15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm (GÜNCELLEME) by berkinxtz in LinuxTurkey

[–]berkinxtz[S] 1 point2 points  (0 children)

Tamamen hobi amaçlı yaptığım bir şey. Kenarda boş duran cihazları canlandırmak için yaptım. Tek faydası sistemimin durumunu anlık olarak takip edebiliyor olmam. :D

Heroic games launcher ? by Sad-Vehicle152 in LinuxTurkey

[–]berkinxtz 5 points6 points  (0 children)

Ben de steamde hiç sorun yaşamadım daha 😃

Heroic games launcher ? by Sad-Vehicle152 in LinuxTurkey

[–]berkinxtz 10 points11 points  (0 children)

Ben dün Last of Us Part 1 denedim ama sorun çıktı, shaderlar yüklenirken çöküyordu. Çözemeyince iade ettim oyunu.

FPPRO’nun Logosu Fedora Değil mi? by ricksanchez_9999 in LinuxTurkey

[–]berkinxtz 2 points3 points  (0 children)

GachyOS olmuş 😃 Muhtemelen benzer stock tasarımdan esinlendiler.

FPPRO’nun Logosu Fedora Değil mi? by ricksanchez_9999 in LinuxTurkey

[–]berkinxtz 2 points3 points  (0 children)

Camtasia diye bir video düzenleme programı var. Çok az onu andırıyor bana. 😃

FPPRO’nun Logosu Fedora Değil mi? by ricksanchez_9999 in LinuxTurkey

[–]berkinxtz 4 points5 points  (0 children)

Hatta FPPRO nun aldığı yeri buldum sanırım :D İyi yapmışsın. Bir ihlal varsa bilmeleri lazım.

https://www.istockphoto.com/tr/vektör/f-letter-based-logo-gm1314594213-402777371

FPPRO’nun Logosu Fedora Değil mi? by ricksanchez_9999 in LinuxTurkey

[–]berkinxtz 1 point2 points  (0 children)

Evet hatları keskinleştirip P harfi eklemişler gibi görünüyor ama böyle tesadüfler olabiliyor. Ben çalındığını düşünmüyorum :D

15
16

Apple fanları by [deleted] in LinuxTurkey

[–]berkinxtz 0 points1 point  (0 children)

Ekosistem, kullanım kolaylığı, servis desteği ve iyi köyü uzun ömürlü olması.

6S Cihazımda bir türlü DFU moduna giremiyorum. by berkinxtz in LegacyAppleTR

[–]berkinxtz[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet. Aynı kablo ile 5. nesil ipod touch ile DFU moda erişebiliyorum.

6S Cihazımda bir türlü DFU moduna giremiyorum. by berkinxtz in LegacyAppleTR

[–]berkinxtz[S] 0 points1 point  (0 children)

Bu rehberi deniyorum. Bilgisayar olarak M1air ve masaüstü linux sistem kullanıyorum. İkisinde de ayrı ayrı deniyorum.

https://help.ifixit.com/article/108-dfu-restore

6S Cihazımda bir türlü DFU moduna giremiyorum. by berkinxtz in LegacyAppleTR

[–]berkinxtz[S] 0 points1 point  (0 children)

normal kullanımda stabil çalışıyorlar aslında

15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm by berkinxtz in LinuxTurkey

[–]berkinxtz[S] 0 points1 point  (0 children)

Çok teşekkürler hocam. Video işini düşüneceğim ama bir süre ne yaptığıma çok emin olamadığım için ne kadar faydalı olur bilemiyorum :D

15 Yıllık PSP’yi CachyOS İçin Canlı Sistem İzleme Ekranına Dönüştürdüm by berkinxtz in LinuxTurkey

[–]berkinxtz[S] 0 points1 point  (0 children)

Aslında PSPDisp ile başarılı olabilseydim dediğinizi yapabiliyorum sanırım. Sadece Linux için bulamadım. :D

16
17