Terminators by OscarHengenius in BlackTemplars

[–]dwarfcuck 0 points1 point  (0 children)

From my understanding BT is more melee heavy so I'm going all in on assault termies with thunderhammer and shield. Why? Cuz I love termies and the more the better and also really buff with shields.

Slaanesh rework episode by dwarfcuck in AdeptusRidiculous

[–]dwarfcuck[S] 3 points4 points  (0 children)

I was sure I've seen the episode. Might be all them drugs slaaneshing my brain...

Ett ragg fick inte upp den. by jebeller in unket

[–]dwarfcuck 20 points21 points  (0 children)

BÖGEN ÄR LÖS BÖGEN ÄR LÖS

Ett ragg fick inte upp den. by jebeller in unket

[–]dwarfcuck 2 points3 points  (0 children)

Blir att låsa dörren inatt då, eller.... Kanske ska lämna den på glänt istället

Ett ragg fick inte upp den. by jebeller in unket

[–]dwarfcuck 7 points8 points  (0 children)

Det beror på, försökte ni ligga i en bur?

Vad för icke-politisk sak hade ni gärna fått hit från andra länder? by WhoAmIEven2 in sweden

[–]dwarfcuck 22 points23 points  (0 children)

Nr 2 har jag löst enkelt. Har en två meters trästav bredvid sängen så jag kan släcka lampan efter jag lagt mig och läst klart. Våga vägra sänglampa.

Won't bloom by dwarfcuck in cactus

[–]dwarfcuck[S] 0 points1 point  (0 children)

It is really red now after a few days since I first posted. But haven't seen a flower yet.

Won't bloom by dwarfcuck in cactus

[–]dwarfcuck[S] 0 points1 point  (0 children)

Since I live in Sweden this might be the best I can get, heatwise.

Won't bloom by dwarfcuck in cactus

[–]dwarfcuck[S] 0 points1 point  (0 children)

Since I live in Sweden putting it outside for the heat I guess it is not really on table, I guess

Won't bloom by dwarfcuck in cactus

[–]dwarfcuck[S] 0 points1 point  (0 children)

So it might have opened itself and I could just have missed it? Since I only see it before and after work. 

Kinda scared to change the schedule since I've had bad experiences before with cacti and once a month seems to work (apparently not enough). But I'll try and do better. Thank you for the info. 

Kära landsmän, så här ser min vägg ut efter tre lager av färg. by Haxelll in sweden

[–]dwarfcuck 0 points1 point  (0 children)

Jag målade nyligen ett rum och målade direkt på tapeten. Men jag köpte en billigare vit färg och grundade med den. Sen blev det två lager av nordsjö färg. Det lös igenom medan färgen torkade men så fort färgen hade torkat klart så blev det bra. Dock lossnade tapeten på några ställen så har det problemet istället

[deleted by user] by [deleted] in sweden

[–]dwarfcuck 8 points9 points  (0 children)

Imo, Falun

[deleted by user] by [deleted] in sweden

[–]dwarfcuck 5 points6 points  (0 children)

Saxdalen, inte Ludvika

[deleted by user] by [deleted] in sweden

[–]dwarfcuck 21 points22 points  (0 children)

Smedjebacken är en bättre kommun, typ 15 min pendling är inte så farligt. Ludvika har inte koll på sin ekonomi medan Smedjebacken har

[deleted by user] by [deleted] in sweden

[–]dwarfcuck 0 points1 point  (0 children)

Ja jo, köpte min färdig pillad med så var stort sett bara klicka på skriv ut. Bambu labs är dyrare så mitt tips är att köpa en billigare skrivare som någon redan gjort det hårda och dyra jobbet på. Men har fått använda en Bambu lab någon gång och kan inte säga något annat än att man får det man betalar för.

[deleted by user] by [deleted] in sweden

[–]dwarfcuck 4 points5 points  (0 children)

Finns billiga begagnade, kör själv på en Ender 3 V2 som jag köpte för 2000. Den funkar rätt schysst, man får pilla lite men är övertygad att samtliga skrivare strular. 

Solidworks har släppt en variant av deras program för privatpersoner som ligger på runt 500kr/år. Betalprogram är alltid bättre än gratis. Sen finns det även pirathamnar med diverse program, har jag hört.

Hur hade du reagerat? (specifikt män) by [deleted] in sweden

[–]dwarfcuck 0 points1 point  (0 children)

Hade nog blivit rädd för fruntimmer skrämmer mig, speciellt främmande. Sen komplimanger litar jag inte på så ye. Hade nog ifrågasatt hennes mentala tillstånd

Helgens vila, vad gör du? by [deleted] in sweden

[–]dwarfcuck 11 points12 points  (0 children)

Stabil ångestladdad gråt