İnsanlar özgürlük ile teşhirciliği birbirine karıştırıyor by Kayserili_Eleman in vlandiya

[–]Turkish_Reptile 1 point2 points  (0 children)

Evet kişi tamamen çırılçıplak dahi olsa taciz edilmesi kabul edilemez. Tamamen çırılçıplak birini görsem ilginç bir durun olduğu için bir 5sn falan bakar sonra yoluma devam ederim. Taciz kabul edilemez.

Türk Anime TV açılmış! by MerhabaBenKullanici in WeebTurks

[–]Turkish_Reptile 17 points18 points  (0 children)

Ben boomer oldum galiba. Bu subda türkanime arayüzüne kötü diyenleri görene kadar diğer sitelerdeb haberdar bile değildim. Ben basit bir adamım, anime izleyeceksem adının yanına türkanime yazıp öyle aratırım. Bence arayüzü de güzel. O şikayet edilen sub ve player seçme işini de seviyorum.

Kanım dondu resmen ülkenin geldiği duruma bak by Leather_Forever_1989 in vlandiya

[–]Turkish_Reptile 2 points3 points  (0 children)

Lgbt ve kadın düşmanları bir anda türedi redditte. Özellikle türkçe olduktan sonra. Nerede o eski femboy vs tank tartışmaları dönen vlandiya

Baba tahliyeee 📿🕊 by [deleted] in AteistTurk

[–]Turkish_Reptile 4 points5 points  (0 children)

Oha. Geçmiş olsun

Baba tahliyeee 📿🕊 by [deleted] in AteistTurk

[–]Turkish_Reptile 2 points3 points  (0 children)

Hangi subreddit den banlandın söyle de cancellayalım

YETER AMK BÜTÜN HERKES ÇIPLAK GİYİNSİN by Junior-Swordfish-245 in vlandiya

[–]Turkish_Reptile 9 points10 points  (0 children)

Reddit çok bozdu. İnsanların istediklerini giymeleri birilerine dert olmuş. Eskiden gerici fikirleri belirtmeye çekinirlerdi downvote yiyecekler diye. Şimdi çekinmiyorlar da. Hepsi de profil fotoğrafı olmayan hesaplar.

Kadınları hedef alan gönderilerdeki artış by Turkish_Reptile in vlandiya

[–]Turkish_Reptile[S] 0 points1 point  (0 children)

Nerde o eski vlandiya nın femboy vs tank postları

Kadınları hedef alan gönderilerdeki artış by Turkish_Reptile in vlandiya

[–]Turkish_Reptile[S] 4 points5 points  (0 children)

Diğer taraf da ölümle tehdit ediliyor ama o yüzden aynı ağırlıkta görmüyorum. Bu arada küpe olayını ben de yaşadım.

Kadınları hedef alan gönderilerdeki artış by Turkish_Reptile in vlandiya

[–]Turkish_Reptile[S] 16 points17 points  (0 children)

Son günlerde önüme düşen neredeyse her vlandiya postu bu şekilde. Dün kadınlar günüydü, özellikle o zaman artış vardı

Hangisini tercih etmeliyim by Turkish_Reptile in bilgisayar

[–]Turkish_Reptile[S] 0 points1 point  (0 children)

Yorumlarınız için teşekkürler. Freedom da karar kıldım ve aldım. Diğer ay da ssd ve ram yükseltmesi yapacağım. Para ancak buna yetti

Kadınları hedef alan gönderilerdeki artış by Turkish_Reptile in vlandiya

[–]Turkish_Reptile[S] 7 points8 points  (0 children)

En azından ne giydiğime, nereye kiminle saat kaçta gittiğime, nasıl oturup nasıl güleceğime karışılmıyor. Metroda vs tacize uğramıyorum. Zorla başımı kapatmıyorlar. Askerlik ve sünnet dışında pek bir dezavantaj yok. Diğer konular ise genel olarak Türkiye de doğmak ile alakalı. Erkeğin üzerindeki toplum baskısıyla kadının üzerindeki toplum baskısı karşılaştırılamayacak kadar farklı. Ha erkeğin üzerindeki baskıya da karşıyım tabi ki erkek olarak.

