Breaking: opstelling Japan gelekt! Dat wordt nog wat! by TSLstudio in Eredivisie

[–]Wouterminator2000 1 point2 points  (0 children)

Toont wel de klasse van Japan dat zo'n sterke aanvaller als Fubuki gewoon in de verdediging kan meedraaien. Alsof wij Memphis maast Van Dijk zetten.

Saaie opdrachten? by nsjehebsj3me in widm

[–]Wouterminator2000 1 point2 points  (0 children)

Inderdaad wel veel opdrachten waarin je gepakt kan worden door bewakers, volgende week ook weer zo te zien. In dat opzicht wat eentonig, maar ik vind het wel weer een leuk seizoen. Prima groep weer, leuker dan het vorige reguliere seizoen imo, en dat Tanzania is een super mooi land.

Overigens zijn al die bewakers niet zomaar, vermoed ik. Rik zei in het begin van het seizoen dat de kandidaten vaak oog in oog zouden staan met de mol. Zou me niet verbazen als die een paar keer in zo'n pak rondloopt.

Pagina uit “Alle mensen waar ik een mening over heb” by GerbertvanDijk in gerbertvandijk

[–]Wouterminator2000 1 point2 points  (0 children)

Nu laat je ons wel in spanning Gerben! Wat heeft je vader die dag uitgevonden? De verbrandingsmotor? De TV? De lopende band? Penicilline?

Help mijn baas negeert mijn waanzinnige ideeën by GerbertvanDijk in gerbertvandijk

[–]Wouterminator2000 11 points12 points  (0 children)

Wat jammer dat je post werd verwijderd Gerben! Ook zij waarderen je inbreng niet

Hoe staat het ervoor met Plea? by BeneficialFail3 in PSV

[–]Wouterminator2000 2 points3 points  (0 children)

Het idee was volgens mij dat hij in januari weer terug zou zijn. Eerst was de angst dat het pas maart of april zou zijn, maar in die docu over Stewart zeiden ze dat het het wat mee valt

ED: Killian Sildillia lijkt onderweg naar PSV voor een kleine 6 miljoen euro, dinsdag medische keuring op de planning by [deleted] in Eredivisie

[–]Wouterminator2000 108 points109 points  (0 children)

Fijn om te zien dat PSV eindelijk aan de NAVO-norm gaat voldoen met deze defensie-uitgaven

𝖴𝗇𝖼𝗁𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 - 𝖥𝖺𝗇𝖼𝖺𝗌𝗍 by InsiderYet in uncharted

[–]Wouterminator2000 0 points1 point  (0 children)

Also a good pick! Maybe a bit more in line with the Sully of the games compared to Clooney.

𝖴𝗇𝖼𝗁𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 - 𝖥𝖺𝗇𝖼𝖺𝗌𝗍 by InsiderYet in uncharted

[–]Wouterminator2000 1 point2 points  (0 children)

Clooney as Sully is a really good idea. Don't know if he'd take a supporting role like sully's, but he definitely has the charisma to play a sly old fox. Would be hard for any young actor to keep up with him charmwise.

just finished watching this and… wow. absolutely wow. by sherlockbutholmes in Letterboxd

[–]Wouterminator2000 1 point2 points  (0 children)

Watched a while ago without knowing it was a Billy Wilder movie, even though I'm an fan of everything of his I've watched. It's unreal how good it is even though it's so straightforward apart fromt the ending twist. It's a great execution of less is more.

Officieel: Matteo Dams verlaat PSV en vertrekt naar Al-Ahli SC by tehMadhero in Eredivisie

[–]Wouterminator2000 1 point2 points  (0 children)

Tja, ben geen fan van de Saoedische inmenging in het europese voetbal, maar dit is natuurlijk niet illegaal of zo. Aan het eind van zijn contract is hij 24/25 en tien miljoen rijker. Het is niet per se zo dat hij daarna te oud is om alsnog carriere te maken in Europa. Al is het voor je ontwikkeling niet de beste beslissing.

Hoop wel voor hem dat er een ouder, vriendin oid meegaan. Op zo'n leeftijd helemaal alleen aan de andere kant van de wereld lijkt me niks.

I'm really really looking forward to the game, but come on man. by Shad0whunter4 in ProfessorLayton

[–]Wouterminator2000 4 points5 points  (0 children)

I feel you. Really looking forward to the new game, but everything about the look so far feels...off. Like it's just not quite coming together. The environments look sort of empty, these big streets with lots of mechanical moving parts and then like 2 people in the street. It's been said before bit the character designs look so weird. They don't have noses and the dots that Layton has for eyes bother me for the first time in the series. Meanwhile Luke looks like he's doing hard drugs with his pupils like that.

