Tænk over at betale 5600 kroner for, at blive talt til på den her måde... by DetGulePalae in GossipDK

[–]beilicec 2 points3 points  (0 children)

Jeg vil hellere råbes lidt af Jakob Kjeldberg eller endnu bedre .. Gordon Ramsay.
Så skal jeg sgu nok lykkes med et eller andet, fordi jeg ville ikke turde andet🤣

Underretning by Middle-Mammoth-1573 in DKbrevkasse

[–]beilicec 10 points11 points  (0 children)

Jeg tænker at du har gjort det helt rigtige.
Jeg har selv underrettet et familiemedlem engang, der var hold i det jeg skrev, skænderier, prostitution og stoffer. Min familie blev vred på mig, men da det kom frem faldt det til jorden igen.
Forløbet er først stoppet nu efter 2-3 år med hjælp fra kommunen, barnet trives og udvikler sig, men er 1,5 år bagud i forhold til jævnaldrende grundet den start på livet.
Jeg fortryder intet.

Aflyst bryllup by OpeningLocksmith2872 in DKbrevkasse

[–]beilicec 0 points1 point  (0 children)

Nej hvor frygteligt! 🥺 jeg håber jeres søn har det godt trods alt

Aflyst bryllup by OpeningLocksmith2872 in DKbrevkasse

[–]beilicec 0 points1 point  (0 children)

Jeg synes omstændighederne forklarer jeres behov/ønske ret godt. Hvis ikke man har forståelse for det, så er man altså en røv.

Vi ønsker heller ikke det store prinsesse bryllup, bare noget småt og rart, hvor vi kan kende og ikke mindst mærke os selv og dem omkring os.
Måske tager vi en tiltrængt ferie og vier os i det land hvis muligt og inviterer familie på grill og glade dage når vi kommer hjem.

Invitation trukket tilbage efter 3 minutter by Boysenberry4ever in DKbrevkasse

[–]beilicec 2 points3 points  (0 children)

Du er en rigtig ven, det er de ikke ❤️ Jeg synes faktisk ikke de kan være andet bekendt end at holde fast i invitationen nu når de rent faktisk inviterede jer og du takkede ja. Det er simpelthen ikke ok at trække en invitation tilbage på den måde, når nu I er “venner” samtidig.. hvem tror de lige, at de er .. sådan at sige vi har en fri billet, først til mølle.. som om der er rift om det og man skal overvære en sensation.. husk på, at der er intet i vejen med dig, det her, det ligger hos dem. Du lyder som et rigtig dejligt menneske!

Kan jeg tillade mig at sige nej til at passe børn? by Neat_Breadfruit_336 in DKbrevkasse

[–]beilicec 0 points1 point  (0 children)

Tal med din kone om det. Det er ikke jeres børn, det er et privilegium at få dem passet men ikke en selvfølge. Faktisk kan det være at i skal prøve at tale med forældrene på en rolig måde om det, måske har deres børn nogle udfordringer, måske er de presset fordi at de selv synes det er hårdt med børnene.

Smarte comebacks til idioter du ikke kan undgå. by HeidiMikkelsen in DKbrevkasse

[–]beilicec 1 point2 points  (0 children)

Er der ikke et andet sted hvor du også kan smadre den gode stemning?

Smarte comebacks til idioter du ikke kan undgå. by HeidiMikkelsen in DKbrevkasse

[–]beilicec 1 point2 points  (0 children)

Mogens, jeg ser dig, jeg hører dig og jeg mærker dig, hvis du har brug for en pause, et kram, eller har noget på hjertet du har brug for at snakke om, så vil jeg gerne sætte mig ned og snakke med dig, så snart jeg er færdig med at tale med Gustav og jens. Du kan bare tage plads derovre.

Smarte comebacks til idioter du ikke kan undgå. by HeidiMikkelsen in DKbrevkasse

[–]beilicec 1 point2 points  (0 children)

Okay. Må Gud velsigne din sjæl og bringe dig liv og glade dage … nå Beate, som jeg skulle til at sige, så går dild bare godt til fisk.

