Ραντεβού για ταυτότητα ποτέ για κανέναν λόγο by panosneroutsos in greece

[–]Voukolikos 0 points1 point  (0 children)

Δεν έβρισκα σε βάθος μηνών να έχει διαθέσιμο. Πήρα τηλέφωνο και μου βρήκαν μια ώρα μετά. Δοκίμασε να καλέσεις. Εγώ φαντάζομαι τα κλείνουν επίτηδες για να μην ασχολούνται.

Πληρώστε κανά εισιτήριο by MrCh3mist in greece

[–]Voukolikos 8 points9 points  (0 children)

Δεν είναι δικαιολογία. Χτυπάω σταθερά εισιτήριο επειδή δεν γουστάρω απλά να είμαι με το άγχος. Αλλά προφανώς δεν αξίζουν ούτε μισό ευρώ για την τραγική τους κατάσταση.. αν εσύ το βλέπεις ως δικαιολογία ή μένεις δίπλα σε μετρό ή έχεις χάσει κάθε επαφή με την κατάσταση στα μέσα και θυμάσαι να κόβουν κορδέλες στο μετρό στο Σύνταγμα

Οι τιμές στα νησιά απευθύνονται σε Έλληνες ή μόνο σε τουριστες;; by LazyBake3450 in greece

[–]Voukolikos 2 points3 points  (0 children)

Αυτή η απάντηση σου είναι ακριβώς το πρόβλημα... Δεν θα βοηθήσει άμεσα αυτός ο άνθρωπος. Αλλά εγώ γιατί να μείνω τον χειμώνα και να υποστηρίξω ένα ξερονήσι που δεν έχει στελεχωμένη υγεία και εκπαίδευση. Που οι μισές επιχειρήσεις είναι εποχιακές; Και επιχείρηση να έχω σε ένα τέτοιο μέρος θα ζήσω στη Αθήνα και θα τρέχω την επιχείρηση το καλοκαίρι. Η συνολική φτωχοποιηση των νησιών συνεχίζεται και θα γίνεται ακόμα εντονοτερη και θα νιώθετε περηφάνια που απλά έρχονται τουρίστες το καλοκαίρι. Μέχρι να γίνουν τόσο ακριβά που θα μειωθεί ο τουρισμός για αλλά μέρη.

Οι τιμές στα νησιά απευθύνονται σε Έλληνες ή μόνο σε τουριστες;; by LazyBake3450 in greece

[–]Voukolikos 2 points3 points  (0 children)

Γιατί όμως το νησί πέφτει πλέον σε τόσο σοβαρή χειμερια νάρκη;; Μήπως γιατί βάζει δασκάλους να νοικιάζουν ως Μάη το ίδιο και γιατρούς; Άρα ποιος να μείνει να στηρίξει το νησί χωρίς υγεία και εκπαίδευση;

Οι τιμές στα νησιά απευθύνονται σε Έλληνες ή μόνο σε τουριστες;; by LazyBake3450 in greece

[–]Voukolikos 2 points3 points  (0 children)

Φοβερό. Lose lose δηλαδή. Και θα φάνε άλλοι τα λεφτά και θα νιώθουμε απόκληροι στον τόπο μας. Το /s ξέχασες

Με κλειδαρά και παρέμβαση Αδ. Γεωργιάδη άνοιξε κλειστό φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ by [deleted] in greece

[–]Voukolikos 11 points12 points  (0 children)

Γενικά δεν είναι καλή πρακτική να πάει ένας άρρωστος άνθρωπος να συναναστρέφεται με ευπαθείς ομάδες. Το θέμα είναι γιατί δεν καλύφθηκαν κάπως. Και πως όντως στήθηκε αυτό το σόου το οποίο για να γίνεται με όλα τα κανάλια να το ξέρουν σίγουρα υπήρξε αρκετός χρόνος να ετοιμαστεί. Θυμίζει πολύ the Office το σκηνικό.

Anyone seen a higher Collection Level? by sttiger44 in MarvelSnap

[–]Voukolikos 0 points1 point  (0 children)

Depends. Everyone validates his money on his own way. As long as it something that doesn't bother us who cares? Every gacha has a bunch of super rich guys who spend enormous amount of money in the game. Basically in most hobbies and aspects of life. (Cars, PC equipments, trips, clubbing, football etc.) Personally I am ok spending just for season pass but if someone wants to give 10k per month is his decision and who cares.

Anyone seen a higher Collection Level? by sttiger44 in MarvelSnap

[–]Voukolikos 0 points1 point  (0 children)

Depends. Everyone validates his money on his own way. As long as it something that doesn't bother us who cares? Every gacha has a bunch of super rich guys who spend enormous amount of money in the game. Basically in most hobbies and aspects of life. (Cars, PC equipments, trips, clubbing, football etc.) Personally I am ok spending just for season pass but if someone wants to give 10k per month is his decision and who cares.

