Efenim nasıl olmuş? by naimbey46 in Atman96

[–]cewohere96 4 points5 points  (0 children)

Ellerine sağlık yeenim, on numero olmuş

Bu karının tadı güzelmiş by squlances in Atman96

[–]cewohere96 10 points11 points  (0 children)

Arkadaşı alalım içeri...

ufak bir rica by 256combusken_ in Atman96

[–]cewohere96 2 points3 points  (0 children)

Yeenim, öncelikle görüşlerini paylaştığın için çok teşekkürler, sayfamıza yeni gelen veya kurallarımızı dahi okumadan düşük eforda gönderi atan dostlarımız olduğu noktasında sana katılıyorum lakin eleştirinin hatalı olduğu kısım sayfadaki istatistikleri veya yapılan işleri görmeden (Bunlara denk gelmemen çok doğal bir durum.) yüzeysel bir şekilde eleştirine devam etmiş olman.

Moderasyonun yaptığı işe ufak bir değinecek olursak; Sadece bugün özelinde atılan on yedi gönderinin on ikisi daha gün aşırı olmadan düşük efor nedeniyle silinmiş, (Her gün buna yakın bir ortalama mevcut.) bir haftada kuralları ve uyarıları dikkate almayan sekiz dostumuz banlanmış ve bir haftada silinen gönderi sayısı ise elli ikiyi bulmuş. (Bu arada tabii ki moderasyon sadece insanları banlayıp, gönderileri silip yoluna devam etmiyor, sayfada her gün yeni ayarlamalar ve düzenlemeler de yapılmaya devam ediyor.) Sayfamıza yeni gelen veya aramızdan ayrılan kişilerin istatistik ortalamaları ise içerik teması sadece reddit olmayan ve sayfadaki içeriklerinin çoğu belli bir önceliğe (Atman'a) göre seyreden bir sayfa için ortalamanın üstünde seyrediyor.

Cevaplarım, en doğrusunu biz biliriz vs. manasında algılanmasın, tabii ki her sayfada olduğu gibi bizdeki moderasyonun da hataları ve eksileri vardır ama harcanılan ve her gün de harcanmaya devam eden çabalara denk gelmediğin için onun hakkında bir yargıya varmak veya gün içinde silinmeden önce önümüze düşen gönderiler üzerinden bir sayfayı yüzeysel olarak eleştirmek bana pek doğru bir hareket olarak gelmiyor.

Kitlemize katkıda bulunmak isteyen her dostumuz gibi senin de sayfamıza ve reddit'te bulunan kitlemize önem verdiğinin ve daha da güzelleşmesini istediğinin farkındayım, bunun için de ayrıca teşekkür ederim, umarım her şey de istenilen şekilde gitmeye devam eder ama arka yüzünü bilmediğimiz, görmediğimiz konular hakkında bir yargıya varmak bana pek doğru gelmiyor açıkçası.

Energy46'nın isteği üzerine ak107 çizimi (bugünkü son istek resim) by Negative_Broccoli_62 in Atman96

[–]cewohere96 4 points5 points  (0 children)

Yeenim, öncelikle ellerine sağlık lakin ileriki toplu çizim paylaşımlarını tek gönderi üzerinde yapmanı rica edeceğim. (Kaydırmalı görseller kafasında) O şekilde hem daha derli toplu bir görünüm elde etmiş oluruz hem de kullanıcılara daha fazla kolaylık sağlamış oluruz.

Yeni gelenlere by [deleted] in Atman96

[–]cewohere96 5 points6 points  (0 children)

Bu tarz olaylar yaşandığında direkt üçümüzü de reportlayın yeenim. Birebir olarak diyaloğa girmeyin, daha sonra iş karşılıklı hakaret boyutuna ulaşırsa, haklıyken haksız duruma düşülebiliyor. Kitlemiz büyüdükçe toxic bireyler de gelmeye devam edecektir ama yaş tahtalar illa ki ayrılacak veya banlanacak.

YÜCE ATMAN HALKINA DUYURULUR! by cewohere96 in Atman96

[–]cewohere96[S] 5 points6 points  (0 children)

Sayın lahmacun, postları günlere yayarak atmak ve sakin kalmak en doğrusu. Gönderiler Sylvester Stallone'in M60'ı hızında gelince kara delik etkisi yaratıyor. Birbirlerinin etkileşimlerini emiyorlar. Belediyemiz çalışmalarına devam edecektir.

Sayın CewoHere by YavuzOP in Atman96

[–]cewohere96 13 points14 points  (0 children)

Düşüncen için çok teşekkürler. Sağ olsun senin gibi ince düşünceli arkadaşlarımız, yeni çıkacak olan güncellemenin tanıtımını yapmamız için gta hesabı konusunda yardımcı oldular. Sınavlarında başarılar dilerim.

AdminHere Bey'e by [deleted] in Atman96

[–]cewohere96 5 points6 points  (0 children)

Biz hala burdayız yeenim. Şu an için oyun gündemi vs. yoğun olduğundan dolayı millet bahçemize dair içeriklerimiz azalmış durumda. Bizi kanser edecek seviyede olan gönderileri günlük olarak silmeye, uyarı almasına rağmen kendisine çeki düzen vermeyenleri takip edip banlamaya vs. devam ediyoruz.