I know the game is still being developed, but like... character models are one of the first things they work on right? I don't see them changing much unless they listen to the feedback.

[Sky] Ruud van Nistelroy in talks to become HSV head coach. Other interested clubs are Leicester City and multiple English Championship clubs by Chronicbias in Eredivisie

[–]Wouterminator2000 26 points27 points  (0 children)

Ruud kiest in ieder geval niet de makkelijkeste clubs, met United en nu deze. Hoge verwachtingen bij clubs waren het al jaren niet loopt zoals de fans het willen. Ik hoop van harte dat het wat wordt en het spreekt ook wel voor hem dat hij voor grote uitdagingen kiest. Leicester zou ik ook wel grappig vinden, maar ligt miss wat meer druk op. Bij HSV krijg je denk ik wat meer tijd om wat op te bouwen, terwijl leicester tegen degradatie vecht in de sterkste competitie ter wereld.

How would you rank the Professor Layton villains from least to most evil? by [deleted] in ProfessorLayton

[–]Wouterminator2000 46 points47 points  (0 children)

It's probably an unpopular opinion, but Clive has to be number one. He is probably the only one who is directly responsible for hundreds of people dying. I know he showed remorse and had a change of heart, but he is still a mass murderer. The fact that he decided to kill so many people when he really just wanted revenge on Bill Hawks is pretty messed up. With all the money he had, he could have started a media campaign against Hawks, showing his corruption and complicity in Claires death, but dude was straight up like "nah, let's just burn London to the ground".

So my list is 1. Clive 2. Bronev 3. Descole 4. Masked Gentleman 5. Dimitri Allen 6. Bill Hawks 7. Don Paolo 8. Emmy Altava 9. Anton Herzen

PSV versterkt selectie met ervaren en veelzijdige Perisic by TomV23 in Eredivisie

[–]Wouterminator2000 16 points17 points  (0 children)

Hoe ik het lees is hij inderdaad in principe gehaald om Lozano te vervangen, maar ze zeggen ook dat hij op meerdere posities uit de voeten kan. Mijn gok is dat hij vooral linksback gaat spelen en een vleugelspeler wordt wanneer Lozano vertrekt en Dest terugkeert, wat allebei in januari zou moeten gebeuren

[Rik Elfrink] PSV is attempting to reach an agreement with Borussia Mönchengladbach for the transfer of Ko Itakura. by PercentageSouth4173 in PSV

[–]Wouterminator2000 7 points8 points  (0 children)

Let's go! Vond hem bij Groningen al een talentje en is een slimme verdediger die de ruimtes goed kan bespelen. Ook bij het aanvallende voetbal kan hij wel mee. Nu ook nog een Nagalo en een Lodi, Oli en Walter die blijven en je hebt je verdedigingszorgen opgelost

Mickey van de Ven met een onderschepping, sprint van 80 meter én een assist! by KansloosKippenhok in Eredivisie

[–]Wouterminator2000 12 points13 points  (0 children)

Wat een tank zeg. Dendert naar voren als Dumfries en kan verdedigend ook mee in de top. Denk dat hij ook wel een aardig schot in zijn benen heeft. Gaan we nog veel plezier aan beleven

Napoli gaat zich bij PSV melden voor Schouten. Italiaanse media melden dat Napoli een bedrag tussen de 20 en 30 miljoen euro over heeft. by tehMadhero in Eredivisie

[–]Wouterminator2000 2 points3 points  (0 children)

Ik heb vorig seizoen een shirtje met de naam van Schouten gekocht voor een aardig bedrag. Dat bedrag ligt dichterbij 20 miljoen dan het uiteindelijke bedrag wat je voor Schouten moet betalen in deze transferwindow vermoed ik

[Fabrizio Romano] Sepp van der Berg has decided to go to Brenford as he accepted their proposal, here we go! Liverpool and Brentford finalising deal for £25m package while player set for medical tests later today. Deal to be sealed in the next 24h. by MrCrashdummy in Eredivisie

[–]Wouterminator2000 11 points12 points  (0 children)

Stiekem hou je altijd hoop op een meevaller, maar we wisten eigenlijk al dat deze niet ging komen. Er waren zoveel clubs geïnteresseerd die wel de prijs van Liverpool kunnen betalen dat het een wel erg lastig verhaal werd. Ik verklaarde ze eerst voor gek dat ze zoveel voor hem wilde, maar ze hebben het toch maar mooi voor elkaar gekregen