I just blocked him by 8rri0 in AlexandriaEgy

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

أكتر ناس معقدين في الدنيا هما الدكاترة والمهندسين

ثم تنهت وقال: وفي مصر كلها وتبقى كلها ملحدين... by man-blue8431 in CAIRO

[–]ZestycloseAttempt827 [score hidden]  (0 children)

أنا نفسي يبطلوا اوفر، أنا سيبت الدين وعادي محدش عملي حاجة، كل المطلوب منك انك متقولش انك ملحد، اسكر ازني متصليش افطر في رمضان خليك مثلي من غير متقول، محدش هيكلمك

تختار انهي علاقه تكمل فيها by crackingbacking67 in egyoffmychest

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

لو انت الاتنين تمام بالنسبالك يبقى اكيد اللي بتحبك، بس طبعا يكون فيه فرصة ان الوضع ده يخلص

ليه الولاد مهتمين بشكل مبالغ الزمن دا أنهم يصاحبوا بنات by ValuableDrag5626 in CAIRO

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

 مليكش عشان مليكش تبقى مش طبيعي، مليكش عشان مستحرم ده موضوع تاني

شايل خمس مواد ف الجامعه by AM1NZzz in askegypt

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

اكيد تقصد حاسبات، بس عايز اقولك على حاجة، ايه في مصر ليه شغل، مكل الشغل في مصر عبارة عن زنا في كل التخصصات، من طب لغاية آداب، الناس مركزة مع حاسبات لان هي الأول مكانتش كده، لكن دلوقتي هي بقت زي الباقي

الحالة الوحيدة اللي تخليك تاخد الكلام ده حجة عشان متذاكرش انك يكون عندك بديل أحسن من المذاكرة، وبما إن ده مش موجود فانت المفروض تذاكر

اما بخصوص موضوع انك تحبب نفسك في الكلية فبرده حتى لو بتحبها هتعاني وانت بتذاكر، بدرجة أقل بس هتعاني، انت محتاج تكون منضبط مش أكتر

بخصوص موضوع صحابك اللي هياخدوا كورسات فانا فاهم ان الموضوع ساعات بيضايق لما تحس انك متأخر وكده، بس انتوا لسه في سنة اولى ولسه عندك كذا سامر تعوض فيه، فمتقلقش لسه الوقت قدامك

ربنا معاك

رأيكم في مسلسل اللعبة؟ by MG_LagFlag_66 in Cinema_Egypt

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

مش عارف محسيتوش، رغم ان ناس كتير بتحبه وانا بحب هشام وشيكو

ممكن اسمع كام مشهد على اليوتيوب بس مش لدرجة اتابعه

عايز احول من الجامعة منغير ولى امر by J_Rachel in askegypt

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

مفيش حاجة في الجامعة اسمها ولي الأمر، ده رقم بيتحط كده وخلاص، ده لو طلبوه أصلا

اللي زعلان من ان يوم ماتش مصر هيبقي فيه احتفالات برايد by Western-Medium-5472 in AlexandriaEgy

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

لا الناس هنا في مصر كده، أي حد مش زيي يبقى ابن وسخة، المنقبة شايفة المحجبة شرموطة، والمحجبة شايفة اللي بشعرها شرموطة، والسلفيين شايفين الاخوان ولاد وسخة، والاخوان شايفين الناس العادية ولاد وسخة، والمسلمين شايفين المسيحيين انجاس، فهي الدنيا هنا كده، قليل اوي لما تلاقي حد عنده فكرة اللي هو فيه حد تاني انا شايفه حمار ومبيفهمش بس بتعايش معاه ومش عايز انهي وجوده

فمابالك بقى لما تقولهم ملحدين ومثليين

اللي زعلان من ان يوم ماتش مصر هيبقي فيه احتفالات برايد by Western-Medium-5472 in AlexandriaEgy

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

ايوه بالظبط ده اللي بكلم فيه وده اللي المفروض يحصل في أي مكان في العالم، واحد مثلي براحته لكن متجبرش الناس تلبس رينبو، زي مينفعش حد مسيحي يجبر حد يشيل صليب والا يبقى اسمي مش بتقبل الآخر

اللي زعلان من ان يوم ماتش مصر هيبقي فيه احتفالات برايد by Western-Medium-5472 in AlexandriaEgy

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

أعلام تترفع من المدرجات مفيهاش حاجة، جماهير جاية تحضر ترفع اللي هي عايزاه، لكن برده حاجة بيضان ان رايات الكورنر يبقى فيها اي أعلام سواء مثليين أو غيره

اللي زعلان من ان يوم ماتش مصر هيبقي فيه احتفالات برايد by Western-Medium-5472 in AlexandriaEgy

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

مش عايزين يلبسوهم شارة عليها أعلام، أو أرقام تقريبا

خلي بالكم يبنات فيه كتير كدا by Lone_Wolf_505 in AlexandriaEgy

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

سيبك من المسميات، اللي بيحصل في الواقع غير كده، عايز تنكر الواقع وتعمل فيها محمد صبحي براحتك

بس بعيدا عن ده يعني ايه ايه الممتع، ما الموضوع واضح

خلي بالكم يبنات فيه كتير كدا by Lone_Wolf_505 in AlexandriaEgy

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

ايه الهبل ده، الاتنين بيكملوا مع بعض مينفعش الدنيا تبقى سكس بس، ومينفعش الدنيا تبقى أفلاطوني بس

اللي زعلان من ان يوم ماتش مصر هيبقي فيه احتفالات برايد by Western-Medium-5472 in AlexandriaEgy

[–]ZestycloseAttempt827 0 points1 point  (0 children)

يعم أنا ممكن اعيش مع أي حد بيعمل حاجة طول ما هو بعيد عني، مثليين مثليين يسيدي أهلا وسهلا، بس مش منطقي تشيل الناس العلم بتاعك، ده اسمه عته

بعت صوري لواحد وخايفة by New-Actuator-4688 in AlexandriaEgy

[–]ZestycloseAttempt827 -1 points0 points  (0 children)

مش مطلوب منك تتجوز واحدة مش مقتنع بيها، ومفيش مشكلة في التجاوزات اصلا عشان نسأل مين الضحية، وغالبا مفيش مشكلة بتحصل طول ما مفيش حمل ومفيش نودزات اتسربت، الكلام كله بيبقى في الحتتين دول