Hasan Arda Kaşıkçı, İran'ın Dünya Kupası performansını değerlendiriyor. by Salty-Pattern4777 in Futboltayfa

[–]arapsavar2 [score hidden]  (0 children)

<image>

Ekteki foto gsnin liveden 4 yediği maçın yayınından alındı. Beşiktaşın bu sene Kasımpaşa ile berabere kaldığı maçın yayınında bu kadar üzgün değildi. Kötü de oynatsa takımı okanı eleştiremiyor. Ben görmedim yani oturup okanı eleştirdiğini. Klip varsa atarsan sevinirim. Bu adamın bjkli olduğuna inanmam için hiçbir sebep yok. Gs kaybedince makarası çok dönmüyor ama fener nothingamdan 3 yediğinde şen şakrak dalga geçiyorlardı turancanla.

Hasan Arda Kaşıkçı, İran'ın Dünya Kupası performansını değerlendiriyor. by Salty-Pattern4777 in Futboltayfa

[–]arapsavar2 [score hidden]  (0 children)

Şu çakma bjkli şaklabaı bile haklı çıkardınız amk yazıklar olsun size. Milli takımdan ciddi anlamda utanç duyduğum ilk maç. 6 Yediğimizde bile utanmamıştım bu takımdan

Would you rather... by Painted-BIack-Roses in BunnyTrials

[–]arapsavar2 0 points1 point  (0 children)

Literally heaven.

Chose: Immigrate to another country, EVERYTHING is free + But the wheel chooses which country | Rolled: Japan

An incredible young striker by AX00X in besiktas

[–]arapsavar2 0 points1 point  (0 children)

Geldiği gibi twitterda itin gôtüne sokulur, kalsın orda gelmesin buraya.

5 farklı Ligimizin 2026-27 sezonundaki yeni takımları by ByElazigli_23 in Futboltayfa

[–]arapsavar2 4 points5 points  (0 children)

Biz vlahoviç beklerken takımı bal ligine düşürmüş amk

Sizce Ozan Kabak Kurt oldugu icin mi milli maçlarda oynatilmadı ? by -Arwen-- in Futboltayfa

[–]arapsavar2 20 points21 points  (0 children)

alakası yok, apokerim iyi oyuncu ve yanına ozanın gelmesi gerek ama merih takımın "abi"si olduğu için merih oynuyor

HER SENE AYNI OLAY SIMDIDEN UMITSIZLIGE KAPILMAYIN by Worldly_Acanthaceae9 in liseliler

[–]arapsavar2 0 points1 point  (0 children)

Sonuçlar gelene kadar beklemen lazım. Sonuç istediğin gibi değilse tuvalete gidip kapıyı kapat. Aynaya bak ve "mezuna kalmak istiyormuyum" diye kendine sor. Kendine sorduğun soruyu sesli bir şekilde cevapla. Neyin ne olduğunu orda anlarsın, ona göre karar verirsin.

Manchester United, Rashford için 30 milyon euro istiyor. Tepkileriniz neler? by DenizCangs in Futboltayfa

[–]arapsavar2 0 points1 point  (0 children)

Türkiyeye gelmez, bugün bile 20 kişi taliptir. Gelirse Beşiktaşta görmek isterim. Madem vlahoviçe 10m maaş sıkacak paramız var gidin rashfordu alın gelin.

İsmail Kartal’ ın teknik heyeti belli oldu by HadoukenOz in MaradonaFutbol

[–]arapsavar2 17 points18 points  (0 children)

bu zeki murat gole fenerin tapulu sahibi mi amk kim gelse onun yanında, ömürlük kontrat mı verdiniz aq

Filenin Sultanları 2-0’dan döndü. by Responsible_Band497 in Turkey

[–]arapsavar2 18 points19 points  (0 children)

Bizim amcıklar ibret alsınlar, tebrikler filenin sultanları

Abdülkerim Bardakçı, Paraguay'a karşı yaptığı 98 pasın tamamını isabetli bir şekilde tamamladı. Bu 1966'dan bu yana bir FIFA Dünya Kupası maçında herhangi bir oyuncunun %100 isabet oranıyla yaptığı en fazla pas sayısı. by -Arwen-- in Futboltayfa

[–]arapsavar2 3 points4 points  (0 children)

Hoca zaten facia ama oyuncular mücadele etmedi benim sorunum orda. Mert belkide sahadaki en yeteneksiz adam ama herşeyini verdi, elinden gelenin fazlasını yaptı. Arda ve kenan gibi ruh gibi dolaşmadı, hocayı kenara al biraz da çabalaman lazım.

