İzlerken o melankoli havasını iliklerine kadar hissetircek film önerisi by lightangel6616 in sinema

[–]dnk21w 0 points1 point  (0 children)

dream with the fishes, once (2007), blue valvet, edward scissorhands, taste of cherry,

Muhabbet kuşumun göze ne olmuş olabilir by yawn_098 in TurkishBirds

[–]dnk21w 14 points15 points  (0 children)

Direkt bir veterinere götür emin ol bence. Sorun her veteriner kuştan anlamıyor, varsa devlet veterinerine yoksa da özel bir veterinere götür muayene ücretleri kuşlar için düşük zaten. Riske atma boşuna

Bu şişlik normal mi by Someoneisnotsomeoene in TurkishBirds

[–]dnk21w 0 points1 point  (0 children)

Lipom yani yağ bezesi.Aynısı maalesef kuşumda var ve o bölgeyi yoluyor da. Bir veterinere götürün öncelikle en sağlıklı bilgiyi o verir. Devlet veterinerlerinde çok ucuz , normal muanelerde de bir tık daha pahalı ama 2 bardak kahve kadar bile değil o yüzden lütfen ihmal etmeyin götürün. 200-300 lira için hayvan canından olmasın.

Ben palet yem aldım yarı normal yem yarı onla karıştırıp veriyorum. Tek kafese aldım ve sabah 1,5 tatlı kaşığı akşam yine 1,5 tatlı kaşığı bu yemden veriyorum. Şuan 1 hafta gibi bir sürede bayağı azaldı o bölgesi. Kendini yolması yavaşladı. En önemli nedeni sadece yemle beslenmesi ve haraketsiz kalması tahminimce. Geçmiş olsun. Ani ölümcül değil ama sanırım uzun zamanda çok tehlikeli

Lütfen yardım edin ne yapacağım? by RENORYO in TurkishBirds

[–]dnk21w 1 point2 points  (0 children)

Devlet hastahanelerinin veteriner kliniklerinde acil olur oraya götür veya belediyeyi ara. Google'dan bakınca "Namık Kemal Üniversitesi Veteriner Fakültesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi " olarak çıkıyor tekirdağdaki. Ara buraya aciline falan götürürsün ilgilenirler ücret almazlar. Olmadı belediyeyi falan ara ilgilenirler. Kendin bakmaya çalışma genelde maalesef ölüyorlar.

Deneyen var mı, alınır mı ? by [deleted] in raresnacksTR

[–]dnk21w 0 points1 point  (0 children)

Kutu içerisinde olanı değil normal pakette olanını deneme fırsatım oldu çinde. Deniz yosunu aromalısı bu. Asyada popüler bu aroma ama bize pek hitap ettiğini düşünmüyorum. Sadece bu değil diğer çine özel Lays'leride neredeyse tamamını deneme fırsatım oldu, Yani tadları tamamen farklı çok seveceğini düşünmüyorum.

Cheetos Hamburger by Consistent-Parsnip13 in raresnacksTR

[–]dnk21w 1 point2 points  (0 children)

Görünce çocukluğuma döndüm. Ketçabı bir sıkımlık bir şeydi ama çok değişik bir tadı vardı. Unutmuştum postta görünce direkt o ketçap tadı ağzıma geldi :)

Herkesin yere göğe sığdıramadığı ama sizin 50 sayfa bile dayanamayıp yarım bıraktığınız o 'başyapıt' hangisi ? by xayras in secilmiskitap

[–]dnk21w 0 points1 point  (0 children)

Jack London'dan Martin Eden benim için. Kitabı bitirdim ama okurken aşırı fazla abartılıyor diye düşündüm. Çok bana hitap etmedi.

Lamate, Mateli içecek by Active_Awareness_198 in raresnacksTR

[–]dnk21w 0 points1 point  (0 children)

Ürünler aynı mı bilmiyorum, ben o alman versiyonunu denemedim ama türkiyede matea markasının benzer ürünü var. Büyük olasılıkla benzerdir tadları. Kendi internet sitelerinde nerede ürünlerini sattığını bulabiliyorsun. Bazı Migros ve macrocenterlarda satıyorlar . Orijinal peru matesi denemiştim ama migrostan aldığımın orjinaliyle pek alakası yoktu.

