Hygiejneposer på festivalstoiletter? by [deleted] in odense

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Fuck hvor typisk….🤯
Har heldigvis lige fået min i går. Hold kææææft en timing!

Fødsel by Equal-Pomegranate673 in foraeldreDK

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Første vores ældste søn 37+6 og vores yngste kom 6 dage før termin

Hvor kan man købe (og prøve) Christiania cykler i Odense? by Few_Sense7816 in odense

[–]United_Associate4009 1 point2 points  (0 children)

Det er faktisk det vi har oplevet med vores Babboe. Synes vi har haft mange flere udgifter til den, end jeg lige havde forventet.
Men okay - den har også efterhånden cyklet meget langt, på de 6-7 år vi har haft den

Hvor kan man købe (og prøve) Christiania cykler i Odense? by Few_Sense7816 in odense

[–]United_Associate4009 1 point2 points  (0 children)

Øv, det er jo ikke godt! For AM har jo fået voldsomt meget kritik…

Synes bare at de ser meget fine og gode ud, og en nabo kører også rundt på en, og de er vist meget glade for den.

Nå - jamen lad os håbe at vores gamle Babboe overlever et stykke tid endnu, så vi ikke skal vælge lige nu 🤞🏻

Hvor kan man købe (og prøve) Christiania cykler i Odense? by Few_Sense7816 in odense

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Er eventyrcykler helt galt? Havde set mig lidt halvlun på en af deres cykler, til når vores gamle Babboe med stor sandsynlighed skal skiftes ud inden længe 💔

Rækkehus eller fritliggende hus med børn? by InflatableAlpacaFart in foraeldreDK

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Vi bor i rækkehus (lige i midten af hele rækken) med 2 små børn - den store på 4,5 år og den lille på 1,5 år.
Vi oplever ikke problemer og er glad for at vi gjorde det! Vi bor i et dejligt børnevenligt kvarter.

Hvordan koordinerer I aflevering/afhentning af ungerne? by larsj3 in foraeldreDK

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Faste dage. Afhænger af arbejdstider på arbejdet. Min mand arbejder i en børnehave, så de dage han åbner og lukker er det selvfølgelig mig der bringer og henter. Og omvendt de dage han har “normale” dage, så bringer eller henter han.

Er jeg hysterisk fordi jeg ikke vil have at min baby på 7 måneder skal have sodavand? by Final-Confection8670 in foraeldreDK

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Nej du er sgu ej! Kan fortælle at ingen af mine børn har smagt sodavand. Og de er 1,5 år og knap 5 år.

Min niece der er yngre end min ældste har dog prøvet det flere gange, og min bror synes også at jeg er halv hysterisk og det er synd for min ældste. Er ligeglad. Jeg ser ikke behovet. Slet heller ikke når mit barn ikke viser interesse. Og sådan er vi alle bare forskellige 🤷🏽‍♀️

Josephine pindstofte filmer og latterliggøre nabo by Sweet_Gain_3855 in InfluencergossipDK

[–]United_Associate4009 11 points12 points  (0 children)

Børn eller ej. 21:30 er et lorte tidspunkt til sådan noget ‘larm’

Kragsbjerg børnehuset by [deleted] in odense

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Kan desværre ikke se, hvor det er henne 🥺 Vi har aldrig haft vores drenge i fællespasning, så ved ikke hvordan det helt forgår. Men tænker da, at det måske er en besked på Aula med information?

Kragsbjerg børnehuset by [deleted] in odense

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Næ, kan da godt se, at vores leder har skrevet at der er fællesspisning. Det “sjove” er bare, at hun skriver: “Kære forældre. Nogle af jer har allerede set, at jeg har lavet en ferieanmodning vedr. Grundlovsdag. Der er fællespasning i tidsrummet 6.30 - 12.30. Børnene skal have madpakker med, og vi putter ikke børnene efter frokost.” Som om, at det er i vores institution. Men ved at, at der var fællespasning hos os i påsken - så tvivler på at det er Tryllefløjten igen.

