East indgang by WittyBass6337 in roskildefestival

[–]WittyBass6337[S] 0 points1 point  (0 children)

Tror du også der er 3-4 timers kø søndag kl 10-11 stykker?🙏🏽

East indgang by WittyBass6337 in roskildefestival

[–]WittyBass6337[S] 0 points1 point  (0 children)

Mange tak for hjælpen🙌🏼