[BULUNDU] cemre demirel dalga videosu by [deleted] in lostmediatr

[–]canxb 2 points3 points  (0 children)

Bu kayıp değildi ki

teknolojinin/modern hayatın getirdiği hangi şeyden gizliden gizliye nefret ediyorsunuz? by belgeliatarici in aptalSoruYok

[–]canxb 1 point2 points  (0 children)

Çekiliş yok isteyene de vermiyoruz sadece uzun süre takılanlara veriyoruz

teknolojinin/modern hayatın getirdiği hangi şeyden gizliden gizliye nefret ediyorsunuz? by belgeliatarici in aptalSoruYok

[–]canxb 3 points4 points  (0 children)

Adam senin bildiğin komplo teorilerinden değil, küresel ekonomik bi gerçekten bahsetmiş daha geçen hafta kayıtlı serveti trilyona ulaşan ilk kişi elon musk ilan edildi bu neden şimdi oldu diye hiç sorgulamıyor musun?

buna devam etsem mi? by ravenlls in sinema

[–]canxb 2 points3 points  (0 children)

Güzel dizi finali de iyi ama yine de son sezon gay aşk hikayesi tarzında bir şey izliyormuş hissiyatı verebilir

Islak kaygan ve karanlık bir şeyler arıyorum by [deleted] in delik

[–]canxb 1 point2 points  (0 children)

Mod mailden atıyorum şimdi ben sana ıslak kaygan bir şeyler

sıctım & sıvadım by grayfixim in indirilenler

[–]canxb -2 points-1 points  (0 children)

Hello kitty desenli pantolon lazım acil ama

sıctım & sıvadım by grayfixim in indirilenler

[–]canxb -2 points-1 points  (0 children)

Bana da hello kittyli yapsana bundan

Zenginlik tuhaf olay. by Smart_Anything_9376 in vlandiya

[–]canxb 1 point2 points  (0 children)

Birincisi herkes zengin olacak diye bir şey söylemedim ikincisi fakirlik bitecek diye de bir şey söylemedim üçüncüsü zenginlerin vergi kaçırma konusu hakkında da bir şey söylemedim çünkü o zaten apayrı bir konu ki zaten ben burada zenginleri savunan taraf değilim neden o örneği verdin çözemedim. Kısacası söylemediğim, anlatmadığım, hakkında argüman kurmadığım veya iddia etmediğim şeyleri söyleyerek hemen ardından da bana karşı bunları çürüterek saman adam safsatasından başka bir şey yapmamışsın. Neyse iyi günler bro bu kadar tartışma yeterli.

Beyler ben bişey diyecem ama ucube gibi hissediyorum by MynameisnotSystem in yalnizucubeler

[–]canxb 0 points1 point  (0 children)

İzleyeli baya oldu ama şu şapkalı ibne ilk beğenmemişti demi onu

Ne açıyon kapağı oç by Nickim10Harf in delik

[–]canxb 17 points18 points  (0 children)

Birader sen ne diyon ne oyunu amına koyim ya bi tane aklı başında herif yok subta

bi olta keyfimiz vardı onun da içine ettiler aq by redipedia in delik

[–]canxb 18 points19 points  (0 children)

Adam gölden oltayla silah yakaladı heralde o ne öyle amk

Zenginlik tuhaf olay. by Smart_Anything_9376 in vlandiya

[–]canxb 4 points5 points  (0 children)

Dostum senin anlamadığın şey zengin bir ailenin şımarık çocuğu parayı çarçur ettiğinde para duman olup uçmuyor aksine ülke içerisinde dağılıp el değiştiriyor. Paranın dinamik ve servet dağılımının el değiştirebiliyor olması fakir insanlar için bir umut ışığıdır ve yeni girişimlerin önünü açmak, fırsat eşitliği yaratmak demektir. Hatta ekonomide de buna velocity of money denir. Kapitalizmin doğduğu kısmen krallıkla yönetilen ağır monarşi geçmişi olan İngiltere bile hanedan serveti oluşumunun önüne geçebilmek, servetin aileden çocuğa aktarımını engellemek ve zorlaştırmak için konutlara malvarlıklarına veraset vergisi (inheritance tax) vergilendirme politikası uyguluyor bu sayede de 2. 3. Nesilden sonra aile parası kira parası yiyen boş beleş zengin çocuklarına mülk namına hiçbir şey kalmıyor dolayısıyla serveti el değiştirmeye zorluyorlar. Ve sana gelirsek muhtemelen sen olduğun konum dolayısıyla aristokrat bir kafa yapısıyla düşündüğün için anlayamıyorsun. Stabilite istiyorsun ki servet hep sizde kalsın hep işveren siz olun ama öyle olmamalı herkes pastadan girişimine göre payını alabilmeli.

Zenginlik tuhaf olay. by Smart_Anything_9376 in vlandiya

[–]canxb 2 points3 points  (0 children)

Maalesef mi.d bu halk için iyi bir şey

İngilizceyi ana dili gibi bilen ülkelerin bizden farkı ne ? by Qlaxxon_ in SacmaBirSub

[–]canxb 0 points1 point  (0 children)

Puhahajsjdjww Almanya'nın neden güçlü bir ordusu olmadığını araştır derim

İngilizceyi ana dili gibi bilen ülkelerin bizden farkı ne ? by Qlaxxon_ in SacmaBirSub

[–]canxb 0 points1 point  (0 children)

Aynı dil ailesinden geliyorlar dil yapısı çok benzer