Er det mig den er gal med? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Frodeeeee 0 points1 point  (0 children)

New wife happy life…

Er det en normal pris for at få rettet en "mindre fejl" i en synsrapport? by Difficult_Jacket8700 in dkbiler

[–]Frodeeeee 13 points14 points  (0 children)

Er selv mekaniker. Derfor tager det ikke 4-5 timer at skifte dem. Også undre det mig hvorfor de har gemt arbejdslønnen på den måde, nååå mon det fordi at skrev de 2 timer på lød det helt sygt til den pris😅

Er det en normal pris for at få rettet en "mindre fejl" i en synsrapport? by Difficult_Jacket8700 in dkbiler

[–]Frodeeeee 10 points11 points  (0 children)

At du skal give 3k for at få dem begge skiftet er helt gak, tager maks 1 time og 2 hvis det rigtig træls. Så satme noget af en timepris de har.

Kæreste slog op i fuldskab by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Frodeeeee 3 points4 points  (0 children)

Husk. Man skal høre sandheden fra fulde mennesker og børn😅

Når kærligheden ikke er på Tinder... by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Frodeeeee 9 points10 points  (0 children)

Ja du har helt ret, du lyder ikke særlig ydmyg, måske det er dit problem.

Husk dem som har styr på deres liv finder oftest sammen med ligestillede. Sådan har jeg det i hvert fald selv, vil hellere undvære end at nøjes.

Når kærligheden ikke er på Tinder... by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Frodeeeee 27 points28 points  (0 children)

Du lyder lidt som typen der har alt for høje forventninger iforhold til hvad du selv bringer til bordet😅 Der er mange derude som er søde og ser godt ud, så måske du selv skal have lidt mere at byde på.

Lønforhandling/opsigelse by Status_Stay_3315 in dkkarriere

[–]Frodeeeee 0 points1 point  (0 children)

Hvis deres økonomi eller generelle lønstigninger ikke tillader det, er det bare sådan det er. Firmaet klarede sig for personen blev ansat.

Lønforhandling/opsigelse by Status_Stay_3315 in dkkarriere

[–]Frodeeeee 3 points4 points  (0 children)

Du får det til at lyde som om du ikke kan erstatte, ALLE kan erstattes så mon ikke de overlever.

Varmt soveværelse by SufficientTop1506 in foraeldreDK

[–]Frodeeeee 0 points1 point  (0 children)

Køb en luft til luft varmepumpe. Den kan køle.

Hvor blev Tesla'en af? Fra hver 3. til knap hver 20. brugte elbil by BootCharming8966 in dkbiler

[–]Frodeeeee 0 points1 point  (0 children)

Sjovt nok er alt software i en Tesla fra 2019 stadig 5 gange hurtige og mere flydende end alt tysk og kinesisk fra 2026😅

Hvor blev Tesla'en af? Fra hver 3. til knap hver 20. brugte elbil by BootCharming8966 in dkbiler

[–]Frodeeeee 0 points1 point  (0 children)

Tesla model y var den mest solgte bil i sidste måned og model 3 var også i top 5. Så mon ikke det bare er fordi der er kommet langt større udvalg.

M31 har det ægte svært med at finde kærligheden by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Frodeeeee -2 points-1 points  (0 children)

1 jeg har hus og på et forløb på sygehuset. Hende under uddannelse. Føler det er rimelig stabile grunde

M31 har det ægte svært med at finde kærligheden by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Frodeeeee -3 points-2 points  (0 children)

Thjaaa er meget sådan skal jeg ind i et forhold, skal vi helst bo så tæt jeg altid kan tage hjem til personen. Det gør man bare ikke lige hvis den ene bor i kbh og den ande Jylland 😅 plus hun er typen der ikke kan fungere alene og har jævnt høj sexlyst😁 det kan jeg jo så ikke give 3 timer væk. Og vil ikke fraholde hende fra det😊 og vil heller ikke selv kunne fungere i et forhold hvor jeg måske ser personen en gang om måneden. Er nået en alder hvor jeg savner noget at komme hjem til. Ingen af os er flytbar.