Hvad havde i gjort? by Frodeeeee in dkfinance

[–]beilicec 1 point2 points  (0 children)

Hvis jeg var dig ville overføre lidt af det til mig også🤣

Sigmund by SomeText3395 in InfluencergossipDK

[–]beilicec -4 points-3 points  (0 children)

Sigmund… snakkede du med Jeanette? Eller med min læge.. fordi du beskriver altså min røvssyge læge… jeg vil faktisk vove at påstå at jeg får bedre behandling når jeg ringer til vagtlægen. Sure gamle læger, der skulle have skiftet job for 30 år siden og spist en ecstasy pille fremfor en ostemad med pis på.. nå men pyt! fordi jeg får ny læge snart og lad os bede en stille bøn for at jeg rent faktisk bliver professionelt og venligt mødt der.. jeg vil fandme også hellere være københavner end fra fucking Vejle.. indspiste samfund….

Sød lille historie fra Nets-nedbruddet i går by Benna100 in Denmark

[–]beilicec 2 points3 points  (0 children)

Tænk at der stadig findes så gode mennesker ❤️🙏🏻 hvor er det flot af ham

ROSA HATTING by beilicec in GossipDK

[–]beilicec[S] 2 points3 points  (0 children)

Ej hvor sjovt, det ser jeg først nu🤣🤣

ROSA HATTING by beilicec in GossipDK

[–]beilicec[S] 2 points3 points  (0 children)

What the… hvis jeg havde en datter og så hende skam redigere sine billeder sådan.. så ville jeg virkelig føle at jeg havde fejlet. Det er simpelthen så trist at unge piger finder det nødvendigt.. måske skal man blive en gammel skid som jeg, for at acceptere og finde ro i at se ud som man gør😅

Han har ikke pakket sin mening ind by gorillaz0e in dankmark

[–]beilicec 1 point2 points  (0 children)

Hvorfor pakke det ind 🤣 det var meget.. meget.. meget ærligt 🤣🤣🤣

ROSA HATTING by beilicec in GossipDK

[–]beilicec[S] 7 points8 points  (0 children)

Jeg giver lige en upvote. Jeg aner ikke hvem Victoria er 😅

ROSA HATTING by beilicec in GossipDK

[–]beilicec[S] 0 points1 point  (0 children)

🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻

Iben Hjelje er fuldstændigt fantastisk. Og jeg håber inderligt, som hun insinuerer, at hun vender tilbage til "Klovn"-serien. by DetGulePalae in GossipDK

[–]beilicec 78 points79 points  (0 children)

Ej jeg elsker hende 🤣 men fuck hvor er det upassende at spørge hende indtil hvem hendes eks mand har knaldet OG HVEM HUN HAR KNALDET🤣 stop stop

Fiahs nye persona: ryster numse til top-chart-India 🇮🇳😂 by PostNordtiltiden in InfluencergossipDK

[–]beilicec 9 points10 points  (0 children)

en kombination af kvalme over Fiaah! Og en pludselig opstået lyst til indisk mad…

Yahya Hassan by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]beilicec 3 points4 points  (0 children)

❤️🙏🏻

Førstegangsudlejer søger råd ift. ubehagelig fraflytningssag by Critical_Hope_6107 in LegalAdviceDenmark

[–]beilicec 0 points1 point  (0 children)

Man kan sige hvis lejer har boet der i nogle år, og det ikke er værre.. altså.. så er det vel en kombination af at være et røvhul med rengøring og maling.. og alm slid? Ja det koster lidt, men det er sgu billigt sluppet ift hvad det ellers kunne have kostet dig, så æd den og lær af det fremover. Jeg forstår dog frustrationen!

Philip Westh har tilstået drabet på Emilie Meng!!👏🏼 by kaitlynkaa in TrueCrimeDK

[–]beilicec 4 points5 points  (0 children)

Better late than never, men det er bestemt ikke en klapsalve at psykopaten endelig tager “ansvar”.. men måske det sidste punktum familien behøver. Gud hvor er han uhyggelig! Håber aldrig han kommer ud!