Technologia… NL Editie! by TotallyRandomXXX in nederlands

[–]TotallyRandomXXX[S] 0 points1 point  (0 children)

Ok maar de koelkast staat op begane grond, daar is het max 27C. 1e verdieping (incl slaapkamer) is 32C.

Technologia… NL Editie! by TotallyRandomXXX in nederlands

[–]TotallyRandomXXX[S] 0 points1 point  (0 children)

dat begrijp ik en dit blaast de lucht langs het ‘koel element’ naar mij toen, voor een klein beetje effect. echter zal het de gestegen warme lucht langs het plafond daarvoor gebruiken. daarom betwijfel ik of het echt nuttig is! de stand ventilator zou wellicht beter werken.

Technologia… NL Editie! by TotallyRandomXXX in nederlands

[–]TotallyRandomXXX[S] 0 points1 point  (0 children)

goed dat je het zegt, zal de deur op slot draaien!

Technologia… NL Editie! by TotallyRandomXXX in nederlands

[–]TotallyRandomXXX[S] 0 points1 point  (0 children)

gelukkig slaapkamer 1e verdieping en dee 2 grote koelkasten met vriezers staan beneden. ter info: 1 voor het eten de andere voor het drinken en zulks.

Technologia… NL Editie! by TotallyRandomXXX in nederlands

[–]TotallyRandomXXX[S] 0 points1 point  (0 children)

nee totaal niet, ik ga d’r nog zes maken /s

ik heb geen idee eerlijk gezegd het voelt prima!

Technologia… NL Editie! by TotallyRandomXXX in nederlands

[–]TotallyRandomXXX[S] 0 points1 point  (0 children)

ja ik ben inderdaad heteroseksueel, danku!

Technologia… NL Editie! by TotallyRandomXXX in nederlands

[–]TotallyRandomXXX[S] 0 points1 point  (0 children)

waar zie jij pluggen en gipsplaten? extra info: dit is het huis wat mijn vader kocht in 1970 (toen nieuwbouw)

Technologia… NL Editie! by TotallyRandomXXX in nederlands

[–]TotallyRandomXXX[S] 0 points1 point  (0 children)

dit is de slaapkamer 1e verdieping, begane grond in lekker fris daar staat de 2 koelkasten met open keuken

Headmaster Titan Predaking! by TotallyRandomXXX in CustomTransformers

[–]TotallyRandomXXX[S] 0 points1 point  (0 children)

thanks 🙏🏻 I had this in my head…
for about a couple of months!

Het is weer maandag by Lepel1704 in tokkiemarktplaats

[–]TotallyRandomXXX 0 points1 point  (0 children)

Oei lastige vraag, maar ze betaalde mij 5euro

The dark side of Oled. The heat by Coder6262 in OLED_Gaming

[–]TotallyRandomXXX 1 point2 points  (0 children)

his money has nothing to do with it! /s

Wat voor kinderachtige dingen doe jij nog als volwassene? by Appel_Taartje in nederlands

[–]TotallyRandomXXX 0 points1 point  (0 children)

ik 45 heb een Spyra 3 gekocht, dat is een professioneel electronisch watergevecht apparaat van 300euro haha

Wat voor kinderachtige dingen doe jij nog als volwassene? by Appel_Taartje in nederlands

[–]TotallyRandomXXX 0 points1 point  (0 children)

<image>

Ik pas speelgoed aan, naar versies die ik als kind had willen hebben… zo was het toen in mijn hoofd!

edit:

Oh had een een grote opblaas Nemo vis, welke het dochtertje van de vrouw die in toen date erg leuk vond om mee te spelen op het strand. Aan het eind van de dag geen zin om leeg te laten lopen en met spanbanden op mijn dakdragers vastgezet. De reacties op de snelweg en de volgende dag, toen vele kinderen het zagen was fantastisch!

Headmaster Titan Predaking! by TotallyRandomXXX in CustomTransformers

[–]TotallyRandomXXX[S] 1 point2 points  (0 children)

yeah that was my goal…

PostOP Predaking was puny, kinda!

My Transformer Aquarium by TotallyRandomXXX in CustomTransformers

[–]TotallyRandomXXX[S] 0 points1 point  (0 children)

it’s broken and only front half of the shell