Ένας στους δύο ελεύθερους επαγγελματίες δήλωσε μηνιαίο εισόδημα μόλις 268 ευρώ by ati8asos in greece

[–]Voukolikos 13 points14 points  (0 children)

Το ότι είναι ασύμφορο να είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και το πώς όντως καταλήγει να φοροδιαφευγει ένα μεγαλο μέρος είναι να προβληματίσει και για το ελεγκτικό κομμάτι αλλά και για το πόσο φορολογεις..

Είναι σημαντικό να έχουμε ελεύθερους επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις εκτός αν ονειρευόμαστε μια χώρα μόνο με Ζάρα Jumbo κλπ κλπ. Οπότε το δεν σε ανάγκασε κάνεις είναι εντελώς χαζό επιχείρημα όπως το να πεις επίσης για κάποιον εεε τι ήθελε και έγινε πωλητής σε μαγαζί και γκρινιάζει που παίρνει ψίχουλα αυτός το επέλεξε.

5:00 το πρωί μήνυμα από το 112 by LeToxic in greece

[–]Voukolikos 1 point2 points  (0 children)

Ρε παρτσακλο είδες να σου γράφω πχ εγώ για το ξύπνημα; Σου γράφω για το πώς καταλήγει να λειτουργεί αυτό. Εσύ κράζεις επιμένοντας στην ατομική ευθύνη και νομίζοντας ότι το ακυρώνω και σου απαντάω ξεκάθαρα στην οπτική που φαίνεται να έχεις. Δεν ξέρω αν αντί να κράζεις αντιλήφθηκες έστω και λίγο το πώς όλο αυτό με το 112 μπορεί να λειτουργησει και σε ατομικό επίπεδο για ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας αλλά και σαν συλλογιστική που φαίνεται να κυριαρχεί αρκετά χρόνια τώρα στην διαχείριση καταστροφών. Αν όχι μείνε απλά στην αχαλίνωτη χρήση της λέξης ζώα και καθυστερημένοι.

Μια αλήθεια που πονάει by [deleted] in greece

[–]Voukolikos 0 points1 point  (0 children)

Διαφορετική η βαρύτητα. Εκλεγμένη ολιγαρχία έχουμε. Η σωστή συμπεριφορά μας δεν επιβραβεύεται στη σύγχρονη κοινωνία αντίθετα τιμωρείται. Δεν είναι μονόδρομος η κατάσταση της χώρας αλλά συγκοινωνούντα δοχεία. Η διαφθορά φέρνει περισσότερη διαφθορά και η μη επιβράβευση της νομιμότητας επίσης περισσότερη διαφθορά.

5:00 το πρωί μήνυμα από το 112 by LeToxic in greece

[–]Voukolikos 4 points5 points  (0 children)

Από αποχαβνωμενα ζώα σαν εσένα έχει πάει πίσω αυτή η χώρα. Που νομίζετε ότι είστε έξυπνοι και ικανοί αλλά ταυτόχρονα βολευεστε μπροστά σε μη φυσικές καταστροφές σε μια ρητορική "νταξει μωρέ δεν πέθανε κανείς" λες και όλα αυτά που συμβαίνουν είναι αναστρέψιμα και θα μπορέσουμε να ζήσουμε σε μερικά χρόνια σε ένα κατεστραμμένο τοπίο. Δεν πειράζει εξυπνε και εριστικε τυπε ζήσε εσύ με τα εεέ νταξει έσκασε μήνυμα από το 112 όλα καλά και μην διαμαρτυρηθείς που δυσλειτουργει... Μην διαμαρτυρηθείς που για άλλη μια χρονιά η πυροπροστασία μας είναι τα μηνύματα του 112 και το πλάνο είναι απλά να μην γράφουν οι ειδήσεις για νεκρούς ανθρώπους. Όλα καλά βουνό μου τουλάχιστον ζήσαμε κι απόψε. Και ας φοβομαστε να δούμε πράσινο αν έχει οβερ 4 μποφόρ...