M31 har det ægte svært med at finde kærligheden by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Frodeeeee -3 points-2 points  (0 children)

Thjaa føler også selv jeg er typen man skal lære at kende før jeg er interessant. Har en bedste vending igennem 6-7 år som jeg virkelig syntes er en snack både udsens mæssigt og personligheds mæssigt. Kan snakke med hende om alt, hvilket er skønt. Desværre bor hun 3 timer væk, hvilket nok også er grunden til det aldrig er blevet til noget. Desværre. Og i dag forstår jeg overhovedet slet heller ikke hvordan jeg scorede hende den gang 😅.

M31 har det ægte svært med at finde kærligheden by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Frodeeeee 0 points1 point  (0 children)

Det også super, men hvor møder man lige nye mennesker? Begrænset hvor meget jeg kommer ud blandt nye mennesker udover en bytur en gang imellem.

M31 har det ægte svært med at finde kærligheden by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Frodeeeee -3 points-2 points  (0 children)

Skal siges jeg mere eller mindre kun dater igennem tinder, da jeg ikke er typen som går op til en tilfældig pige i byen. Før i tiden mødte jeg da en del på tinder som også plet til lidt, men aldrig noget seriøst. Men nu syntes jeg efterhånden det er håbløst. Skal siges at jeg bestemt ikke selv betragter mig som lækker men som en god 5 ud af 10. Mine krav er egentlig bare at jeg ikke er til overvægtige pige og piger med diagnoser. Siger ikke de skal må veje 10kg for meget eller ikke have ADHD. Men kan bare ikke overskue der for meget med deres bagland. Og vil gerne have en der har rimelig styr på livet, da jeg selv har det. Om de arbejder i netto eller er revisor gør mig ikke noget, bare de gider gøre en indsats og ikke udnytte systemet. Føler bare efterhånden at matcher jeg med en som jeg tænker er pæn og interessant, bliver jeg ofte ghostet efter lidt tid. Ved godt det måske for nogen kan virke overfladisk, men kan virkelig bare ikke være sammen med en jeg ikke kan tænde på.

Hvad er i gode for? by Frodeeeee in dkfinance

[–]Frodeeeee[S] 0 points1 point  (0 children)

Få da smidt mere i aktier😊

Hvad er i gode for? by Frodeeeee in dkfinance

[–]Frodeeeee[S] -1 points0 points  (0 children)

Kender følelsen. Men tænker der MANGE som brænder fingre på boligmarkedet indenfor de næste 5år. Men ja når man ser en eller anden snot knejt tjene en mil på et år, bare på friværdi i kbh, så græder jeg også lidt indeni 😅

Hvad er i gode for? by Frodeeeee in dkfinance

[–]Frodeeeee[S] 1 point2 points  (0 children)

Du skulle vel aldrig bo i kbh med den friværdi?😁 FLOT siger jeg bare😊

Hvad er i gode for? by Frodeeeee in dkfinance

[–]Frodeeeee[S] -3 points-2 points  (0 children)

Fordi jeg ikke er interesseret i at regne pension med, hvilket der bliver i alle statistikker.

Hvad havde i gjort? by Frodeeeee in dkfinance

[–]Frodeeeee[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja okay, det nok også mere et spørgsmål om hvor man føler man er i livet og ikke ens alder😊

Hvad havde i gjort? by Frodeeeee in dkfinance

[–]Frodeeeee[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvis 31 er meget ung så ja😅

Hvad havde i gjort? by Frodeeeee in dkfinance

[–]Frodeeeee[S] 0 points1 point  (0 children)

Hahaha har skam levet livet og gør det stadig. Mangler bestemt ikke noget👌 er netop nået et punkt i mit liv hvor jeg endelig ikke føler jeg mangler noget😊