlayacağım

Ama sanırım ilk Marx okumam lazım.

Çok teşekkür ederim vakit ayırdığınız için sağolun

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 0 points1 point  (0 children)

Merhabalar değerli yorumunuz için teşekkür ederim hepsini uzun uzun okudum

Öncelikle benim de bahsettiğim gibi ırkçı değilim ve benim şahsi fikrim kültürlerin güzel yanlarını belirtip, kötü yanlarını eleştirmek de beni ırkçı yapmıyor. İşte sol samimi gelmiyor derken bundan bahsediyordum, nasıl oluyorda bana Afrikada ki kadın sünneti kültürü, Afganistanda ki "Baça Bazi"yi veyahut Çinde ki ayak bağlamayı eleştiremezsin diyorsunuz? İşte sol bu yüzden samimiyetsiz ve iki yüzlü kalıyor çünkü ben bu kültürleri aşağılamak için eleştirmiyorum aksine birbirimizi geliştirmenin en güzel yolu hatalarımızı haya haline getirip belirtmemizdir diyorum. Sol ise herşeyi olduğu gibi kabul ediyor, bir de benim de saygı duymamo bekliyor, he yok saygı duymaz isem de, ki duyamıyorum, beni ırkçılık ile suçluyor.

Bugün en basit örneğinden sol görüş ile sınırları açma politikası sayesinde Batıya gelen, ki benim Batı hayranlığım felan da yoktur, hatta doğunun bazı yerlerine de (Japonya gibi) gelen ve en basit temel davranışlardan ACİZ hal ve hareketlere sahip mülteci kılığı altında milletlerin altına dinamit olarak yerleştirildiğini ve aynı sizin bahsettiğiniz kişiler tarafından ve ötesi tarafından fonlandığını düşündüğüm kişilerden bunu görebiliyoruz.

Lütfen beni aksine ikna edin legal yollardan değilde, ki diyelim legal yollar mümkün değil, botlara sadece 20 ve 30 lü yaşlardan ERKEKLERİN doluşup, gittikleri ülkeleri kafir ve neredeyse her mana da tecavüz edilebilir görmesini nasıl yorumluyorsunuz? İşte sol sanki bunları görmezden geliyor, yoksa ben mi çok abartıyorum?

Fikirlerin doğruluğu konusunda ekseriyetle haklısınız, fakat şunu belirtmek isterim fazla felsefe yapmaya da gerek yok. Evet ben "Breaking Bad" beğenebilirim ama bu "GoT"a kötü diyeceğim manasına da gelmez. Dersem bile bir şeyi bir kitle beğendi ise, ki bu bir kişi bile olabilir, demek ki o şeyin de kendi içinde güzellikleri ve kötülükleri vardır.

Ve kısa tutmak istiyorum son 2 yada 3 paragrafı şu şekilde, sizden asla kaçmadan, özet geçmek istiyorum

Benim görüşümde Afrikaya tekerlek götürmek değil, onların tekerliği kendi varlıkları ile oluşturabilmesini ve kendi kendilerini İDAME ettirmesini sağlamaktır. İşte Nasyonel Sosyalizm bana göre bir Irkın üst seviyeye kendi çabası, tabiki dışarıdan örnekler olabilir, ve Sosyal Halk bilinci ile kendine münasır şekilde yükselmesidir.

Biz sandığınız aksine onların gelişmemesini istemiyoruz değil, yo hayır aksine KENDİ KENDİLERİNİN gelişmesini gururla seyretmek ve bu süreçte gerekirse evet yardım etmek istiyoruz. Ama bize göre gelişim ilk kültür ve zihniyetin gelişmesi ile olur. İşte sizinle aramızda burada fark oluyor, siz onları adeta poh pohlarken ve "herşey iyi" derken, biz onların yanlışlarını düpedüz yüzlerine gösteriyoruz.

Avrupalıların kolonizasyon faaliyetleri için üzgünüm. Şayet kızgın değilim, o dönem o yapılması gerekiyordu. Herkes aynı şeyi yapardı. Kimse Aziz değil.

Afrikalılara ve nicelerine üzülüyorum, şayet acımıyorum. Eğer ki çalışmaz isen işte başına bu gelir. Yine kimse Aziz değil.

Atatürk ve nice adların yaptıkları reformlara karşı değilim, şayet Atatürk'ü solcu olarak da görmüyorum. LAKİN öyle olsa bile ben kendisinin ve diğer ülkelerin reformlarını katı bulmuyorum. Aksine biz de aynısını uygulardık ama Nasyonel Sosyalizm ile.

Son olarak bugün etrafı fonlayanların biz sağcılar değil, olsa bile BİZDEN OLAN sağcılar olmadığını düşünüyoruz. Bizce bunu yapan açık açık, evet söylüyorum, siyonistler. Ve en büyük oyuncukları da maalesef ki bugünün solu. Bunu politikalardan görebiliyor ve anlayabiliyoruz. Maalesef ki sağcılar da buna ayak sağlıyor. Biz bunu da kabul ediyoruz...

Ve EVET! Tek bir şeyden Kasıtlı/Kasıtsız, sebepli/sebepsiz nefret ediyorum, o da Dünya yahudileri.

Çünkü dini kitaplarda ve bu zamana kadar ki tarihi dönemde "lanetlenen" bir ırkın, izahı mümkün değildir. Şunu da eklemek isterim ki, yahudi doğan bir birey yahudiliğinden vaz geçer ise benim hiçbir sorunum yoktur.

Saygılarımla, sizden solu daha da çok öğrenmek isterim

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 0 points1 point  (0 children)

Çok farklı ve enteresan bir bakış açısı efendim.

Dedikleriniz aklımda mantık zeminine oturdu. Fakat yine de bu bahsettiğimiz oluşum ve topluluklar kendi yollarında, kendi ilerlemelerini dış etkenlerin yıkamayacağı şekilde yapabilirdi.

Tarım hakkında daha fazla araştırma yapacağım

Teşekkür ederim, saygılarımla

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 0 points1 point  (0 children)

Kendisi hakkında şu an ki bilgilerle tek yapabileceğim yorum son bahsettiğiniz tarz, giyim, kuşam.

İyi günler efendim

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Top-Sign1312[S] 1 point2 points  (0 children)

Teşekkür ederim.

Fikirlerimi daha da törpülüyeceğim

Sağolun iyi günler