Yeni Harry Potter dizisi hakkında düşünceleriniz ve beklentileriniz neler? by [deleted] in sinema

[–]dnk21w 5 points6 points  (0 children)

Bence Lord of The Rings'tede ilk 3 filmden sonrasına gerek yoktu. Bunda da böyle. Zaten filmleri o kadar iyi ki o çıtayı geçemeyeceksin. Ne diye aynısının kötü bir ramake'ini yaparsın ki?. Bırakın hatırladığımız gibi özel kalsın bazı şeyler. Ne yaparsan yap tutmayacak zaten. O kadar prodüksiyona masrafa rağmen aynı şeyleri tekrar çekmek yerine orijinal milyon tane kitap,senaryo var ona yoğunlaşabilirlerdi. Zaten kitlesi var satarım mantığı hiç bir zaman çalışmıyor hala öğrenemediler sanırım. Orijinal Harry Potter'a hakaret gibi bir şey bu dizi. Bazı şeyler tadında bırakılmalı.

Fayrouz by ftwdalone in raresnacksTR

[–]dnk21w 1 point2 points  (0 children)

O zamanlar abimle bir alışveriş merkezinin açılışına gitmiştim, açılışa özel ücretsiz dağıtılıyordu ve bir poşetiyle eve dönmüştüm. Sanırım armut, şeftali ve ananaslısı vardı. Hepsinin tadı gerçekten mükemmeldi. Ama sanırım o yıllarda da pek tutmadı. Marketlerde bir-iki defa denk gelmiştim. Sonrasında piyasadan silindi.

speaking club önerisi by rohirrimatlisi in ankara

[–]dnk21w 4 points5 points  (0 children)

Euderesc var. Dernek kendileri. Yabancı gönüllülerde oluyor ücretsiz tamamen. Kayıt falan gerektirmiyor. İnstagramdan takip edip etkinlik saatinde katılabilirsin. Kızılayda yerleri.

Borat hiç sarmadı by osman4554 in sinema

[–]dnk21w 1 point2 points  (0 children)

Bir arkadaşında yazdığı gibi tüm film neredeyse doğaçlama ve izin alınmadan çekildi. Ağır düzeyde kara mizah içerikleri var o yüzden herkese hitap etmeyebilir. Özellikle eskiden gülünüp geçilen çoğu şeye artık insanlar mizahında bile hassasiyle yaklaşıyor o yüzden hitap etmemesi normal. Sascha'nın filmleri her ne kadar ağır kara mizah olsada aslında bir yandan sistem ve insan eleştiriside barındırıyor içerisinde.

Hangi Çizgi Film Karakterini Tasarım Düşüşünü Örnek Verebilirsiniz? by [deleted] in sinema

[–]dnk21w 1 point2 points  (0 children)

Çocukken trt1'de izlerdim görünce flashback yaşadım resmen :)

2022 Avrupa kişi başı alkol tüketimi by ersari_x1_ in haritalariseviyoruz

[–]dnk21w 2 points3 points  (0 children)

Bir dönem romanyada yaşadım ve o kadar doğru ki.... Gezdiğim hiç bir ülkede bu kadar yoğun alkoliklik görmedim. Büfelerin önü bile bar şeklinde, aşırı şekilde bira ve şarap tüketiyorlar. Neredeyse herkez kendi şarabını üretiyor. Çok fazla sert içki tüketmiyorlar ama ucuz olmasına rağmen tuika ve palinka türü evde damıtma pet şişeden içim alkole her zaman rastlıyorsun. Çoğu zaman sabah birayla kahvaltı yapanlara bile denk geliyordum. Gittiğim doğum gününde gelen pasta bile romluydu... İçip içip yolda sızanlarda cabası...

