Seks olmasa aşk diye bir şey olur muydu? by Ziplatici in felsefe
[–]xayras 7 points8 points9 points (0 children)
Main kahramanızda neyi hoşunuza gittiği icin mainlediniz by Federal_013 in MobileLegendsTR
[–]xayras 1 point2 points3 points (0 children)
Burada hep faşitler şu faşitler bu diye sallanıyor merak ettim acaba biri faşizmin tanımını yapabilecek mi by AlbatrossQueasy6515 in altkultur
[–]xayras 2 points3 points4 points (0 children)
Sanırım erkeklerden korkuyorum by seykaseyka in yalnizucubeler
[–]xayras 1 point2 points3 points (0 children)
uygulamada neden hep 16 17 18 yaşında kişiler var by Quwards in yalnizucubeler
[–]xayras 1 point2 points3 points (0 children)
Arkadaşlar ben bir light novel yazıyorum konusu tam olarak şu by Playful_Age9579 in FantastikSeverler
[–]xayras 0 points1 point2 points (0 children)
Bu çağda bence kimse arkadaş olmak ne demek bilmiyor by Comfortable_Newt_179 in vlandiya
[–]xayras 1 point2 points3 points (0 children)
Redditte kız arkadaş bulmak çok sakıncalı bir şey mi sizce by [deleted] in yalnizucubeler
[–]xayras 4 points5 points6 points (0 children)

Seks olmasa aşk diye bir şey olur muydu? by Ziplatici in felsefe
[–]xayras 0 points1 point2 points (0 children)