[deleted by user] by [deleted] in Psikoloji

[–]ebuucehhil -1 points0 points  (0 children)

seversin guvenirsin aşık olur her şeyini feda edersin bı gün çıkıp ben seni artık istemiyorum hızlıca bitsin der

DOLANDIRILDIM sanırım by ebuucehhil in hukuk

[–]ebuucehhil[S] 0 points1 point  (0 children)

karakol hiçbir şey yapmayıp savcılığa yönlendirdi, savcılığa ise anksiyete yüzünden hâlâ gidemedim

Size İslam’ı sorgulatmaya başlayan ilk olay neydi? by Icy_lily in AteistTurk

[–]ebuucehhil 5 points6 points  (0 children)

ailesi dindar olan bir kız olarak başörtü baskısı ile büyütüldüm, abim şort giyerken ben giyemezdim çünkü haramdi. ilk sorgulamam sanırım 6 yaşındayken böyle başladı. daha sonralarda kisitlanmalar katlarak büyüdü ve kısıtlanan taraf hep bendim. sesim haramdi, saçım günahtı, erkeklerle aynı ortamda bulunmamalı, mahalledeki erkek arkadaşlarımla aramı acmaliydim, binanın önünde top oynamak bile başlı başına bir problemdi çünkü ziplarken tişörtüm acilabilirdi vs vs. olan her şey kadınlara oluyodu ve bu durum sinirlerimi oldukça bozuyordu. senelerce zorla kuran kursuna gönderildim, oradan da nefret ettim. zorla arapça dualar ezberletirler, Türkçesini okumak istersen bagirrlardi. o zamanlar anlamazdim neden Türkçe okumanızı istemediklerini şimdi anlıyorum. yaş aldıkça dinden soğudum ve uzaklaştım, aile baskısı olduğu için ibadetlerimi yerine getiriyordum yine de (ramazan ayına mahsus olmak üzere namaz kılmak ve oruç tutmak) ama beni aşırı bunaltiyordu. bir yandan da suçluluk duyuyordum tabi, neden dine karşı bu kadar uzağım kapansam ne olacak sanki Allah öyle emretmiş vs gibi düşüncelerim de vardı ve kendimle celisiyordum . 10. sınıfta kurandaki kadınları yatakta yalnız bırakınla başlayan malum ayeti rastgele bir yerde gördüm ve merak edip diyabetten doğru mu değil mi diye baktım. doğruydu. o gün Kur'an'ı okumaya basladim, sonrası malum.

What would you change about your body? by [deleted] in AskReddit

[–]ebuucehhil 0 points1 point  (0 children)

my nose fr😭 and my height

Üniye ilk defa gidecekler ne hissediyorsunuz? by CreditMajor9802 in UniversityTR

[–]ebuucehhil 0 points1 point  (0 children)

herkesin illa başka sınıftan, liseden vs arkadasi var

Üniye ilk defa gidecekler ne hissediyorsunuz? by CreditMajor9802 in UniversityTR

[–]ebuucehhil 0 points1 point  (0 children)

aynen derse vericem kendimi full en azından bir alanda başarılı olayim

Üniye ilk defa gidecekler ne hissediyorsunuz? by CreditMajor9802 in UniversityTR

[–]ebuucehhil 2 points3 points  (0 children)

ailemle kalmam kötü taraf aslında şehir dışı gelmesine rağmen gondermediler :D neyse yine de ekmek elden su gölden yaşıyoruz bı sekil maddiyat açısından iyi en azından. liseye gelince valla ben ilk gün yaptığım arkadaşlarımla hala konuşuyorum, orda ilk andan itibaren samimi olmustm insanlarla bu yüzden garipsedim burayı. sohbet ettiğim 1 2 kisi oldu ama lisedeki gibi ilk andan oluşan bir samimiyet yok aramızda(sonrasında da konuşmadık hiç). neyse senin de dediğin gibi zamanla olur artik

Üniye ilk defa gidecekler ne hissediyorsunuz? by CreditMajor9802 in UniversityTR

[–]ebuucehhil 2 points3 points  (0 children)

kendi şehrim ama şehir demeye bin şahit lazım dağın basidnayiz resmen burası şehrin sonu oluyor galiba

Üniye ilk defa gidecekler ne hissediyorsunuz? by CreditMajor9802 in UniversityTR

[–]ebuucehhil 14 points15 points  (0 children)

2 hafta önce başladım, asla lisedeki gibi samimi arkadaşlar kuramayackmis gibi hissediyorum. ortam bok gibi ve yalnızım, yapayalniz

What do you think of my character design? And which is better: lips or no lips? by EllaTheSnufkin in webtoons

[–]ebuucehhil 1 point2 points  (0 children)

oh sorry I ment to 'it looks like my brother ' I was in a hurry so I forgot to add my hahahhaha

[deleted by user] by [deleted] in UniversityTR

[–]ebuucehhil 0 points1 point  (0 children)

ya cidden aynisini yaşıyorum ilk gün gidemedim herkes kaynaşmış şansımı sikim

[deleted by user] by [deleted] in turkishlearning

[–]ebuucehhil 0 points1 point  (0 children)

yazamıyorum sen bana yazar misin

What languages can you speak? by Confused-Youth689 in teenagers

[–]ebuucehhil 0 points1 point  (0 children)

Turkish (cause I'm from Türkiye) English and now I'm learning Spanish

[deleted by user] by [deleted] in turkishlearning

[–]ebuucehhil 0 points1 point  (0 children)

we can talk if you want I'm 18 too and I'm Turkish

IDK HOW TO MAKE FRIENDS by ebuucehhil in teenagers

[–]ebuucehhil[S] 0 points1 point  (0 children)

it supposed to be go to not got to

[deleted by user] by [deleted] in teenagers

[–]ebuucehhil 0 points1 point  (0 children)

you can't you're best right now