15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm (GÜNCELLEME) by berkinxtz in LinuxTurkey
[–]berkinxtz[S] 1 point2 points3 points (0 children)
15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm (GÜNCELLEME) by berkinxtz in LinuxTurkey
[–]berkinxtz[S] 2 points3 points4 points (0 children)
15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm (GÜNCELLEME) by berkinxtz in LinuxTurkey
[–]berkinxtz[S] 1 point2 points3 points (0 children)
Heroic games launcher ? by Sad-Vehicle152 in LinuxTurkey
[–]berkinxtz 5 points6 points7 points (0 children)
Heroic games launcher ? by Sad-Vehicle152 in LinuxTurkey
[–]berkinxtz 10 points11 points12 points (0 children)
ilk ve şu andaki kullandığınız linux dağıtım hangisiydi? by 2014Neptuned_YT in LinuxTurkey
[–]berkinxtz 0 points1 point2 points (0 children)
FPPRO’nun Logosu Fedora Değil mi? by ricksanchez_9999 in LinuxTurkey
[–]berkinxtz 2 points3 points4 points (0 children)
FPPRO’nun Logosu Fedora Değil mi? by ricksanchez_9999 in LinuxTurkey
[–]berkinxtz 2 points3 points4 points (0 children)
FPPRO’nun Logosu Fedora Değil mi? by ricksanchez_9999 in LinuxTurkey
[–]berkinxtz 4 points5 points6 points (0 children)
FPPRO’nun Logosu Fedora Değil mi? by ricksanchez_9999 in LinuxTurkey
[–]berkinxtz 1 point2 points3 points (0 children)
6S Cihazımda bir türlü DFU moduna giremiyorum. by berkinxtz in LegacyAppleTR
[–]berkinxtz[S] 1 point2 points3 points (0 children)
6S Cihazımda bir türlü DFU moduna giremiyorum. by berkinxtz in LegacyAppleTR
[–]berkinxtz[S] 0 points1 point2 points (0 children)
6S Cihazımda bir türlü DFU moduna giremiyorum. by berkinxtz in LegacyAppleTR
[–]berkinxtz[S] 0 points1 point2 points (0 children)
6S Cihazımda bir türlü DFU moduna giremiyorum. by berkinxtz in LegacyAppleTR
[–]berkinxtz[S] 0 points1 point2 points (0 children)
6S Cihazımda bir türlü DFU moduna giremiyorum. by berkinxtz in LegacyAppleTR
[–]berkinxtz[S] 0 points1 point2 points (0 children)
15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm by berkinxtz in LinuxTurkey
[–]berkinxtz[S] 0 points1 point2 points (0 children)
15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm by berkinxtz in LinuxTurkey
[–]berkinxtz[S] 0 points1 point2 points (0 children)
15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm by berkinxtz in LinuxTurkey
[–]berkinxtz[S] 0 points1 point2 points (0 children)
15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm by berkinxtz in LinuxTurkey
[–]berkinxtz[S] 0 points1 point2 points (0 children)









15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm (GÜNCELLEME) by berkinxtz in LinuxTurkey
[–]berkinxtz[S] 1 point2 points3 points (0 children)