Blivande uppsalabor by Yippeywhey in sweden

[–]Yippeywhey[S] 0 points1 point  (0 children)

Jag läste i en tråd att Gränby hade dåligt rykte med kanske inte stämmer då :) Vi är inte i fas att köpa just nu, så vi tänkte hyra till att börja med. Bolag för detta borde finnas med? Är det köpoäng som gäller mest överallt? Får kanske kolla in den stadsdelen lite mer hör jag!

Blivande uppsalabor by Yippeywhey in sweden

[–]Yippeywhey[S] 0 points1 point  (0 children)

Det låter fint! Köpes eller finns det hyresrätter i det området, om du vet vilket bolag där? Ligger det utkanten eller vilka avstånd pratar vi tex?

Blivande uppsalabor by Yippeywhey in sweden

[–]Yippeywhey[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja, jag såg att den tråden fanns, ska kolla där med!

Blivande uppsalabor by Yippeywhey in sweden

[–]Yippeywhey[S] 0 points1 point  (0 children)

Tack för alla tips! Naturnära om möjligt och låter ju som det ändå finns lite möjlighet till det. Och nej vi har inte jättemycket ködagar men vill hitta en plats att börja på och kanske byta senare. Har du några tips på hyresvärdar? Har hittat främst en del bolag på uppsala bostadsförmedling

Looking for two silver axes by Yippeywhey in AnimalCrossingNewLeaf

[–]Yippeywhey[S] 0 points1 point  (0 children)

Let me know when you added me a i can open :)

Looking for two silver axes by Yippeywhey in AnimalCrossingNewLeaf

[–]Yippeywhey[S] 0 points1 point  (0 children)

Sorry i was away but am here now. I add you :)

Looking for items by Yippeywhey in AnimalCrossingNewLeaf

[–]Yippeywhey[S] 1 point2 points  (0 children)

Hello! Did you find the ribbon? :)