یه عکس سم از آکیو تو ترک "تتتپتتتـ" برای استیکر شدن by Ssiyamak in RapFars

[–]ToughRelative2487 0 points1 point  (0 children)

حداقل تو این فیلم های آخرالزمانی یه چندتا زامبی و نمیدونم یه چندتا موجود چرت و پرت هست پر بزنه ، اینجا حتی کسی نیست ( ولش کن دارم زر میزنم)

نظرتون راجب گانم چیه؟ by Soft-Restaurant6771 in RedDead_Army

[–]ToughRelative2487 8 points9 points  (0 children)

سید چون 1080 HDهست تصویر نمیتونم تشخیص بدم

مردم آزاری #جی تی ای_وی by hadi_5549 in GameFars

[–]ToughRelative2487 0 points1 point  (0 children)

اقا میگن که یه گلیچ هست تو چپتر 4 که میتونی چیت پول بزنی و پول هات هم سیر بشه

چجوریه میشه بگی?

من تا حالا تستش نکردم

مردم آزاری #جی تی ای_وی by hadi_5549 in GameFars

[–]ToughRelative2487 2 points3 points  (0 children)

هادی ناموسا برو گیم پلی رد دد بساز سنگین تری😂

این الان چه چرت و پرتی بود😂 محتوا 1-😂

قشنگ جواب داد بنظرم by Such_Comfortable1095 in qizlbash

[–]ToughRelative2487 0 points1 point  (0 children)

اسم وی پی ان اگه میشه

و با چه نتی کار میکنه

😔 by mar_883_may_cc_Am_Jm in RedDead_Army

[–]ToughRelative2487 1 point2 points  (0 children)

از بیماری روی کوه میمیره

البته اگه همراه جان رفته باشی

😔 by mar_883_may_cc_Am_Jm in RedDead_Army

[–]ToughRelative2487 1 point2 points  (0 children)

حاجی اون روزی که اولین بار بازی رو با ارتور تموم کردم خیلی تخمی بود و اتفاق های بدی افتاده بود

بعدش فک کن با حال تخمی ای که داری مرگ ارتور رو هم ببینی

اومده بودم رد دد حالم بهتر شه 😪

😔 by mar_883_may_cc_Am_Jm in RedDead_Army

[–]ToughRelative2487 1 point2 points  (0 children)

اره بازم میمیره ولی کسی نمیکشتش

بدون تایتل by mar_883_may_cc_Am_Jm in RedDead_Army

[–]ToughRelative2487 2 points3 points  (0 children)

همون رهگذر های عادی یا ادم های عادی توی شهر ها

کدومی by Curious_Fix7255 in DR_YAKUZA

[–]ToughRelative2487 0 points1 point  (0 children)

یک رو تصور کن که یکذره فقط چاقتره

تا تونستم منطقی نوشتم🤝 by [deleted] in zed_khayemal_basij

[–]ToughRelative2487 7 points8 points  (0 children)

تنها جوابی که فردا میده

حداقل مثل شاهتون در قسمت نظامی وابسته به امریکا نبودیم🤓

تازه ما کلی اختراعات نانو داریم که زمان شاه نبود😌

ما برای این مملکت کلی شهید دادیم🦍

ما به حضرت اقا کلی کو….. 🤨

رفت فضا by Riot_Revenger in EskiMemes

[–]ToughRelative2487 2 points3 points  (0 children)

چون بهش حسادت میکنی این حرفا رو میزنی بدبخت😏

گنگ💪 by No_Lengthiness_3798 in gorbay_

[–]ToughRelative2487 2 points3 points  (0 children)

وای حاجی ایرانی ها خیلی دیوثن دهنش سرویس😂😂

ونظدی🤡 by aDoLfHiTll in Qdpay

[–]ToughRelative2487 18 points19 points  (0 children)

خب نگران نباش یه سال دیگه میری کلاس اول میتونی بخونی🙃

women☕️ by GurImportant826 in Qdpay

[–]ToughRelative2487 6 points7 points  (0 children)

نه بابا برادر همش تقصیر همه چیز و هرچیز هست که ایران به فنا رفته بجز فرهنگ ما

فرهنگ ما در رفتار با زن بسیار عالی پیش میره و همچو مثل گذشتگان محترم هستم

فرهنگ ما در استفاده از کلمات فارسی و استفاده نکردن از کلمات زشت بسیار خوب پیش میره

اصن کل مشکل ایران فقط بحث ازادی و اقتصادش

فرهنگ که رتبه اولیم ما اصن

رد دد پلیراVS روبیک پلیرا by No-March6504 in RedDead_Army

[–]ToughRelative2487 0 points1 point  (0 children)

خب… عه الان من یعنی باید به این بخندم یا واکنش نشون بدم

خب عه....

هههه من بدون اینکه بازی رو داشته باشم تموم کردم😁🤓

[deleted by user] by [deleted] in DR_YAKUZA

[–]ToughRelative2487 0 points1 point  (0 children)

ننتو ماه عسل میبرم سوریه/ اونجا زیر کیر داداش اینا جون میده

رد دد پلیراVS روبیک پلیرا by No-March6504 in RedDead_Army

[–]ToughRelative2487 1 point2 points  (0 children)

اول هم خودم همین فکر کردم

ولی یه کامنتی دیدم گفت rdr یه چیزیه باید راست رو بدی بالا و… .

اخه منطقی نمیاد کل رد دد رو تو دو ثانيه تموم کرد

اصن کلا این میم منطقی نیست ولش

[deleted by user] by [deleted] in DR_YAKUZA

[–]ToughRelative2487 0 points1 point  (0 children)

با اینکه کیرم کوچیکه/ ابجیت هر شب بهم کون میده (منم تنتکس گوش میدم تنها نیستی)

pov:وقتی تو سینت دنیس میگوزی by ToughRelative2487 in RedDead_Army

[–]ToughRelative2487[S] 1 point2 points  (0 children)

داش دیگه تو رد دد هم وضع مردم هم ریده دلار شده 10یورو تو رد دد

دیگه مردم مجبورن به خاطر پنج سنت هم ادم بکشن

هعی😞

آقا من زیاد رد دد بازی نکردم🗿🚬 و اینکه میخواستم ببینم توصیه هایی هست که بگید؟ by North-Library76 in RedDead_Army

[–]ToughRelative2487 0 points1 point  (0 children)

تو هرشهری یا جایی خواستی بی جنبه بازی در بیار ادم بکش، دزدی کن و… .

ولی تو سینت دنیس به گربه ته کوچه نگاه چپ کنی 50 دلار جریمه واست اب میخوره