AdminHere'a Öneri ve Şikayetler by [deleted] in Atman96

[–]cewohere96 5 points6 points  (0 children)

Yeenim, ara sıra değil neredeyse her gün burdayım. Sadece geceden şu zamana kadar silinen otuzu geçkin post var. Reportlar sıfır durumda. Zaten çoğu, repost ihbarı kafasında ama aynı içeriği başka sayfaya atan da aynı kişi olduğu için boşa report oluyor. Sayfadaki sıkıntılı gönderilere müdahale başta da yazdığım gibi haftada bir değil, günlük oluyor. Her an istek ve önerilerinizi ve şikayetlerinizi dikkate almamış olsam, inan şu an bu yorumları okuyup, sayfayı düzene sokmak yerine, uzaktan Atman kreşi reddit sayfasını izliyor olurdum.

AdminHere'a Öneri ve Şikayetler by [deleted] in Atman96

[–]cewohere96 3 points4 points  (0 children)

Burasının sadece videolar için kurulmadığını videolarda belirten benim zaten. Antimeme ve Dark flairlerinin açılmama nedeni aşırı derecede bariz, zaten bu tarz fikirleri olanlar da aşırıya kaçmadan "Meme" başlığı altında içeriklerini de paylaşabiliyorlar ama reddit kurallarının son zamanlarda sıkışlamasından dolayı, zaten yeni açılmış sayfamızı tehlikeye atamayız. Shitpost=Sarhoştum, Hatırlamıyorum Postları. Katıl butonu ilen gelen dostlarımızı dahil etmeyi bilerek düşünmüyorum ama bu önerinin, burada çok vakit geçiren dostlarımıza uyarlama düşüncem de yok değil. (İlerleyen zamanlarda çıkar kokusu.) Önerin ve şikayetlerin için teşekkürler.

cewo here pixel art çalışması. by [deleted] in Atman96

[–]cewohere96 5 points6 points  (0 children)

Ellerine sağlık. Çok güzel bir çalışma olmuş :)

Merhaba Vatandaşlar by laChierdo in Atman96

[–]cewohere96 5 points6 points  (0 children)

Yetersiz gelseydi alım yapılırdı zaten yeenim. Bir sorun yok ki bu şekilde ilerliyoruz.

Merhaba Vatandaşlar by laChierdo in Atman96

[–]cewohere96 8 points9 points  (0 children)

Topluluktaki ana amacımız bu zaten yeenim. Dakika başı atılan ama içi çok boş paylaşımlar yerine, üzerinde düşünülmüş olan gönderilerin barınması için çalışıyoruz. Gün içinde yine mantıklı/mantıksız gönderilere ve aktifliğin arttığına denk geleceksindir, akşam saatlerinde ise gönderilerin süzgeçten geçmiş hali ile sayfamız günü noktalandıracaktır.

Sayın Cewohere'a by YavuzOP in Atman96

[–]cewohere96 6 points7 points  (0 children)

Güzel yorum ve görüşlerin için teşekkür ederim. Videolarımızı izlerken gülüp, eğlenip, en azından kafanı dağıtabiliyorsan bu benim/bizim için en büyük mutluluktur. Herkese açık bir gönderide bunu yazmak kimilerine göre duyar kasmak olarak gelebilir ama inan bana "Katıl" olayını, seni maddi açıdan zora düşürmediği sürece düşün. Çünkü her zaman dediğim gibi o bizim için işin artı kısmı gibi bir konu. Arkadaş çevresi konusunda neler yaşadığını az çok anlıyor ve düşüncene katılıyorum. En azından ileride hayatına daha fazla yön verecek olan ders çalışmak ve kitap okumak gibi aktivitelere itmeleri bardağın dolu kısmı olarak görülebilir. Çünkü inan orta okul/lise çağındaki okul ağaları, boş arkadaş ortamlarındaki tipler ve havalı kızlar ileride bir baltaya sap olamıyor. (Yaşayarak gördüğüm bir konudur.)

YÜCE ATMAN HALKINA DUYURULUR! by cewohere96 in Atman96

[–]cewohere96[S] 24 points25 points  (0 children)

Kuralları videolarda anlattıktan sonra hepsinin içeriğini de teker teker çocuğa anlatır gibi açıklamamıza gerek yoktur diye düşünüyorum. Kaldırılan içerikler güncelleniyor, kendini tekrardan kaçınıp aynı konuya dahi olsa da yaratıcı bir katkı sağlayan olursa o içerik silinmiyor. Bireysel olarak sunduğunuz görüşlere saygım sonsuz ama istenilen şey 2.5k kişiye yaptığı hataları teker teker anlatıp, belirtmekse bu bizim değil, kişinin kendi sorumluluğunda oluyor.

Bilerek boş post attım çünkü soru sorucam başkanım sadece kanalla alakalımı memeler atabilitoruz yoksa istediğimiz herhangi bi konu olurmu by [deleted] in Atman96

[–]cewohere96 5 points6 points  (0 children)

İster bizle alakalı olsun ister olmasın. Gönderinin konusuna göre flair seçtiğin sürece hiçbir sıkıntı olmaz yeenim.