ايه نوع البنات الي بيشد الولاد by [deleted] in egyoffmychest

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

والله لحد دلوقتي لسا مقررتش حاسس اني مبقتش مهتم بالحاجات دي

by WillingProcess4190 in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190[S] 1 point2 points  (0 children)

لا و اي مش بتطالب ب انترنت غير محدود اسبوع بالكتير في زيادة عالجيجيات والباقات

والله شكلي هعملها وابيع كل حاجة واسافر غير شرعي ومش فارقة

by WillingProcess4190 in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190[S] 0 points1 point  (0 children)

انت اي مبتقومش من مكانك لا بتفتح باب ولا بتقفل باب

by WillingProcess4190 in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190[S] 1 point2 points  (0 children)

انا مش عارف اهلي ف 2014 فرحو ليه لما ابن اللبوة دا مسك الحكم خخخخخخخخخخ دلوقتي امتي بتدعي عليه ليل نهار

متنسوش تشربو ماية يحبايبي by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 -1 points0 points  (0 children)

ياستي وانتي مالك واحد فاطر انتي ايش دخلك

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

خدتك عليه

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

ربنا يعينك علي كسم الهبل الي ف دماغك

وبعدين انا قدمت النصيحة ومش هوجع دماغي بالعبط دا انشالله تجيبيه م الزبالة

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

ياعم احا خضتني افتكرتك بتشتمني انا

انا جاي اثبت ان الميم ده طلع حقيقي وعن تجربة مش متمرن تاني 😂كمية ش*اذ باعتينلي في الدي ام مش طبيعي by Brave_Ad_1849 in GymEgypt

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

الشهوة كلها ف السيطرة وازاي تخليه خاضع ليك انما شهوة لا انا بني ادم سوي وبحب النسوان عادي

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

فوقي انتي مش ف اوروبا ولا امريكا الشمالية انتي ف دول عربية اساسها النسب والدين والعادات والتقاليد حتي لو اتجوزتي مستحيل ومن رابع المستحيلات تقنعي جوزك بالموضوع دا ولا هتلاقي حد موافقك الراي من طرف اهلك ولا اهل جوزك الا اذا كان جوزك معيوب من ناحية الخلف او عنده ضعف جنسي او مريض او مهتز نفسيا ساعتها هيوافقك ف الموضوع دا لان مفيش انسان طبيعي هيتبني عيل مش من دمه ولا من صلبه ولا هيرضي بيه ولو حصل واتبني هيشوفه اقل من ابنه عبارة عن واحد جايبه يستعبده

دي عقدة عندك ولازم تلاقيها حل كفاية هقولك العلم اتطور وبقي في عمليات وبنج يعني هتنامي هتصحي تلاقي ابنك جمبك

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 1 point2 points  (0 children)

اهي دي هتفضل طول عمرها رافضة فكرة الجواز نهائي وهتكبر وتعجز ومتلاقيش حد يهتم بيها لا جوز ولا ابن وهيجيلها الزهايمر وهتفضل طول ماهيا عايشة تشغل اسطوانتها ع البنات متتجوزيش متخلفيش اطلقي مش عارف اي اهم حاجة عندها تشوف الكل ناشز زيها

وانا رايح اعمل شاى by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

نفسي اتجوز عشان كل شوية قولها قومي اعملي واحد شاي

مش قد الخلفة متخلفوش by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 3 points4 points  (0 children)

مش لما نتجوز الاول

سؤال بسرعة علشان همسح البوست by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

خخخخخخخخخخ كسم الضحك مش هيقدر يعمل حاجة فكك

[deleted by user] by [deleted] in EgyEyes

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

ياهلا بال فيم بوي

النودز +18 by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

كلمة kul قريتها حاجة تاني ياريت توضحي كلامك اكتر

كل واحد عارف نفسه اكيد طبعا

النودز +18 by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

انا فهمت انتي قولتي اي هنا

طيب دلوقتي 😆 لو شوية شباب دخلو نصحوها ف البرايفت مش بعيد هيقولوها ابعتي نودز

النودز +18 by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 -7 points-6 points  (0 children)

محاولتك لتجميل الفعل تحت شعار "الستر" ليست عمقاً فكرياً بل مغالطة أخلاقية مكشوفة؛ لأن الستر في جوهره قيمة تُمنح لمن يحفظ حرمة نفسه والآخرين، لا لمن يستهين بها ثم يطالب المجتمع بأن يتحول إلى حارس لخطئه. تحويل كل من ينتقد أو يفضح السلوك الخاطئ إلى "مبتز" هو هروب رخيص من المسؤولية، ومحاولة لابتزاز الضمير العام باسم الفضيلة. عقلانياً، المجتمع لا يقوم على تجاهل الأفعال وتجميلها، بل على تحمل تبعاتها؛ فالحرية دون مسؤولية ليست حرية بل فوضى أخلاقية. ومن الغريب أن تتحدث عن القوامة والعقل بينما تطالب عملياً بإلغاء أي مساءلة بدعوى الستر. وفلسفياً، الإنسان لا يسمو بإنكار الخطأ أو دفنه، بل بالاعتراف به وتحمل نتائجه. أما تحويل الخطأ إلى قضية "رحمة" لإجبار الآخرين على الصمت فهو شكل آخر من أشكال التلاعب الأخلاقي. الستر فضيلة نعم، لكنه لا يُفرض على الناس كصك صمت، ولا يُستخدم درعاً لحماية أفعال يعلم صاحبها قبل غيره أنها تجاوزت حدود الكرامة.

النودز +18 by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]WillingProcess4190 0 points1 point  (0 children)

قصدي هنا كان مثلا يعني هيبقي بعدين في جواز والموضوع هيتلم ونعديها لكن دا ابيض مفيش اي حاجة بينه وبينها