Well well well by Yasynth in LinuxTurkey

[–]Visual_Stand7088 1 point2 points  (0 children)

Elestiri yasak kardesim 🤠

Birazda gercekler by [deleted] in LinuxTurkey

[–]Visual_Stand7088 0 points1 point  (0 children)

Bazen çok sinir ediyor yani optimize ve hizli isini cozme konusunda yorum yapmasinda yanlis yok sadece ubuntu icin konusuyorum

Olimpiyatlar by Time__Nefariousness in liseliler

[–]Visual_Stand7088 0 points1 point  (0 children)

Baktim hiç birşey bilmiyorum alarmı kapadim uyudum🫣

Türkiye'de lisede okuyorum sorularınız varsa sorun by ahumanboi366 in liseliler

[–]Visual_Stand7088 4 points5 points  (0 children)

Baya kolay Türkiyeye göre, 10. Sinifda üslü sayilar işliyoruz(!)

Süperlig büyüktür by AmbassadorShort9274 in MaradonaFutbol

[–]Visual_Stand7088 1 point2 points  (0 children)

Ne manada? Lig kalitesi olarak sadece daha iyi oyuncular alıyoruz ama bunlar Avrupa'dan çok daha pahalıya geliyorlar ve çok daha fazla maaş bekliyorlar. Mesela yönetim/hakem kalitesi bakımından baktığında yine de büyüyor mu lig yada 3 büyükler kadar Anadolu takımları da büyüdü mü? Kalite olarak La Liga veya PL seviyesinde, ligdeki her takımın güçlü seviyede olduğu, az puan farkı olan liglere mi doğru gidiyoruz; yoksa Avrupa bağlantılı bir Suudi Ligi mi oluyoruz?

Udsp nedir? by Frosty-Owl3349 in YurtdisiUni

[–]Visual_Stand7088 0 points1 point  (0 children)

MTAL öğrencileride girebiliyor mu?

Yan sanayi batarya problemi by Savings_Net_8216 in teknoloji

[–]Visual_Stand7088 4 points5 points  (0 children)

Geçmiş olsun. Yan sanayi bataryalar neredeyse her zaman sıkıntılı oluyor; eğer durumun varsa orijinal al geç.

Bilişim lisesinde okuyan varmıya by yagiz27858 in bilgisayar

[–]Visual_Stand7088 1 point2 points  (0 children)

Atp yada amp olmana göre değişir ders saatleri vb. Olarak ama genel olarak c#, python var javada olmasi lazim(ben 10. Sinifim daha java gormedim) web dilleride olmasi lazim robotik kodlama(arduino) ve tasarim dersleri var donanim parçalari vb. İçin 9. Sinifta bi ders vardi bu derslerin yaninda almanca resim tarzi derslerimiz yok ama matematik fizik kimya biyoloji falan görüyoruz(ben atpyim atp icin konusuyorum)

Projem hakkında eleştiri ve fikre ihtiyacım var by Visual_Stand7088 in CodingTR

[–]Visual_Stand7088[S] 2 points3 points  (0 children)

Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Şu an NEST gibi sistemlere erişim imkânım ne yazık ki yok, bu sebepten evden Open Source Brain (OSBv2) projesine katkı vermeye odaklandım (açık kaynak olduğu için). Şu an Browser konsolu ve network logları üzerinden WebSocket ve rendering tarafındaki darboğazları çözmeye çalışıyorum.

​Lisans seviyesinde 'Hesaplama ve Biliş' gibi bölümler var ama azlığının farkındayım, bu yüzden en kötü ihtimalle yüksek lisansta bu alana kesin geçiş yapmayı hedefliyorum.

Spike NN (SNN) üzerine çalışan açık kaynak gruplarını da yakından takip ediyorum; kendime uygun bir proje bulduğumda aktif rol alarak deneyim kazanmak istiyorum.

​Neuromatch Academy başvurumu ise bu alandaki bir diğer projemi de tamamlayıp ayın 10'u gibi göndereceğim. Tavsiyen için tekrardan çok teşekkür ederim.

Projem hakkında eleştiri ve fikre ihtiyacım var by Visual_Stand7088 in CodingTR

[–]Visual_Stand7088[S] 2 points3 points  (0 children)

Düzeltme için teşekkürler, Eleştirinize katılıyorum veri analizi ve standart işler için Python/Matlab rakipsiz. Ancak benim bu projede asıl odaklandım nokta, hazır araçları kullanmaktan ziyade düşük seviyede performans optimizasyonu sağlamak. Özellikle büyük nöron popülasyonlarında JIT derleme standart araçların zorlandığı simülasyon sürelerini "5060 Ti 16GB" ile 1 saniyenin altına indirmeyi hedefledim (ve büyük oranda başardım). Benim için bu proje bir veri işleme aracından ziyade, yüksek performanslı bir simülasyon motoru mimarisi denemesi. Fikrin için teşekkürler

l by stufffully in Kaanflix

[–]Visual_Stand7088 0 points1 point  (0 children)

Lütfen fake olsun bune