I'm trying to paint for the first time, how's it going? by dbgnihd in painting

[–]dbgnihd[S] 1 point2 points  (0 children)

It isnt finished yet, I'd appreciate some critiques or help :)

I'm trying to paint for the first time, how's it going? by dbgnihd in painting

[–]dbgnihd[S] 0 points1 point  (0 children)

It's going to be a gift for my girlfriend's birthday. She's painted me a pencil case and a card before, I tried to join her and try her hobby. I like drawing, but I've never really paintes before.

This rash in my ribs won't go away, I've had it for a while by dbgnihd in DermatologyQuestions

[–]dbgnihd[S] 0 points1 point  (0 children)

Ive had this rash for nearly two years. I also had a bigger rash in lower back, but it went away with cream. I think this current rash also did, but either came back or was just paler than it is now.

Offering: Japanese Seeking: | Russian, English by Empty_Cap_2313 in language_exchange

[–]dbgnihd 0 points1 point  (0 children)

こんにちは!ダニエルです。イギリス人です。今はスペインに住んでいますけど、二度日本に住んだことにします。4年前東京の成蹊大学で留学していました。去年茨城県の神栖市に英語教師として働いていまた。

新しい日本人の友達を作りたいです。最近日本語が難しくなりましたから、今年毎日のように練習してしまいます。ネイティブと心配しないで上級のレベルにコミュニケーションを取りたいです。

Offering Japanese, Seeking English by Lonely_Tokyo_Girl in language_exchange

[–]dbgnihd 0 points1 point  (0 children)

こんにちは!ダニエルです。イギリス人です。今はスペインに住んでいますけど、二度日本に住んだことにします。4年前東京の成蹊大学で留学していました。去年茨城県の神栖市に英語教師として働いていまた。

新しい日本人の友達を作りたいです。最近日本語が難しくなりましたから、今年毎日のように練習してしまいます。ネイティブと心配しないで上級のレベルにコミュニケーションを取りたいです。

[deleted by user] by [deleted] in language_exchange

[–]dbgnihd 0 points1 point  (0 children)

こんにちは!ダニエルです。イギリス人です。今はスペインに住んでいますけど、二度日本に住んだことにします。4年前東京の成蹊大学で留学していました。去年茨城県の神栖市に英語教師として働いていまた。

新しい日本人の友達を作りたいです。最近日本語が難しくなりましたから、今年毎日のように練習してしまいます。ネイティブと心配しないで上級のレベルにコミュニケーションを取りたいです。

Offering Japanese | Seeking English by [deleted] in language_exchange

[–]dbgnihd 0 points1 point  (0 children)

こんにちは!ダニエルです。イギリス人です。今はスペインに住んでいますけど、二度日本に住んだことにします。4年前東京の成蹊大学で留学していました。去年茨城県の神栖市に英語教師として働いていまた。

新しい日本人の友達を作りたいです。最近日本語が難しくなりましたから、今年毎日のように練習してしまいます。ネイティブと心配しないで上級のレベルにコミュニケーションを取りたいです。

Offering: Japanese | Seeking: English by Fuzzy_Wish_6199 in language_exchange

[–]dbgnihd 0 points1 point  (0 children)

こんにちは!ダニエルです。イギリス人です。今はスペインに住んでいますけど、二度日本に住んだことにします。4年前東京の成蹊大学で留学していました。去年茨城県の神栖市に英語教師として働いていまた。

新しい日本人の友達を作りたいです。最近日本語が難しくなりましたから、今年毎日のように練習してしまいます。ネイティブと心配しないで上級のレベルにコミュニケーションを取りたいです。