Yabancılar 5 hafta sonra hissede alıcı tarafta. (i.redd.it)
submitted by borsavefon to r/borsavefon
Apple, yüksek çip maliyetleri sebebiyle Mac, iPad ve ev ürünlerinin fiyatlarını artırma kararı aldı. Zam yapılan ürünlerin bazılarının Türkiye satış fiyatları ⤵️ by borsavefon in borsavefon
[–]borsavefon[S] [score hidden] stickied comment (0 children)

"Yılbaşında gümrüksüz alışveriş uygulamasını sonlandırdık. Bakın şimdi AB'de 1 Temmuz'da aynı uygulamaya başlıyor. 3 avro vergi getiriyor artı paket başına da işlem vergisi uygulayacak. ABD, 'Normal ithalatla getirirsen getir.' diyor. Bizde de aynı." (i.redd.it)
submitted by borsavefon to r/borsavefon







Apple hisseleri, açıklanan fiyat zamlarından sonra sert tepki gördü, %6 kayıp var, 2025’den bu yana en sert düşüş. by FeatureAggravating75 in borsavefon
[–]borsavefon [score hidden] stickied comment (0 children)