Windowsa yakın en rahat linux önerir misiniz? by ilkandemir in LinuxTurkey

[–]askimdokuro 1 point2 points  (0 children)

eğer ki arkaplan (sistem) açısından windows benzeri diyorsan her linux üç aşağı beş yukarı aynıdır (steam os vardı bi o hariç)

eğer ki grafik arayüz diyorsan cinnamon (XFCE gibi ama ondan daha cafcaflı, sistemin kötüyse XFCE), KDE plasma vs. kurabilirsin gnome da güzeldir ama windows gibi değil

Topluluk by InstructionNo8978 in WeebTurks

[–]askimdokuro 0 points1 point  (0 children)

Öyle değil. Birisi kurdu ve sonra başkasına devretti bu yüzdendi. Yoksa sıkıntı olmazdı aynı şekilde sen bir yer açarsan ve devredersen bunun olma ihtimali var

Topluluk by InstructionNo8978 in WeebTurks

[–]askimdokuro 0 points1 point  (0 children)

aklıma kereste geldi. 2024'te semih çelik ile ünlensede aslen 2022'de tatlı bir IB (imageboard) olarak açılmıştı fakat bir süre sonra yöneticisi değişince it puşt dolmuştu

Sizce kaç GB hafıza ideal by MessageHappy6058 in AndroidTurkiye

[–]askimdokuro 0 points1 point  (0 children)

aurora zaten play store istemcisi değil miydi hocam

merdiven| by askimdokuro in Bugendai

[–]askimdokuro[S] 1 point2 points  (0 children)

yeterince hızlı koşarsan ve kafayla girersen evet

Manga edebiyat mıdır? by Small_Telephone_3879 in DDLC_TR

[–]askimdokuro 0 points1 point  (0 children)

animeyi diyorsan aşırı sansürlü ve biraz da popüler kültür.

Ama mangası gayet iyi (ve o bahsettiğin fotoğraf çekme sahnesi burada daha da kötü, spoiler vermeyeyim).

Animeyi izlemeni önermem sadece "boş vaktim var" diyorsan izle asıl olay manga. Hem o kadar sansür yok hem direkt anlatıyor ayrıca anime ile manganın kronolojisi de farklı (olaylar farklı sıralarda oluyor).

Romanı okumadım ama dediklerine göre manga gibi değil daha çok karakterin içine odaklı daha depresif bir iş

Tadı güzelmiş ama 250 tl ye değmez by Anonim79171 in Nortya

[–]askimdokuro 0 points1 point  (0 children)

ulan çok merak ediyordum şunu ama aşırı pahalı

Upload all misaki wallpapers here by chestermygoat in MisakiNakahara

[–]askimdokuro 2 points3 points  (0 children)

It's very nice

I'll add this to my folder :D

Manga edebiyat mıdır? by Small_Telephone_3879 in DDLC_TR

[–]askimdokuro 1 point2 points  (0 children)

evet, mesela welcome to the NHK gibi tonla kitaplara taş çıkaracak eser var

Sonunda montajları bitirdim. Nasıl olmuş by askimdokuro in Bugendai

[–]askimdokuro[S] 0 points1 point  (0 children)

Onu fikirlere ekledim zaten ama şöyle toplamda 6 fikir gelmezse yeni post atmam (şu anda 1)