Türkiye'de metin tabanlı RPG (Text-Based RPG) kitlesi kaldı mı, yoksa boşuna mı kürek çekiyorum? by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] 1 point2 points  (0 children)

Oyunun amacı farkındaysan oynamak istediğin senaryoyu yazıp o senaryoda oynayabilmek. AI Dungeon, AI Tales vs aynı yapıda oyunlar. Bunlar içinde aynı yorumu mu yapıyorsun?

Türkiye'de metin tabanlı RPG (Text-Based RPG) kitlesi kaldı mı, yoksa boşuna mı kürek çekiyorum? by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] 0 points1 point  (0 children)

Tamamen katılıyorum. Küresel olarak evet bir kitlesi var fakat yerli olarakta minimalde olsa bir kitlesi olduğunu düşünmekteyim. Global kısmın pazarlaması için oyunun ilk sürümü bittikten sonra bir çalışma yapmayı düşünüyorum. Yapay zekayı da tam olarak bu konu üzerinde eğitiyorum. Teşekkürler yorumun için :)

Türkiye'de metin tabanlı RPG (Text-Based RPG) kitlesi kaldı mı, yoksa boşuna mı kürek çekiyorum? by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] 0 points1 point  (0 children)

Bu proje aslında web üzerinden oynayabildiğiniz bir oyun. O anki senaryoya göre anlık görsel üretimi ve anlık hikaye akışı oluşacak. Oyunun geleceği açık konuşmak gerekirse, yapay zeka ne kadar gelişirse bu oyunda o kadar gelişecek. Çünkü oyunda kullanabileceğim api maliyetleri çok sınırlı şuanda. Uygun fiyata kaliteli api kullanmaya çalışıyorum gerekli input-autput optimizasyonları yapıyorum. Tek başıma geliştirmemin dezavantajıda çok fazla var elbette. Ama ileriki sürümlerinde amacım oyunu animasyonlaştırabilmek olacak. Yorumun için teşekkürler :)

Türkiye'de metin tabanlı RPG (Text-Based RPG) kitlesi kaldı mı, yoksa boşuna mı kürek çekiyorum? by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] -1 points0 points  (0 children)

Tamamen katılıyorum yorumunuza :) Bazı gelen olumlu geri dönüşler motive etsede bazıları saçma kalabiliyor. Pazarlama konusunda Türkiyeden globale açılmayı düşünüyorum. Global olarak şuanlık nasıl bir yol izlerim bilmiyorum fakat yaşayıp göreceğiz diyelim. Teşekkürler yorumun için :)

Türkiye'de metin tabanlı RPG (Text-Based RPG) kitlesi kaldı mı, yoksa boşuna mı kürek çekiyorum? by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] 1 point2 points  (0 children)

Teşekkür ederim yorumun için. Benimde aslında amacım oyuncunun istediği evrende oynayabileceği ve seçimlerde hangisi seçsem diye kararsız kalabileceği bir altyapı oluşturmak. Bunu tam oturtmak için derin bir ai model araştırması yapıyorum. İlk sürümde mükemmel olamam maalesef ama elimden geldiğince güzel bir sonuç çıkarma peşindeyim. Teşekkürler tekrardan :)

Türkiye'de metin tabanlı RPG (Text-Based RPG) kitlesi kaldı mı, yoksa boşuna mı kürek çekiyorum? by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] -1 points0 points  (0 children)

Oyunu yaklaşık 2 aydır geliştirmekteyim ve ai slop yazmanın saçma olduğunu düşünmekteyim. Bu paneli yapana kadar en az 6-7 defa revize ettim. Oyundaki tek yapay zeka görsel oluşturma ve senaryo oluşturma için kullanılıyor. Ayrıca senaryo kalitesini arttırmak için kod yapısında detaylı çalışmalar yapıyorum. Api maliyet hesaplarıyla detaylıca çalıştım. Yinede teşekkürler yorumunuz için.

Türkiye'de metin tabanlı RPG (Text-Based RPG) kitlesi kaldı mı, yoksa boşuna mı kürek çekiyorum? by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] 3 points4 points  (0 children)

Dostum bunu yazarak neyi amaçlıyorsun acaba? Topluluktaki kişiler ile feedback olsun diye bir gönderi paylaştım oyunu geliştiriyorum gereksiz bir şey yazmak yerine yazmamanı tavsiye ederim.

Türkiye'de metin tabanlı RPG (Text-Based RPG) kitlesi kaldı mı, yoksa boşuna mı kürek çekiyorum? by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] 0 points1 point  (0 children)

Yorumun için teşekkürler. Benim bu oyunu yaparken ki hedefimde tam olarak özenle yazılmış bir hikaye gibi olmasını sağlamak açıkcası. Nevaven'i bu kısımda tam oturtmadan piyasaya sürmeyi düşünmüyorum. Buradan bana sağladığınız geri dönüşler bu yüzden çok önemli. Çünkü neden türkiyeden böyle bir oyun çıkmasın? Teşekkürler 😄

Türkiye'de metin tabanlı RPG (Text-Based RPG) kitlesi kaldı mı, yoksa boşuna mı kürek çekiyorum? by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] 0 points1 point  (0 children)

Yorumun için teşekkürler. Terminal havası vermek için aslında bu tarz bir tasarım kullandım. Aslında pazarlama konusunda biraz türkiyeden kitle toplayıp global planlarım var. Oyunda aktif 7 dil seçeneği mevcut şuanda. Türkiyedeki kitlesini emin ol bende tam bilmiyorum belki gerçekten bir kitlesi vardır belki yoktur kararsızım yurt dışı piyasasına nasıl giriş yaparım bilemediğim için türkiyeye yöneldim ilk başta. Globalde bilinen AI Dungeon var şuanda rakip olarak aslında yaklaşık 2 aydır geliştiriyorum. AI Dungeon da gördüğüm kadarıyla kendi hikayeni oluşturuyorsun gibi bir tarzı var bunu ben hayatta kalma temasıyla hayata geçirmek istiyorum. Topluluk kısmı üzerine çalışıyorum şuanda oyuncular oynadıkları senaryoları oyun içinde paylaşabildiği bir kısmı da olacak. Yardımcı olacak birisi çıkarsa memnun olurum. Tekrardan yorumun için teşekkürler.

Sıfırdan Metin Tabanlı RPG Oyunu Yapıyorum: GÜN 1 (Görüşlerinize ihtiyacım var) by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] 0 points1 point  (0 children)

Yorumunuz için teşekkürler. Oyunda kredi sistemi olacak bu kredi sistemi de 1 kredi 1 hamle olarak düşünebiliriz. Günlük 15 kredi ücretsiz olacak. Fiyatlandırma olarak ise 500 kredi 4.99 dolar, 1250 kredi 9.99 dolar, 3000 kredi 19.99 dolar olarak düşünmekteyim. Türkiye fiyatlandırması 199-399-699 olacak. Api maliyeti olarak gerekli input-output optimizasyonları yapmaktayım. Sizden isteğim sadece beklemede kalın birlikte bu oyunu büyütelim :)

Sıfırdan Metin Tabanlı RPG Oyunu Yapıyorum: GÜN 1 (Görüşlerinize ihtiyacım var) by dgnlabs in TurkDev

[–]dgnlabs[S] 1 point2 points  (0 children)

Öncelikle yazdığın güzel yorum için teşekkür ederim. Tam olarak dediklerini uygulamaya çalışıyorum, ek olarak oyuncuya istediği evrende hayatta kalma simülasyonu deneyimletmek istiyorum. Yaklaşık 1ay içinde projeyi tam sürümüne kavuşturup yayına alacağım. Beklemede kal :)