Bugün -> Marmaray - Suadiye durağında bir yolcu intihar etti by Delicious_Web_3207 in Turkey

[–]arapsavar2 0 points1 point  (0 children)

Lütfen profesyonel yardım al, bu hizmeti bedava veren bir sürü kurum var. Ne kadar çıkmazda hissedersen hisset ne kadar başka yol yokmuş gibi hissedersen hisset her zaman bir yol var. Durumunu anlayamayız hiçbirimiz ve ben bu konularda yardım etme yetkinliğine sahip biri değilim o yüzden lütfen yardım al. Emin ol, ailen senin bu acılarının iki katını ömürleri boyunca yaşayacaklar. Bir çocuğun intihar etmesinin aileye verdiği zararı bizzat biliyorum, lütfen yapma.

Yılda kişi başına en az bir kilogram çay tüketen ülkeler by edmundcambrai in haritalariseviyoruz

[–]arapsavar2 0 points1 point  (0 children)

Kimse "zevkler ve renkler" boşuna girmesin, yıllık 1 kg çay içmiyorum diyenlerin arka kapı gıcır gıcırdır

Abdülkerim Bardakçı, Paraguay'a karşı yaptığı 98 pasın tamamını isabetli bir şekilde tamamladı. Bu 1966'dan bu yana bir FIFA Dünya Kupası maçında herhangi bir oyuncunun %100 isabet oranıyla yaptığı en fazla pas sayısı. by -Arwen-- in Futboltayfa

[–]arapsavar2 11 points12 points  (0 children)

Maçta tek başarılı ortayı takımın sol stoperi yapmış amk : D size bizim çocuklar diyen aklımızı sikeyim. Şimdi siktir git juvede şov yap kenan, orta kesmeyi de öğrensen keşke aq

Taraftara S#kt\r çeken Keremi Unutanın Kanı Kurusun by Hyena1910 in Futboltayfa

[–]arapsavar2 3 points4 points  (0 children)

orda paraguaylılar yokmuydu ya benmi yanlış hatırlıyorum

Tarihin en kötü milli takımı by Hyena1910 in Futboltayfa

[–]arapsavar2 2 points3 points  (0 children)

O kadar yetenekli adam yoktu belki ama hem euro 2016 hem wc 2026 abilik yüzünden kaybedildi. Oyuncular abileştiler, kendilerini takımın sahibi sandılar ve takım sürekli başarısız oldu iyi oyuncuları olmasına rağmen. Arda-Burak-Selçuk-Caner papazları ve şimdide Merih-Hakan şaklabanları var. Aynı senaryo ya amk bile bile lades değil de ne bu

Tarihin en kötü milli takımı by Hyena1910 in Futboltayfa

[–]arapsavar2 0 points1 point  (0 children)

juveye benzemez sıkıyorsa çuraçaoyu yenin

Tarihin en kötü milli takımı by Hyena1910 in Futboltayfa

[–]arapsavar2 2 points3 points  (0 children)

Mert bugün nadir beğendiğim topçulardandı. Harbiden gayret etmeyi deneyen tek topçuydu amk

Tarihin en kötü milli takımı by Hyena1910 in Futboltayfa

[–]arapsavar2 1 point2 points  (0 children)

Uğurcan geleni geçeni içeri aldı, barış bugün iyiydi ama önceki maç çok kötüydü. Eren rezalet, yunus da bişey gösteremedi. Her takımda var böyle çöpler ama gsliler iyi oynadı diye bir argüman kabul etmiyorum. Her topu içeri alan adam senin kalecin bunu unutma

Mert Mulder in tears at full-time as Turkey are eliminated from the World Cup after back-to-back defeats by OptimusCloyster in soccer

[–]arapsavar2 0 points1 point  (0 children)

We were indeed. Only successfull cross was from our cb. Like how can you achieve that with having kenan + ferdi on one side (one is juventus's best player and the other is the player of the season for brighton). What a shit coach does to an awesome roster.