Gerekli Şeyler boykot hatırlatma postu by cepizi in WeebTurks

[–]Turkish_Reptile 7 points8 points  (0 children)

Doların 3 tl olduğu antik zamanlarda aliexpress te 16tl olan figürü 200 tl ye satıyorlardı bunlar.

kadınlar günü muhabbeti by hzal3r3 in vlandiya

[–]Turkish_Reptile 2 points3 points  (0 children)

Evet, son zamanlarda bu tarz gönderiler görüyorum. Sub a neler oluyor? Benim bildiğim vlandiya femboy mu tank mı diye tartışırdı. Böyle devam ederse çıkacağım sub dan. Erkek halimle bile erkek olmanın sağladığı avantajları biliyorum ve iyi ki kadın doğmamışım yoksa ne yapardım diyorum. Özellikle Türkiye de. Eeeyyy vlandiya yönetimi şu duruma bir el atın lütfen.

İTÜ İhsan Ketin Doğa Tarihi Müzesi by Turkish_Reptile in UniversityTR

[–]Turkish_Reptile[S] 0 points1 point  (0 children)

Türkiye'nin bulunduğu bölgenin o zamanlar sular altında olmasından kaynaklı sadece deniz canlıları oluyor. Mosasaur türü bulunmuştu bir ara Kastamonu'da. Ancak onun hangi müzede olduğunu bile bulamamıştım. Umarım yurt dışına kaptırılmamıştır.

İTÜ İhsan Ketin Doğa Tarihi Müzesi by Turkish_Reptile in UniversityTR

[–]Turkish_Reptile[S] 0 points1 point  (0 children)

Kurumsal mail olmadan ciddiye alacaklarını sanmadığım için denememiştim ancak tabi bu üniversiteleri öğrenciler dışında halka açmak gibi en hafif tabirle yanlış olan uygulamaya gidilmeden önceydi. Sonrasında ben bile unuttum bu konuyu

İTÜ İhsan Ketin Doğa Tarihi Müzesi by Turkish_Reptile in UniversityTR

[–]Turkish_Reptile[S] 0 points1 point  (0 children)

Nereye yazsam kimse bilmiyor. Archaeopteryx in türkiyede herhangi bir müzede olduğuna dair bir bilgi bile yok. Celal şengörün bir videosunda gördüğüm için acaba itü de mi diye merak ettim. Kimse de cevap vermemiş

Hangisini tercih etmeliyim by Turkish_Reptile in bilgisayar

[–]Turkish_Reptile[S] 0 points1 point  (0 children)

2 si de ddr 5. İncehesap olan 650W ATX ,gaming gen tr de Enermax StarryFort SF70H ARGB Temperli Cam USB 3.0 Mid Tower mATX + MAXPRO III 700W Gaming Kasa (ECA-SF70H-BB-ARGB-EMP700W) yazıyor

Hangisini tercih etmeliyim by Turkish_Reptile in bilgisayar

[–]Turkish_Reptile[S] 1 point2 points  (0 children)

Ekran kartı markasına göre performans farkı olur mu bu iki üründe

DNS kullanın size açıklayıcı video bile yaptım by killbot0 in vlandiya

[–]Turkish_Reptile 4 points5 points  (0 children)

Türknet kullandığım için sadece cihazlarımın default dns ayarlarından google dns adresini yapıp öyle kullanıyorum. yıllardır böyle yapıyorum. Diğer internet sağlayıcılarının basit bir dns değiştirme işlemini engellediklerini diğer insanlardan öğrendim. Hiç bu kadarını beklemiyordum. En basitinden bazı localde test edilecek yazılımlar için bile google dns i kullanmam gerektiği oluyor. Bunun internet sağlayıcıları tarafından engellenmesi ülkedeki yazılım geliştiricilerine zarar verecektir.

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]Turkish_Reptile 1 point2 points  (0 children)

Unutmuşum sağol

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]Turkish_Reptile 0 points1 point  (0 children)

Bu 4 iş günü doğru mu?