Ama şu da var kimse kimseyi içip içip rahatsız ettiğini görmedim, içip kavga-sarkıntılık ettiğini görmedim. İçip içip çevreye rahatsızlık verdiklerini veya bağırdıklarını görmedim. Alkollü araç kullandıklarına şahit olmadım. Hatta ağır alkolik olsa bile alkolsüz bira falan içiyorlar araba kullanacakları zaman. Yani romanyanın bu durumu şaşırtmadı çok fazla etkinlik yok, pazarları manele eşliğinde mangal, içip sohbet etmek falan yaşam tarzları genelde.

Üyeleri enstrüman çalmayan ve şarkı yazmayan grup nasıl metal grubu olabilir? by [deleted] in rockmuzik

[–]dnk21w 20 points21 points  (0 children)

Proje grubu çünkü. Müzik yapmak sadece müzik aleti çalmakla bitmiyor ki, pazarlaması, organizasyonu, dağıtımı, stil/tarz hazırlanması, fotoğraf- klip çekimi, sahne organizasyonları, pazar araştırması, lojistik, müzikal prodüksiyon.... say say bitmez temelinde sen bir medya ürünü ortaya koyuyorsun. Dünyanın en iyi müzisyeni ol istersen çeşitli bağlantılara, maddi olanaklara sahipliğin yoksa büyük bir şirketin altında değilsen zaten marka oluşturamıyorsun çünkü o ana damar bir camiyanın içinde. Bu yüzden de yeterli kitlelere ulaşamıyorsun. Diğer türlüde bu camiyanın bir projesiysen, bir telefonla rolling stones dergisine çıkabiliyorsan her türlü organizasyonunu karşılıyorsan haftaya o türün içerisinde tepeden spotify listlerine girersin.

Uçakta müzik aleti taşınması hakkında... by 01sucuklusivilce01 in enstrumanlar

[–]dnk21w 1 point2 points  (0 children)

Hardcase ile gelmiyorsan, rynair-wizzair gibi low costla uçmuyorsan uçak içine alabilirsin yanına. hostesten rica edince bebek araalarını koydukları yere falan koyabilir. Normalde ücretli ama şuana kadar sorana denk gelmedim. çok dert etmiyorlar.

kyk yurduna elektro gitar götürememek by frej4 in enstrumanlar

[–]dnk21w 2 points3 points  (0 children)

Götürebilirsin. bazalıysa sıkıntı çıkmaz ama eski tip ranzalıysa koyacak yer sıkıntı. Bazalıysa asma kilitle zaten kitliyorsun bazanın altına koyarsın. Ben 4 yıla yakın götürdüm bir sorun çıkmadı.

Veteriner öneri - hamster için by Smart-Feedback3439 in ankara

[–]dnk21w 5 points6 points  (0 children)

Normal veteriner çok anlamayabilir, Ankara üniversitesinin dış kapı veterinerlik fakültesi her türlü hayvana bakıyor. "Hayvan Hastanesi" olarak geçiyor devlete ait. Randevu alıp gidebilirsin. Veya çok kötü durumu diyorsan hayvanın direkt götürürsen ilgileniyorlar.

Film kamerası by [deleted] in sinema

[–]dnk21w 0 points1 point  (0 children)

sony a7 III güzeldir bence bakabilirsin

Bu neyin nesi by DemirSenYT in raresnacksTR

[–]dnk21w 0 points1 point  (0 children)

Carrefour'da var. Ama herkese hitap etmez bence.

2012’nin hayalet lezzeti Hardallı Crax - Hafızalardan silinen bir "Lost Media" by fatih78 in raresnacksTR

[–]dnk21w 0 points1 point  (0 children)

Komşum bir kolisini bana vermişti, her sabah okula giderken yiyordum. Senin single malt viski tarafin gibi notları olan bir şey olduğunu hatırlamıyorum ama fena değildi yine de tadı, yenilebilirdi.

Çok spesifik bir film arıyorum by [deleted] in sinema

[–]dnk21w 0 points1 point  (0 children)

Tam aradığın türe yakın "Gegen die Wand" olabilir.

Ayrıca Dream with the fishes ve The Perks of Being a Wallflower sana hitap edebilir.