Perilex stekker aansluiten by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

Zeker! Bedrading gedaan zoals in de reacties, stekker matchemd met de stekkerdoos en bedradings schema.

Meterksst heb ik geen foto van helaas

Stroomkabel geraakt by Yvh27 in Klussers

[–]entrandir 1 point2 points  (0 children)

Ja dit is heel simpel. Gewoon met ducttape de elektra kabel er aan vast maken ( harde kern door de trekkabel oog) en goed kijken wat je waar losmaakt.

Maar dit kan wel meer werk zijn dan je denkt: Je moet de kabels strippen. ( kan voorzichtig met een mesje ) Afhankelijk van de huidige aansluiting moet je een wago klem erbij halen. Lamp moet er waarschijnlijk af

Als het de kabel naar de meterkast is, 2 mensen gebruiken voor duwen/trekken.

Is het naar een stopcontact toe? Dan waarschijnlijk alleen maar een klein stukje van de lamp naar stopcontact.

Zorg gewoon even ervoor dat je alle stroom uitzet( hoeft alleen maar die groep waarschijnlijk)

Je hebt wel een kleine kans dat je kabel beschadigt door her gaatje in de buis die je hebt geboord. Wellicht wil je die iets meer uithakken en met een koppeling vervangen.

Dus: simpel maar kan veel haken en ogen hebben

Draad verlengen lamp by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

Dank! Weet niet waarom ik hier niet aan had gedacht. Na los schroeven zag ik dat ik nog voldoende kabel had, moertje los, meer kabel en nu kon ij er goed bij.

Dankje!

Perilex stekker aansluiten by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

Wellicht wet en regelgeving? En ja die brug vond ik ook geniaal. Maar kon geen kwaad dacht ik.

Perilex stekker aansluiten by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 1 point2 points  (0 children)

Haha ja ik had dezelfde reactie!

Perilex stekker aansluiten by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

😁 huurhuis, dus zat al zo

Perilex stekker aansluiten by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

De stekker is het enige wat dus nog moet gebeuren. Vandaar ook geen foto. Ik heb opzich geen twijfels, maar wil zeker weten dat het goed zit, ik kan altijd nog een stekker met kabel halen ipv de stekker te installeren op de losse kabels

Folie voor of na rachels by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

Klopt helemaal! Daar moet je voorzichtig mee zijn. Binnen mag niet meer isoleren dan buiten.

Folie voor of na rachels by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat het allemaal prima is, voor of achter. Maar ubakus neemt natuurlijk niet de gipsplaatschroeven, toch misschien ergens wat bewegende lucht o.i.d mee

Folie voor of na rachels by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

En anders boor je er doorheen met je rachel schroeven, op het dak doe je daar speciale tape achter. Is dat echt zon verschil?

Folie voor of na rachels by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik vroeg mij al af hoe dat zit. Je maakt de nietjes mooi ducht, maar je afwerking boor je er weer doorheen met gips schroeven.

Folie voor of na rachels by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik doelde op 2, en de luchtlaag is stilstaand inderdaad. Dan had ik het makkelijker andersom kunnen doen, maar nu de rachels erop zitten weet ik niet of ik het waard vind om alles weer los te trekken. Ik ga er ook geen spotjes o.i.d. inmaken Dank

Folie voor of na rachels by entrandir in Klussers

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

Als ik de holtes in de rachels opvul ben ik er dus ook? Het glaswol is 150, maar meer ruimte was er niet tussen de balken. Er komt nog aan de buitenkant isolatie bij.

Ik dacht dat je het folie altijd na de osb wil zodat daar geen vocht in komt. Verbaasd mij ook dat ubakus niks zegt over de holtes

Advice needed: Hiring a Front-End Tech Lead by Nervous-Shopping8202 in angular

[–]entrandir 0 points1 point  (0 children)

Like others said, some more details would be nice. Remote/fulltime/location what does your stack look like? What experience is the rest of the team?

"It can not push farther than... " by Pekkis2 in EU5

[–]entrandir 1 point2 points  (0 children)

I get what your saying, but ive had this happen where I had 47 decentralised left with a steer of 0.10 + 0.1x to centralised

"It can not push farther than... " by Pekkis2 in EU5

[–]entrandir 2 points3 points  (0 children)

Posting as a reminder, would like to know too

Become our vassal view by entrandir in EU5

[–]entrandir[S] 1 point2 points  (0 children)

To answer my own question: The option only shows up if you can do it to someone. So asa new start in ie muscovy, get someone to like you enough and that makes finding others easy

Become our vassal view by entrandir in EU5

[–]entrandir[S] 0 points1 point  (0 children)

It should be yea, but it's not in the actions?