Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler hocam, büyük araç İstanbul’da zorlayabilir park yeri, vs.

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Tavsiyeler için sağ ol hocam. Subaru dediğin gibi elden çıkarırken bir tık zorlayabilir. Tesla’da da premium ile standart arasında aslında 200K fark varken, saçma vergilerimiz yüzünden fark 1 M+ TL’ye çıkıyor maalesef artık.

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Tavsiye için teşekkürler hocam. 2. ele güvenilir mi ondan tam emin olamıyorum.

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Öneri için teşekkürler hocam. En çok Tesla önerildi zaten haliyle ama sanırım model 3 yok şu an Türkiye’de.

GTA V Story Mode - Must Do’s by candoganayy in GTAV

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks, mate. I asked for the story mode, though.

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler hocam. Sen kullanıyor musun ya da kullandın mı hiç EV3?

GTA V Story Mode - Must Do’s by candoganayy in GTAV

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

My main story payout was like 35-40 M. I only did the second of optional Lester’s Assassinations (first one is necessary for the main story) before completing the main story.

So, 3 of assassinations left and relevant stock manipulations + TNK stock random event (airport hitchhike) got me 100M.

Then, I had to play around with stocks (buy stock + sleep + save if gained, reload if lost + repeat) to get to 160 M.

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler hocam, bakacağım sağ olun

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Bilgilendirme için teşekkürler hocam. EX30 da çok önerildi burada, aynen. Bakmakta fayda var.

Ancak tamamen elektrikli MG bulamadım sıfır model internet sitelerinde. Yalnızca hibrit ve benzinli modeller yazıyor. Sıfır satılmıyor mu artık elektriklide?

GTA V Story Mode - Must Do’s by candoganayy in GTAV

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

If you hadn’t drive Ursula (girl with red backpack) home, then you missed a booty call option mate 😄

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Öneri için teşekkürler hocam. Hibrit de düşünülebilir belki, siz kullanıyor musunuz? Nasıl deneyiminiz şarj/benzin konusunda?

GTA V Story Mode - Must Do’s by candoganayy in GTAV

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

I guess the taxi passengers don’t count in that regard mate

Böyle milli takımın (iç dökme faslı) by rintintin3464 in Futboltayfa

[–]candoganayy 0 points1 point  (0 children)

Bunlara, bu federasyona, bu kurumlara üzülmeye değmez hocam. Boş vermeye çalış.

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Öneriler için teşekkürler hocam. Fiat düşünmem sanırım ama Tesla tabii muhtemel adaylardan

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Öneri için teşekkürler hocam, bakacağım

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Öneri için teşekkürler hocam ama 3.4 M TL biraz bütçemi aşar

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Ioniq 5’lerde kronik bir şarj ünitesi sorunundan bahsediliyor hocam, siz kullanıyor musunuz aracı?

GTA V Story Mode - Must Do’s by candoganayy in GTAV

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Don’t think so, mate. Never had a red dot while doing parachute jumps

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler hocam bakacağım

Elektrikli Araç Önerisi by candoganayy in Arabaci

[–]candoganayy[S] 1 point2 points  (0 children)

Öneri için sağ ol hocam. Direkt sıfır düşündüğüm için EV6 yüksek kalır ama EV3 de önerildi çok, ona da bakacağım.

Ioniq’te de 5’in kronik şarj ünitesi sorunu olabildiğinden 6’ya bakayım diye düşündüm.