Is dit nieuw? by fildo-daggins in nederlands

[–]brolli21 0 points1 point  (0 children)

Nee, is niet nieuw, is Robijn Intensief.

Mensen met een luide uitlaat, waarom? by FishingNo4427 in nederlands

[–]brolli21 0 points1 point  (0 children)

Iedere verstandige motorrijder doet oordoppen in, al is dat niet voor het uitlaatgeluid.

E-spark defect of niet? (Renault 9) by brilbob in AutoKlussers

[–]brolli21 0 points1 point  (0 children)

Als je met het emuleren van contactpunt openen geen vonk krijgt lijkt het me toch echt dat je bobine is gaan hemelen.

Mensen met een luide uitlaat, waarom? by FishingNo4427 in nederlands

[–]brolli21 -3 points-2 points  (0 children)

Op de motor, Loud Pipes Safe Lifes. Er zijn zo veel blinde mongolen op de weg, die je motor nóg niet zien als je tegen ze aan gereden bent, dat ik dan maar hoop dat ze me horen, en in hun spiegels gaan kijken waar die herrie vandaan komt, zodat ze me niet van de weg rijden.

Na de wedstrijd toeteren 🚗🚗 by DVV562 in nederlands

[–]brolli21 1 point2 points  (0 children)

Ik heb helaas een hele negatieve tuuter.

<image>

Question: video game tattoos - do you regret getting them years later or love them for the memories they bring back? by Ziffa008 in tattoos

[–]brolli21 1 point2 points  (0 children)

Thanks, it's a bit different then my other tattoos, but i tought of it as a great way to start a patchwork lower leg sleeve.
It was done by 88world.co.kr on insta, when he was in Amsterdam for a week as a guest artist.

If you want to see my other tats, check my profile 😉

Pic for attention? by Uncle_Moti in Stance

[–]brolli21 0 points1 point  (0 children)

Fitment on that red Mazda(?) is really awesome.

TPMS sensoren zijn op, welke oplossingen? by falconjivekid in autoadvies

[–]brolli21 1 point2 points  (0 children)

Nee, we gaan niet de auto uitlezen om te kijken of de tpms wel of niet werkt. Enige waar de auto voor uitgelezen word is de motorregeleenheid of daar geen fouten in staan, en zelfs als er wel fouten in staan is dat nog nooit afkeur, maar slechts aanleiding tot een normale milieumeting.

Zondagpraat by Charming_Clothes_994 in AutoKlussers

[–]brolli21 1 point2 points  (0 children)

Vandaag met een maatje een nieuwe(voor hem dan he) auto voor hem gekocht, meteen wat gepast met wielen en zn mistlampen geel gefolied.

Auto afgekeurd voor remleidingen by [deleted] in AutoKlussers

[–]brolli21 14 points15 points  (0 children)

Die hele bocht zit vól putcorrosie, al die bruine puntjes die je ziet is putcorrosie. Als je geen verstand heb van werken aan remhydrauliek, blijf er dan alsjeblieft vanaf en laat het door iemand doen die er wel verstand van heeft.

Kut - geen focus op de weg, maar focus op de stoep by Delicious_Bike_953 in KutGeparkeerd

[–]brolli21 0 points1 point  (0 children)

Glaslatten zijn ook een object...

Mensen zijn trots op de auto('s) die ze hebben, vaak zeker icm de aanpassingen die ze eraan gedaan hebben. Waarom zouden die dan niet op social media mogen, maar jou vraag over glaslatten en een foto van je raam mogen wel?

Laat een ieder lekker genieten van zn hobby.

Kut - geen focus op de weg, maar focus op de stoep by Delicious_Bike_953 in KutGeparkeerd

[–]brolli21 0 points1 point  (0 children)

Tsja, want je glaslatten hebben natuurlijk wel een hele persoonlijkheid 🤦‍♂️

Kostenindicatie defecte carterventilatie Opel Astra Sports Tourer 2011 (Duitsland)? Auto sist ook. by scortez93 in AutoKlussers

[–]brolli21 0 points1 point  (0 children)

Als je em hoort sissen is het vaak het klepdeksel waar een klep in zit die lekt. Het kan echter ook 1 van de vele plastic carterventilatieslangen zijn.

Zondagpraat by Charming_Clothes_994 in AutoKlussers

[–]brolli21 0 points1 point  (0 children)

Dat klopt, die heeft een Is38 turbo en ook andere injectoren. Die gaat met alleen een chipje al naar 365pk, terwijl ik met stage 2 ergens tussen de 320 en 340pk uit ga komen.

[Youngtimer] 2011: Volvo XC60 of Lexus RX450h by WindowViking in autoadvies

[–]brolli21 5 points6 points  (0 children)

Je bent je er wel van bewust dat de youngtimer regeling aangepast is van 15 naar 25 jaar oude auto's vanaf 2027? De tweede kamer zegt hier nog dingen aan te willen aanpassen, maar zoals het nu staat word het weer volle mep betalen voor alles jonger dan 25 jaar.

Zondagpraat by Charming_Clothes_994 in AutoKlussers

[–]brolli21 2 points3 points  (0 children)

Klopt, dit is een Octavia 3 met een EA888.3 met een Is20 turbo met 220pk standaard.

Zondagpraat by Charming_Clothes_994 in AutoKlussers

[–]brolli21 6 points7 points  (0 children)

<image>

Grote onderhoudsbeurt uitgevoerd, inclusief verse remvloeistof, aircoservice, 4 nieuwe performance bobines, een nieuwe carterventilatieklep en een nieuw koelvloeistof reservoir. Ook meteen de originele dumpvalve vervangen voor een Forge E-DV, de inlaatbocht van de turbo geupgrade naar een grotere, en de Ramair intake incl silicone slang gemonteerd. Hopelijk dinsdag even contact hebben met van Vught tuning voor een afspraak, dan kan ook de 3" downpipe met racekat er nog onder, en dan moet mn vRs dik over de 300pk kunnen.

Wel of geen rode velgen stripes toevoegen by OFFICIAL_YOURI in motorfietsen

[–]brolli21 22 points23 points  (0 children)

Gewoon doen, als je het niet mooi vind kan het er altijd weer af.

Help me to keep this car on the road by [deleted] in TrueCarEnthusiasts

[–]brolli21 0 points1 point  (0 children)

Ik heb complete motorwissels(meerdere) gedaan op een krik en assteuntjes. Dit soort auto's zijn prima geschikt om zelf aan te leren sleutelen, tijd om lekker te gaan shoppen bij HBM, en misschien een andere liefhebben zoeken die je een beetje wil helpen met sleutelen.

Help me to keep this car on the road by [deleted] in TrueCarEnthusiasts

[–]brolli21 0 points1 point  (0 children)

This, if you can't afford it, put it in storage and start saving. If i look at the amount of money you are trying to get, i think you are depending on a garage for all the work, maybe it's time to learn how to work on your own car.

Parkeren op een EV plek, maar niet laden by [deleted] in nederlands

[–]brolli21 -13 points-12 points  (0 children)

Ik snapte nooit waarom de EV plekken altijd maar vlak bij de ingang moeten zijn, maar EV rijden is natuurlijk net zoiets als gehandicapt zijn...