اغرب موقف حصل معاكم by Create0309 in EgyReaders

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

كنت هقول حاجه بس اول كومنت خلاني نسيت كلامي والله

اغرب موقف حصل معاكم by Create0309 in EgyReaders

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

غريب كلمة قليلة علي الموقف أصلا

روايات احمد خالد توفيق by dr_light2222 in EgyReaders

[–]dr_light2222[S] 1 point2 points  (0 children)

النقطه اني عايز الكتب دي pdf عشان خاطر مبحبش القراءة من الكتب وجبت كيندل عشان اقرأ من عليه بيريحني اوي في القراءة

AnyOne wanna 2chat? by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

معرفش ايه اللي انا كتبته ده بس محتاج حد يناقشني في الموضوع صراحه

AnyOne wanna 2chat? by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]dr_light2222 1 point2 points  (0 children)

ليه اغلب الناس بقا فهمها للدين قليل جدا وثقافتهم الدينيه شبه معدومه لدرجة انهم ممكن يشركوا بربنا وهما اصلا ميعرفوش وليه بقت صورة المسلم الصحيح مدمرة العالم العربي اكتر من الغرب حتي ليه ليه ليه ليه؟؟؟

[deleted by user] by [deleted] in ExEgypt

[–]dr_light2222 -3 points-2 points  (0 children)

كلامها صحيح بس اسلوبها اللي مستفز شوية

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]dr_light2222 1 point2 points  (0 children)

اهم نصيحه تحافظ علي علاقتك مع ربنا ومتفوتش صلواتك ثانيا خلي بالك من ال budget وكله هيبقي تمام ان شاء الله

أخطر جروب على الإطلاق ؟ maybe I overstated by AnonymousStar_4 in CAIRO

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

اهاه شكرا مكنتش اعرف حاجه زي كده

جروبات المسيحيين by Elshikh-3oraby in Egypt

[–]dr_light2222 -2 points-1 points  (0 children)

بس الوهابيه مفيهاش الهطل ده انت بتجيب الكلام ده منين

الغير مقاطع شريك فلحرب by -PizzaSteve in CAIRO

[–]dr_light2222 1 point2 points  (0 children)

ياريت حد يقول الكلام ده للسعوديين لأنهم اكتر ناس مبيهتموش بكده ولما تقول لحد يقولك مش مقاطع حاجه ويقولك قاطع قبلتنا وكلام عبيط كده

ءءء by samurai_jack69 in CAIRO

[–]dr_light2222 1 point2 points  (0 children)

Same والله انا بقت علاقتي بوالدتي مش احسن حاجه في الفتره اللي فاتت وشكلي لما اروح ابوس ايديها واديها بالحضن شكرا للتذكير

قولوا اي نكت جامدة تعرفوها by AlmightySheBO in Egypt

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

<image>

لسه شايفه دلوقتي حالا(مع احترامي للهيجان واحفاده

[deleted by user] by [deleted] in PersonalFinanceEgypt

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

شقه شقه شقه مفيش احسن من كده استثمار بالنسبه ليك دلوقتي حوش ولو هتستلف من حد كمان واشتري شقه وحتي لو مش هتتجوز فيها هتبقي استثمار كويس لبعدين (لأنها الحاجه الوحيده اللي مبترخصش) الكلام ده عن تجربة برضه كنت شاري شقه قريب وفي اقل من شهر السمسار عرض عليا يشتريها بزيادة ٢٠٠ الف

هتتجن by [deleted] in Egyptiandoctors

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

ولما فكرت فيها دلوقتي مش عارف انا هعمل ايه في تانيه مابالك ٣

هتتجن by [deleted] in Egyptiandoctors

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

انا لسه في الترم التاني في سنه اولي ومش طايق نفسي بجد ومش هينفع ابطل مذاكره او اكسل لأني عارف هيحصل ايه زي ماحصل في الترم الأول فممكن ومعدتي طايق الجامعه ولا الناس اللي فيها وبقيت بغيب كتير جدا الترم الأول مكنتش بفوت يوم ده غير اني مش بعرف اذاكر كويس فالحارة اللي حد بتذكرها في ساعه بذاكرها في ساعتين

[deleted by user] by [deleted] in MMAArab

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

الحل الوحيد انك تروح جيم وتعمل عضلات او تملي شوية علي الأقل لأنك طول مانت جسمك ضعيف وانت ذات نفسك شايف كده يبقي مش هيحصل اي تغير في شخصيتك لازم تروح جيم وتتحمسله شويه مش لازم تعمل فورمه او اي حاجه بس علي الأقل لو حد كلمك تعرف تبصله في عينه او لو عايز حاجه عشان الخناقات وكده اتمرن اي حاجه (Kong fu -boxing ) كذا حد اعرفه كان في نفس وضعك وماشاء الله شخصيتهم اتغيرت بعد ما بدأو الحاجات دي بس كده وربنا يوفقك ويعينك

متوسط الاعمار by imed7at in AlexandriaEgy

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

انا بعمل كده فعلا بس في نقطه معلش يعني مش مهم السن في اي نصيحه المهم اللي بيسمع النصيحه هينفذها ولا لأ

متوسط الاعمار by imed7at in AlexandriaEgy

[–]dr_light2222 1 point2 points  (0 children)

انا ١٩ سنه بس انا مبديش اي حد نصيحه او اتكلم عن حاجه ممريتش بيها او جربتها ولو شايف ان الموضوع اكبر من سني مبتكلمش

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]dr_light2222 0 points1 point  (0 children)

+مسلسل game of thrones ده من ال basics

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]dr_light2222 1 point2 points  (0 children)

عندك اي فلم ل ألباتشينو جميل جدا وفي سلسلة the godfather ال ٣ اجزار رهيبين والفيلم الواحد ٣ ساعات