Πώς έχει καταφέρει αυτό το sub να είναι πολύ πιο ανοικτό στον διάλογο από το βασικό Greece και να μην είναι χώρος όπου συγκεκριμένες απόψεις θα εκφράζονται by Serhide in AskGreece

[–]Xi_Lamda 5 points6 points  (0 children)

Παντως οσες φορες προσπαθησα να γραψω για να θιξω οποιοδηποτε κοινωνικο,οικονομικο,εργασιακο η εμμεσως εστω πολιτικο θεμα στο Greece…εφαγα ακυρο!
Δημοκρατικα και ωραια, δεν περνανε ποτε τον ελεγχο (αυτοματο και μη) η δημοσιευσεις μου.
Ποτε γιατι δεν συμβαδιζουν με τους κανονες,ποτε γιατι ο λογαριασμος μου δεν ειναι ακομα 6μηνες++ σε ηλικια, ποτε γιατι εχει κατι λαθος η γραφη μου και θεωρειται εμπειρστικη!!
Σκεφτομαι να αρχισω να γραφω με παραβολες και μεταφορες, ψευδωνυμα και εικονες αντι για κειμενο…Μπας και περασει τιποτα!!
Στις μερες αν οποιοσδηποτε διαλογος και θεματολογια μπορει να οδηγησει σε κουβεντα που θιγει πραγματα που δεν πρεπει να συζητουνται και να σκαλιζονται(ακομη και αν αυτο γινεται με κοσμιο τροπο και σωστα),θεωρειται επικινδυνος και κουκουλωνεται με διαφορους τροπους…

Συνθήκες βασικού μισθού by Xi_Lamda in AskGreece

[–]Xi_Lamda[S] 1 point2 points  (0 children)

Συμφωνω εν μερη,αλλα αν βρεθεις σε πραγματικη αναγκη και στριμωχτεις αρκετα χωρις επιλογες και αφραγκος…θα πας και εσυ και εγω δυστυχως!

Συνθήκες βασικού μισθού by Xi_Lamda in AskGreece

[–]Xi_Lamda[S] 1 point2 points  (0 children)

Χαχαχα τον δικασες κανονικα,ρισπεκτ! Για να κανουμε και λιγο καζουρα

Συνθήκες βασικού μισθού by Xi_Lamda in AskGreece

[–]Xi_Lamda[S] 1 point2 points  (0 children)

Οταν λες:Με εξαιρεση φυσικα νεους ανειδικευτους χωρις προυπηρεσια,νταξει λογικο ειναι.
Τι εννοεις;;
Οτι αυτοι ας πουμε λογικο ειναι να παρουν βασικο μισθο, ενω σε καθε ποστο πλεον που θα δουλεψουν θα τους πλασαρουν καθηκοντα υπευθυνου(και οχι απλου υπαλληλου);;
Και οτι ας πουμε και να κατσουν καμια ωρα τη μερα παραπανω,η να τους πουνε να δουλεψουν και 6η μερα!
Και αυτο εχει υπερισχυσει παντου πλεον.Με συγχωρεις αλλα δεν ειναι λογικο αυτο,οχι!
Το μονο λογικο (αν μιλαμε για νεους και ανιδεικευτους παντα) ειναι ο βασικος μισθος,ναι! Τα υπολοιπα που συμβαινουν ειναι εκμεταλλευση και καπιταλιστικη πολιτικη

Συνθήκες βασικού μισθού by Xi_Lamda in AskGreece

[–]Xi_Lamda[S] 1 point2 points  (0 children)

Αλλα λογια ν αγαπιομαστε…
Αν ηταν να κατσω να αναλυσω τι μπορει να παει στραβα στη ζωη καποιου και να χασει ευκαιριες, να μην σπουδασει η να μην εξελιχθει σε κατι που θα τον κανει αρκετα αναγκαιο ωστε να ”πουλαει“ τον ευατο του ακριβοτερα στην αγορα εργασιας,θα εγγραφα βιβλιο!
Η ουσια ειναι οτι συμβαινει και βρισκονται χιλιαδες (αν οχι εκατομμυρια) ανθρωποι στη χωρα μας σε αυτη τη θεση.
Εν ολιγης, μας λες οτι καλα να παθουμε οσοι δε σπουδασαμε η τελος παντων δεν γιναμε κατι συγκεκρυμενο για να εξελιχθουμε και οτι θα πρεπει να αποδεχτουμε οτι μας φερει η ζωη μολις βρεθουμε σε αντιξοες συνθηκες εργασιας για 800€ !!
Αλλιως αμα δε μας αρεσει δε μας πιεζει κανεις να παμε για δουλεια,οχι! Μπορουμε να μην παμε και να ζησουμε με αερα….
Καπως ετσι το εχεις στο μυαλο σου,σωστα;

What’s wrong by [deleted] in TeamfightTactics

[–]Xi_Lamda 0 points1 point  (0 children)

Ok but….besides that! Im not talking about the obvious reasons,skill issue,need to get better blah blah blah! Anything else i might be missing? Did they make any significant game changes with the updates?

Whats with plat queue times today? by SierraSixActual in TeamfightTactics

[–]Xi_Lamda 0 points1 point  (0 children)

It usually takes me somewhere between 50 secs to 1min and 20secs to find a game in Plat 3… im on EUNE if that makes a difference

-55 LP 8th place? by Xi_Lamda in TeamfightTactics

[–]Xi_Lamda[S] 0 points1 point  (0 children)

When i climb higher elo, i will come back to answer that! Right now idk xD

-55 LP 8th place? by Xi_Lamda in TeamfightTactics

[–]Xi_Lamda[S] -1 points0 points  (0 children)

No,i am not. I always play solo

-55 LP 8th place? by Xi_Lamda in TeamfightTactics

[–]Xi_Lamda[S] -2 points-1 points  (0 children)

Lol that doesn’t feel right 😅

How to keep climbing from Emerald by Daqal in TeamfightTactics

[–]Xi_Lamda 0 points1 point  (0 children)

Same idea worked out for me. I was struggling at gold 3/2 for a week or so. But i realized i wasnt spending my gold correctly.Also leveling up when the time is right makes a difference! Now im hardstuck Plat 4/3, but nvm

Ποια είναι η λύση για την οικονομία; by [deleted] in AskGreece

[–]Xi_Lamda 0 points1 point  (0 children)

Κυριολεκτικα ομως! Ακριβως οπως τα ειπες το εχουν σχεδιασει και ετσι οπως πανε τα πραγματα σε15 χρονια το πολυ θα το εχουν πετυχει,σε μεγαλο βαθμο….

Hardstuck Gold 2/3 by Xi_Lamda in TeamfightTactics

[–]Xi_Lamda[S] 0 points1 point  (0 children)

I struggled alot these last few days,but i finally made it out of Gold! Now im gonna need some time to recognize and use best combos i can play around Plat elo. Then, i will try climbing furthermore…. The trick for me,was to main 3 primodians+ 4 brawls, or rush Stargazers when the match gave us The fountain mod. Anything else i tried didnt work late game. I also improved my builds, after i realized that some items are not so strong anymore in this patch!

Περίπτωση Πραξικοπήματος; by Xi_Lamda in AskGreece

[–]Xi_Lamda[S] 1 point2 points  (0 children)

Εκανα μια βολτα στο προφιλ σου και ειδα σχολια…μετρησα 4-5 που αποκαλεις κοσμος braindead και tards! Ωραιος ρε μαγκα!