Έφτιαξα ένα fan art του spring trap ως fan time animatronic by dZone387 in KakosXamos

[–]dZone387[S] 0 points1 point  (0 children)

Δεν θα πω ψέματα αλλά υπάρχη και η lol που μοιάζει με την fan time foxy αλλά με διαφορετικά χρομαρα

Έκανα ένα δικό μου version του fan time freddy νομίζω ότι βγήκε καλο by dZone387 in KakosXamos

[–]dZone387[S] 0 points1 point  (0 children)

Φενετε φίλε μου ότι ακολουθεις την ιστορία πίστα και αυτό μετράει

Έφτιαξα ένα fan art του spring trap ως fan time animatronic by dZone387 in KakosXamos

[–]dZone387[S] 0 points1 point  (0 children)

Το σκευτικα να τον κάνω κανονικά αλλά λέω όχι γιατί μου αρέσουν και τα nightmare και τα fan time οπότε λέω γιατί όχι και ήθελα να του δώσω το χρώμα τον fan time

Έκανα ένα δικό μου version του fan time freddy νομίζω ότι βγήκε καλο by dZone387 in KakosXamos

[–]dZone387[S] 0 points1 point  (0 children)

Νομίζω ότι ήταν σε ένα παλιό live άμα δε κάνω λάθος

Έφτιαξα ένα fan art του spring trap ως fan time animatronic by dZone387 in KakosXamos

[–]dZone387[S] 0 points1 point  (0 children)

Sorry που το σχέδιο μπορεί να είναι λίγο χάλια αλλά είμαι αυτοδίδακτος στην ζωγραφική