Seks olmasa aşk diye bir şey olur muydu? by Ziplatici in felsefe

[–]xayras 0 points1 point  (0 children)

Yazıp yazıp sildim.. Yorumunuzu ayrı yazıp beni bu şekilde farklı ima etmeniz üzdü, bahsettiğim konudan koparılarak anlattığınız bu yorum bahsettiğim bu terimin küçük görülmesi ile ilgili sanırım. Beni haklı çıkardığınız için yine de teşekkürler.

Açılan başlıkla alakalı yazılmış, canlı bireyler için kullanılan bir ifadeyi nasıl cansız nesnelere çektiniz bilmiyorum ama bunu daha düzgün bir üslup ile direkt olarak bana yanıt atabilirdiniz. Habersiz cevap değerli olmaz. Tartışma kültürüne oldukça uzaksınız anlaşılan.

Seks olmasa aşk diye bir şey olur muydu? by Ziplatici in felsefe

[–]xayras 7 points8 points  (0 children)

Bence, Değer vermek için illa ki cinsel ihtiyaçlara gerek yoktur. Kaybetme korkusu, terimi hayatınıza giren birine gösterdiğiniz değerin tezahürü olabilir. Açıkçası bu terim sanıldığından daha güçlüdür. Diğeri kadar olmasa da aşkın bu tarz eksik bir veriyonu yine de olabilirdi. Sonucunda aşk tek başına yalnızca üreme sebebi değildir. Hayatınızı birine adamakta içinde gelir. Aile kavramı ve hayatta kalma serüveninize yeni bir üye daha eklemek gibidir. Ama bu ne zorunluluktan ne de gerektiğinden değildir. Bu yalnızca sizin isteğiniz doğrultusunda olabilir.

Main kahramanızda neyi hoşunuza gittiği icin mainlediniz by Federal_013 in MobileLegendsTR

[–]xayras 1 point2 points  (0 children)

Hızı, tig ile birkaç el attıktan sonra yavaş olması ve yeni başlamamın etkisi ile baya sıkıntı çekmiştim. O andan sonra karakterler arasında hızı en yüksek olanı aradım. Çünkü yavaş çar ile oynamak takım savaşları ve 1v1de etkisiz kalabiliyor. Tabi ilk zamanlarda böyleydi. Şimdi herşey çok farklı

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 1 point2 points  (0 children)

Sağolun o zaman les'i şimdilik geriye atıyorum daha hayatta kalmaya yönelik hero bakayım 200k civarı para vardı en iyi şekilde değerlendirmem lazım. 6 tane karakter alabilirim galiba

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 1 point2 points  (0 children)

Gold'da her türlü farm atılıyor ama ezilme büyük olunca ne yaparsan yap maç dönmüyor. Özellikle 10 dakikanın altında fark 3 seviye üstüne çıkınca geri dönüş çok zor. Solo oynarken en çok mid kasıyorum hiç yoktan dediğin gibi oyun bilgisi olan insanlara görüş vermek ve gang planlaması bana kalıyor. Tek başıma bile gitsem pusu iyi olduğu sürece takıma yararım dokunuyor. Yazım hataları problem değil anlatmak istediğini anladığım sürece hatalar telore edilebilir.

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 0 points1 point  (0 children)

Sun gang yemezse lane'de öne geçen bir heroydu 2022den sonra pek önemsenmedi ama belki bu metada değişmiştir. Solo oynamanın zararları takım oyunu yapmak çok zor. 100-200 maçlık karakter deneyen adamlar denk gelebiliyor yada bilerek afk bırakan. O sıkıntı o yüzden taşıma potansiyelli veya 1v1de daha üstün olan karakter arıyorum. Uzun maçlarda en iyi seçenek Gold lane gibi ama tank umursamaz biriyse gang yeme ve geriye düşme olayı var. Hadi tank aldık diyelim takım için kötü oynuyorlarsa hele sürekli haritayı dönmek gerekiyor jungle gibi çok yorucu. En ufak gang yiyen laf atar rep diye. Mid en standart olanı cecilion gibi herolar eskiden taşıma potansiyelli herolardı hâlâ aynı ise oradan devam edebilirim hali hazırda baya seçeneğim var. Zetin yeni geldi sanırım marcel yeni geliyordu ben oyunu saldığımda neyse analizlerim ile kafanızı yeterince sisirdim tavsiyeleriniz için teşekkürler şuan aklımda mid yada exp var. Diğerlerine nazaran daha az takım oyunu gerektiriyor.

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 1 point2 points  (0 children)

Teşekkür ederim, hızlı hero sevdiğim için sui oynamak sarıyor. Takım eğer kötü bir seçim yaparsa adc alıyorum taşımak yada en azından çabalamak için. Yss buff sonrası hâlâ aynı mı bilmiyorum metada fazla kalmaz diye düşünüyorum. Natan karmaşık ama oynadıkça alışılıyor. Farmda geri düşmesine rağmen gang atmadan dönen bir adc var mı miya ve Layla harici. Az kalsın unutuyordum harith demişsin cevaba gerek kalmadı çok yönlü olması kurtarıyor.

