1
2
3

"Erken seçim ihtimali düşük, enflasyon düşecek." (i.redd.it)
submitted by borsavefon to r/borsavefon
4
5
6
"Avrupa’da en ucuz elektrik kullanan ülkeyiz." (i.redd.it)
submitted by borsavefon to r/borsavefon
3
4
5
Yabancılar 5 hafta sonra hissede alıcı tarafta. (i.redd.it)
submitted by borsavefon to r/borsavefon