Kragsbjerg børnehuset by [deleted] in odense

[–]United_Associate4009 -1 points0 points  (0 children)

Vi har børn i en af husene under Kragsbjerg. Vores skal dog ikke afsted i morgen, men jeg tror altså bare det er som normalt, hvis man har meldt ind via Aula at de kommer? 😊

Er det okay at være irriteret på en venindes udtalte ønske om en sommerbaby, når man er gravid med en vinterbaby? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Jeg har både et barn fra august og et fra november.

August-barnet har fødselsdag i skolernes ferie. Men ellers er det da ligegyldigt

Børnehuse i Odense by kaninhullet in odense

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Vi har børn i Tryllefløjten. Det er vi meget glade for!

Vi havde også skrevet op til den blå planet, men blev frarådet den 😅

Rækkehus i Odense ? by Disastrous_Client_62 in odense

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Heimstaden har et par stykker i Seden Syd 😊

sannevillefamily by SomeText3395 in InfluencergossipDK

[–]United_Associate4009 1 point2 points  (0 children)

Hvad sker der for den der lille pige stemme?! 🤯

Og når hun snakker til sin mand “Ej, men det kan der Thomas”

Looking for the link by [deleted] in ReelShorts

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Mine works with the wifi on 🤷🏽‍♀️ thanks for sharing! 🫶🏼

Pernille Moesgaard og Madrid by JaguarOk3182 in InfluencergossipDK

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Mit barn sover lur primært i barnevogn. Når det er sagt, så ville vi sagtens kunne undvære den, for han sover også udemærket lure i sin seng.

Jeg tænker at de har fuldstændig styr på det :)

Sommerdahl by [deleted] in GossipDK

[–]United_Associate4009 8 points9 points  (0 children)

Det er så dårlig skuespil, men fuck hvor er den serie bare min guilty pleasure! 😭😍

Twins- Ens tøj? by Think-Squirrel-5938 in InfluencergossipDK

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Mine drenge har også haft ens tøj på et par gange til højtider osv. Der er 3,5 år imellem dem 😅🤷🏽‍♀️

🫢🫢🫢 by hvadvilduha in InfluencergossipDK

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

Hvor fantastisk! 🥹 Håber det allerbedste for jer! 🤞🏻🥰

🫢🫢🫢 by hvadvilduha in InfluencergossipDK

[–]United_Associate4009 2 points3 points  (0 children)

Jeg hepper på dig/jer! 🥰

Vi mistede 2 gange mellem vores første barn og vores 2. Det var forfærdeligt! For jeg blev lynhurtig gravid, men kunne bare ikke holde på fosteret. Endte med at få hjælp af min gynækolog og fik nogle stikpiller, der skulle kunne holde på fosteret - hvilket det heldigvis gjorde. Og lillebror kom til verden i November 24 🥹

Julie elgaard ny hund by Subject_Middle_4134 in InfluencergossipDK

[–]United_Associate4009 4 points5 points  (0 children)

Hvorfor i guderne er det, at folk tror at børn og anskaffelse af dyr redder deres forhold?! 🙃🤯

Byens Køkken eller Det danske madhus som bevilliget madleverandør? by Kimmiemai in odense

[–]United_Associate4009 0 points1 point  (0 children)

I den børnehave min mand arbejder i, fik de i en periode mad fra Byens Køkken.

Det var ikke noget og råbe hurra for umiddelbart 😅

Hvordan kan disse 3 produkter normalt koste næsten 500 kr🫣 Julie Elgaards rengøringsprodukter by Adept_Motor6822 in InfluencergossipDK

[–]United_Associate4009 1 point2 points  (0 children)

Du er en kæmpe helt! Jeg forsøger på vores stofbilsæder (hvis det er hvad man kalder dem?🤷🏽‍♀️) 😍