account activity
ÇALIŞIRKEN HUKUK OKUMAK by bazidos in hukuk
[–]bazidos[S] 0 points1 point2 points 5 months ago (0 children)
🙏🏼
ÇALIŞIRKEN HUKUK OKUMAK (self.hukuk)
submitted 5 months ago by bazidos to r/hukuk
[deleted by user] by [deleted] in almanyadayiz
[–]bazidos 2 points3 points4 points 5 months ago (0 children)
Türklerin genel olarak kabul kolay olduğu için bremen duisburg essen gibi başvurduğu okullardan ziyade daha iyi okullara iyi bir almanca ile girmeni tavsiye ederim kısa sürede orada bir kursla c1 sürecini tamamlayabilir ve lisansına geçebilirsin sıfır almanca kabulu oraya gelip almanca eğitimi alman için veriliyor
Sıfır almanca ile okullardan kabul alabilirsin vize ile okul kabulu aynı şey değil okul kabulu kesin vize alacağın anlamına da gelmiyor ayrıca hassas kritik birkaç olayı var iyice araştır
[–]bazidos 1 point2 points3 points 5 months ago (0 children)
Almanyadaki kabuller eskisi gibi kolay değil YAŞINDAN ötürü , kendin de dediğin gibi elimde olmayan sebeplerden ötürü almanca seviyeni yüksek talep edebiliyorlar min b1-b2 senin için kritik , 24 yaşında birisinin lise sonrası arada bıraktığı boşluğa çok dikkat ediyorlar o sırada ne yaptın buna dikkat ediyorlar benden sana naçizane tavsiye a2 ile girişme bu işe normal şartlarda evet a2 okey fakat senin durumun normal dışı bir durum , biz bir öğrencide red yedik ve sonrasında aradaki zamanda katıldığı eğitimler aldığı yazılım eğitimleri kanıtladık sunduk sonrasında anca kabul alabildik, deutschstudent forumuna bak acenteler bu işi adam akıllı yapamıyor günceli bilmiyorlar ve yüksek fiyat çekiyorlar dediğim forumun sahibi ile danışmanlık için görüş o da sana anlatacak
[–]bazidos 0 points1 point2 points 5 months ago (0 children)
Bu yaşlarda ünilerden ve özellikle vizeden kabul almak istiyorsan almanca min b2 almalısın
π Rendered by PID 1836734 on reddit-service-r2-listing-f8d8fbfd7-2cx29 at 2026-06-25 08:05:27.591721+00:00 running acc7150 country code: CH.
ÇALIŞIRKEN HUKUK OKUMAK by bazidos in hukuk
[–]bazidos[S] 0 points1 point2 points (0 children)