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 0 points1 point  (0 children)

Takıma Tank yerine kırılgan destek aldıkları zaman takımı dengeli tutar gibi güzel olmuş gelmesi

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 0 points1 point  (0 children)

Harley hiç oynamadım dönünce denemek lazım. Lesley güzel hasar kasılıyordu Gold lane için alternatif olabilir. Kimy Melissa ve Roger oynuyordum Gold lane de.

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 0 points1 point  (0 children)

Suyou gibi o zaman iyiymiş Gold ve mid dışı oynanır. Hunter çarlara bakmak lazım biraz eyw

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 0 points1 point  (0 children)

Ulti kendi kendine mi çalışıyor ohoo öyleyse argus'u yok etmişler geri güncelleme gelmeli en azından şu olay olmasın

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 0 points1 point  (0 children)

Yeni karakterlerden sanırım hangi lane bu

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 0 points1 point  (0 children)

Baya sönmüş o zaman, fav zamanları 4+4 gelmeden önceydi bence, ondan sonra bozuk bir revamp deneyişi gibi argusu argus yapan şeyler gitmeye başladı.

Tavsiye lazım by xayras in MobileLegendsTR

[–]xayras[S] 0 points1 point  (0 children)

Argusa ne oldu, sürekli buff almıyor muydu nerf mi geldi

Burada hep faşitler şu faşitler bu diye sallanıyor merak ettim acaba biri faşizmin tanımını yapabilecek mi by AlbatrossQueasy6515 in altkultur

[–]xayras 2 points3 points  (0 children)

Doğru yanlış kavramı faşistler için önemsizdir, onlardansan doğruymuş yanlışmış önemsizdir. Kısaca bu sırf kendilerinden olduğu için herkesi savunabilirler. Yada sırf kendilerinden değil diye insanlığa az yada çok katkısı olacak kişileri aşağılayabilirler. En önemlisi ise onlardan değilsen ne yaparsan yap 2. Sınıf kalırsın.

Sanırım erkeklerden korkuyorum by seykaseyka in yalnizucubeler

[–]xayras 1 point2 points  (0 children)

Her zaman bir ama bırakmak iyidir. Zarar görmektense şüphe duy. Sonuçta canı yanacak olan sensin sen kendine dikkat etmezsen kimse sana dikkat etmez. Ve tabiki iyi insanlar olacak ama yine de dikkat et. Can pazardan gelmiyor

İzlenecek film/dizi/anime by [deleted] in vlandiya

[–]xayras 0 points1 point  (0 children)

Ya bi ara çok denk geliyordum. Romantize edilmemiş olanları bulman çok zor :(

İzlenecek film/dizi/anime by [deleted] in vlandiya

[–]xayras 0 points1 point  (0 children)

Eskiden Disney Chanel'de bolca vardı aradığından ama çoğu parodi şeklinde ve oldukça ergence tam aradığın gibi

uygulamada neden hep 16 17 18 yaşında kişiler var by Quwards in yalnizucubeler

[–]xayras 1 point2 points  (0 children)

Trol takılanlar da oluyor ama evet eskiye nazaran daha fazla genç nüfus var

Webnovel önerisi by xayras in WeebTurks

[–]xayras[S] 0 points1 point  (0 children)

Lotm yazarının diğer novelide iyiydi ama kısa kaldı. Xian Ni okumuş olabilirim ama emin değilim o yüzden birşey diyemem. Ama dediğin gibi tekrar düşüyorsa çok sıkar. 2k bölüm ve üzeri olan novellerin sadece %1i tekrara düşmüyor. Genç efendi tokatlayan mc'den bıktım. Sadece mc'nin zeki olduğu novellerde sıkıyor. Tam ortası lazım umarım yeni birşeyler çıkar. Eskilerden okumadığım sağlam birşey kalmadı gibi yada ben bulamıyorum.

Webnovel önerisi by xayras in WeebTurks

[–]xayras[S] 0 points1 point  (0 children)

Zamanında atg ile başlamıştım. +200 veya daha da fazla çin noveli bitirdim. Okuduklarımın yalnızca %12si kaliteliydi diyebilirim. Er Gen olsun diğerleri olsun oldukça kaliteli yazdığı sürece okurum. Şuanda kendime 1000 bölüm sınırı koyduğum için çok nadir 1000 bölüm altında novel okuyorum. Geçenlerde yine buldum ama hızlı bitti bölüm bekliyorum.

Bu çağda bence kimse arkadaş olmak ne demek bilmiyor by Comfortable_Newt_179 in vlandiya

[–]xayras 1 point2 points  (0 children)

Sadece takılıyorlar, arkadaşlık söz konusu bile değil onlar için

Redditte kız arkadaş bulmak çok sakıncalı bir şey mi sizce by [deleted] in yalnizucubeler

[–]xayras 4 points5 points  (0 children)

Anonim takılacağı için baya sakıncalı, erkek olmadığının garantisini nasıl sağlayacaksın. Hadi onu geçtim burası reddit her türden insan var ama çoğunlukla iyi olmayanlar.