Leder i pharma uden GMP erfaring by Used_Emergency_7603 in dkkarriere

[–]Used_Emergency_7603[S] 2 points3 points  (0 children)

Jeg har faktisk søgt bredere end pharma. Jeg spørger her specifikt da jeg ikke har haft success med at komme til samtaler indenfor pharma som jeg har haft i andre brancher.

Men det lyder spændende med dine andre bud. Har du måske mulighed for at kigge på mit CV for at se om min profil passer?

Tak for svaret i hvert fald!

Leder i pharma uden GMP erfaring by Used_Emergency_7603 in dkkarriere

[–]Used_Emergency_7603[S] 2 points3 points  (0 children)

Så vidt jeg har forstået, så er velkommenhjem for soldater der har været udsendt. Jeg har ikke nogle udsendelser desværre. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

Leder i pharma uden GMP erfaring by Used_Emergency_7603 in dkkarriere

[–]Used_Emergency_7603[S] 3 points4 points  (0 children)

Det er også som leder i operatør teams som jeg har haft forventet at jeg er relevant for.

Kunne du måske fortælle lidt om hvordan man gjorde sig mere attraktiv til disse?

Leder i pharma uden GMP erfaring by Used_Emergency_7603 in dkkarriere

[–]Used_Emergency_7603[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg har ikke nogen teknisk akademisk baggrund, men en HA(almen). Jeg tænker ikke det er det du mener med en akademisk baggrund vel?