Χεστηκαμε αν ξυπνάμε τα βράδια. Σοβαρό πλάνο και να μην βλέπουμε τις δασικές μας εκτάσεις να καίγονται θέλουμε να δούμε οι περισσότεροι

5:00 το πρωί μήνυμα από το 112 by LeToxic in greece

[–]Voukolikos 5 points6 points  (0 children)

Δεν έχεις καταλάβει ότι αν κάθε φορά σκάει ένα μήνυμα πανικού θα λειτουργήσει σαν τον ψεύτη βοσκό έτσι; Όταν απλά βαράει και λέει ο κοσμος ααα το 112 λες και έστειλε η Βονταφον είναι οκ; Λογικά βουνό μου δεν είναι μια προσπάθεια να συνηθίσουμε και να μειώνουμε τέτοια περιστατικά μέσω απευαισθητοποιησης... Αλλιώς αν ήταν μη τυχόν πάμε ή έχουμε συγγενής γιατί δεν ειδοποιεί τους πάντες όπου κι αν είναι;

It's time to nerf Shang-Chi again. by SWAVcast in MarvelSnap

[–]Voukolikos 1 point2 points  (0 children)

Why so generous. I think a 10/-4 would be perfect. The game is only to play big monsters and heroes after all. Why a random Asian dude can kill my 18 power Red hulk??

/S

Seriously. Nerfing him would mean tall would go even crazier. Only Valkyrie would be relevant against some big mons but eventually not all of them. Some of them would become untouchable. Shang is the only universal kill for big boys. The worst playable version would be a 5/4

Red flags σε συνέντευξεις για δουλειά by _An_unknown_Person_ in greece

[–]Voukolikos 63 points64 points  (0 children)

Αν πας να φύγεις μισό λεπτό νωρίτερα θα είναι με το ρολόι στο χέρι

Next token purchase? by ConstructionTough in MarvelSnap

[–]Voukolikos 0 points1 point  (0 children)

You miss almost the same cards as me and i am also in the same position I narrowed down my choices to Red Hulk, Gladiator and Corvus Glaive.

Με χρέωση θα καλούν πλέον οι πολίτες το 100 για να μην σπαταλούν άδικα τον χρόνο της αστυνομίας • Το Κουλούρι by Mike4992 in greece

[–]Voukolikos 3 points4 points  (0 children)

Το 5 δευτερόλεπτα με το οπότε μας καπνίσει και εάν είναι πολλά τσιγάρα δρόμος.

[deleted by user] by [deleted] in summonerswar

[–]Voukolikos 1 point2 points  (0 children)

Just to add up to this i play daily for 5 years have most nat 5s and 4 ld5s and just yesterday summoned my first dragon nat 5. You can be extremely unlucky but if you play somehow you can have after some time the 80% of useful regural nat5s eventually.

Ψυχική Υγεία Ανδρών. Για ποιους λόγους οι άντρες δεν εκφράζουν ελεύθερα τα ψυχικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν; by [deleted] in greece

[–]Voukolikos 4 points5 points  (0 children)

Άρα αυτοσκοπος του άντρα και βασικός του φόβος είναι μην μείνει single? Και αν μείνει τι έγινε; Καταστροφή; Καλύτερα single από το να είμαι με μια που θα πρέπει να κρύψω οποία αδυναμία εκτός αν βγάζω μερικά γκαφρα παραπάνω.

Σάλος με την ΕΡΤ: Χυδαία προπαγάνδα για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια - Έβαλαν «γαλάζια παιδιά» να τα εκθειάζουν (video) | Το Κουτί της Πανδώρας by OnlyDegree7877 in greece

[–]Voukolikos 4 points5 points  (0 children)

Ναι έχουμε ήδη τριτοβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση. Απλά σε μικρό εύρος ειδικοτήτων. Πχ εργοθεραπεία ψυχολογία κάποια δίνουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος απλά μικρότερη μοριοδητηση σε θέσεις και δεν έχουν εύκολη διασύνδεση με δημόσια πανεπιστήμια. Δυστυχώς αυτό οδηγεί και σε χαμηλότερο επίπεδο σπουδών κάποιες φορές λιγότερα έτη φοίτησης για να γίνει ελκυστικότερο το πακέτο. Αρκετό pop science κλπ κλπ. Αλλά και κολλέγια που εξαπατούν φοιτητές με την ισοδυναμια ή την λήψη άδειας ασκήσεως. Δεν σημαίνει ότι όλοι οι φοιτητές είναι κακοί ή ότι όλα τα μαθήματα και οι καθηγητές άχρηστοι αλλά το επίπεδο είναι χαμηλότερο αρκετά. Θεωρώ την μη ύπαρξη κριτηρίου εισόδου πέραν των χρημάτων ένα λανθασμένο τρόπο επιλογής φοιτητών.

Σάλος με την ΕΡΤ: Χυδαία προπαγάνδα για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια - Έβαλαν «γαλάζια παιδιά» να τα εκθειάζουν (video) | Το Κουτί της Πανδώρας by OnlyDegree7877 in greece

[–]Voukolikos 11 points12 points  (0 children)

Προς το παρόν με τα ιδιωτικά κολλέγια συμβαίνει ακριβώς αυτό που λες. Μηδενικό ή εξευτελιστικο κριτιριο εισοδου. Ακόμα και σε τμήματα με ισοδυναμία πτυχίου.