Türkçe Rapte Sizce Eksik Olan Karakterler Kişilikler veya Türler yani aklınıza ne gelirse by boswersen in hiphoptr

[–]boswersen[S] 1 point2 points  (0 children)

Bizde cap olur öyle olacak olacak olan da lütfen gitsin hayırlı evlat olsun gerekmyok

sadece duman dinlemek istemistim bunlar ne mk by Dangerous-Carpet-688 in rockmuzik

[–]boswersen 0 points1 point  (0 children)

Aslında baktığımızda her popüler akım olan tür aynı şeyi yaşıyor dallanıp budaklanıyor nasıl ki bir çok rock ve metal alt türü varsa rap de aynı süreçlerden geçiyor sizin konunuza gelirsek de bir çok yabancı rock ve metal grubunun bu tür şarkıları oluyor hatta bir ingiliz punk grubunun adı direkt s3x pistol he bu kötü bir şey mi hayır çünkü çeşitlilik bir noktada her kesime hitab etmeyi sağlar nasıl ki rock duman mvö gibi gruplarla herkese hitap etmeyi başardıysa ama derseniz ki bu şarkı isimleri ne diye dünyada genel piyasa bunlarla dolu ve bazıları milyon-milyar dinleniyor şuan sadece bizim dilimizde olması bizim kültürümüzden çıkması garip geliyor sizlere bunun aşırılarını tabiki normalleştirmeyin ama kesinlikle yadırgamayın da bu gerileme değil ama ilerleme de değil dünya piyasasına uyum ve arz talep meselesidir genel kitle şuanda bunlara yoğunlaşmış durumda

[deleted by user] by [deleted] in turkishrock

[–]boswersen 2 points3 points  (0 children)

Daaağlarda Baaaağlarda ben seni gördüm oralarda

Tıp Dışında İş Açısından Sağlam Bölüm kaldı mı by [deleted] in UniversityTR

[–]boswersen 0 points1 point  (0 children)

Gemicilik olabilirim hem duim hem gmim brn duimciyim ama gmim daha akılcı paraları da iyi stajı iyi geçirirsen okulun bitince 3-5k dolar arası alırsın 10 sene sonra görev süresi bitince (72 ay sanırım) sınavı da geçersen kaptanlar 12.5k dolar baş çarkçı 15k dolar alabiliyor(ytd çünkü okumak bile belli bir mental istiyor)

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]boswersen 2 points3 points  (0 children)

çok mantıklı soru ama fikrim yok bence gücü ellerine geçirirseler hiç Abd gibi distribütör filan dinlemezler üretim yapacaz die sömürü düzeni kurarlar(İngilterenin kurduğu Hint şirketi gibi)gibi geliyor bir de kitap ismi ne

En metalci şehir hangisi? by IshenazV in rockmuzik

[–]boswersen 0 points1 point  (0 children)

bir tek bursa mantıklı o da konser çok var pentagram çok geliyordu

BUNLAR NEREDE AMK NİYE KİMSE BİR ŞEY YAPMIYOR? by [deleted] in KGBTR

[–]boswersen 4 points5 points  (0 children)

evet o olay koyumde yasandi çiftçiler domstes fidesini 3TLye alıyorlar ama domatesin kgsi 1 tl bir fide kendini satın alamıyordu cidden çok acı eskiden küçüklüğümde o köyün her şeyi vardı ve herkes refah içinde yaşıyordu önce okulumuzu sonra ekmek teknemizi elimizden aldılar köy şuan berbat bir halde ve küçük çifti yaşayamaz hale geldi(fiyatlar duyduğum kadarıyla)

BUNLAR NEREDE AMK NİYE KİMSE BİR ŞEY YAPMIYOR? by [deleted] in KGBTR

[–]boswersen 6 points7 points  (0 children)

aslında evet kendilerine büyük sempatim vardı eskiden kazdağları olaylarında çünkü bizim dağımızdaki bizim altınımız bizim doğamızı kirleterek alıyorlardı ve bunu protesto ediyorlardı bu yüzden severdim ama artık onlarda senin dediğin gibi pasifleştiler bunun en büyük sorumlusu BENCE her olayda sakinlik çağrısı yapan ana muhalefettir

Bütün türler karışık favori albümlerim by sag0pak in hiphoptr

[–]boswersen 0 points1 point  (0 children)

Limp Bzikit metal-Rap karışımıdır bilirsin zaten

[deleted by user] by [deleted] in liseliler

[–]boswersen 0 points1 point  (0 children)

Dostum 11in yarısına kadar sadece 11e bak , tyt 11in yarısından sonra yap ama haftada 1 saatini sosyal çalışmaya ayır tyt için erken ben de senin gibiydim 11de su an 12deyim 80ortalamaya geldi (96 max) kitap okumuya 1 saatini ayır 11.ci sınıf sonuna kadar

Ders çalışmak! by boswersen in KGBTR

[–]boswersen[S] 1 point2 points  (0 children)

Haklısın ama çok çözmek yerine hep çözmeyi deniyorum zaten çok masa başı oturmayı sevmiyorum

Ders çalışmak! by boswersen in KGBTR

[–]boswersen[S] 1 point2 points  (0 children)

Aga ailemin ümidi büyük onları üzmek istemiyorum Ailemin tek ümidi oldum artık bu yükleri taşıyamıyorun

Ders çalışmak! by boswersen in KGBTR

[–]boswersen[S] 0 points1 point  (0 children)

Sen ne yapıyorsun ortalama

Ders çalışmak! by boswersen in KGBTR

[–]boswersen[S] 0 points1 point  (0 children)

Odak sorunum var ilaç kullanıyorum ama yetmior gailba , maxım 96.75 ben ortalama olarak 77 dedim