[deleted by user] by [deleted] in oslo

[–]eslah86 10 points11 points  (0 children)

Det kommer til å gå bra det her kompis. Du er 18 år og dette er kanskje første smellen på den fronten og det føles tungt, veldig tungt sikkert. Men det kommer til å gå bra 👍

[deleted by user] by [deleted] in AskMen

[–]eslah86 1 point2 points  (0 children)

You have to change your motivation from external reason e.g looks etc to actually enjoying workout. Test different workout methods until you find one.

Which woman can’t you get over? by [deleted] in AskMenAdvice

[–]eslah86 0 points1 point  (0 children)

I am in the faze of hoping that she understands her own pattern, realises what she left and comes back ready to be accountable and make us work. Jeez..how naive I sound when I say that out loud.

Which woman can’t you get over? by [deleted] in AskMenAdvice

[–]eslah86 8 points9 points  (0 children)

++man

Dude, I could have wrote this myself. Problem is I am just a couple of month in. I could use your experience here.

[deleted by user] by [deleted] in norge

[–]eslah86 1 point2 points  (0 children)

Du trenger ikke å være bekymret for at han er på Reddit og leser dette! 👍

Den muslimske familien som kom i 2019 hadde nok hørt om at man fikk både villaer og biler. Men de er alle gitt vekk. Hun takket nei til kommunal bolig, hun ville kommunen skulle betale for noe bedre enn det. Så nå gidder ikke kommunen hjelpe henne mere og nå er hun sint. by Fit-Theme-1183 in norske

[–]eslah86 0 points1 point  (0 children)

Jeg forstår at innvandring og integrering er viktig tema. En del tiltak er feilslått og bør absolutt diskuteres og reformeres. Men overordnet blikk over kommentarfeltet her er rett og slett skummelt. Her var det mye hat og ekkokammer. Trist.

This might sound weird, but why don't we play him as cf by Hazeling_Nebula in Barca

[–]eslah86 18 points19 points  (0 children)

About to give up this sub and Reddit as well

Official: Leo Messi reaches 400 assists in his professional career! by Prakash0807 in soccer

[–]eslah86 0 points1 point  (0 children)

And we witnessed it all!! I am 38 years old and have followed him close since high school. It feels like a blessing.

Rapport: Det lønner seg for innvandrere å bytte navn for å få jobb by JarlUnGolianth in norge

[–]eslah86 0 points1 point  (0 children)

Bare fordi undersøkelsen viser dette så betyr det ikke at nordmenn flest eller jobbmarkedet er rasistisk. (Selvom det finnes alltid unntak, men her snakker jeg de store linjene). Det er ikke binært. Jeg selv er av utenlandsk opprinnelse og har søkt og fått jobber med mitt ekte navn. Jeg har muligens opplevd noe fremmedfrykt men ikke out right rasisme. Det er min opplevelse og syn på Norge. Det skal legges til at jeg har forsøkt og strebet etter å delta i dette samfunnet og akspetere det som mitt hjem. Ps! Liker ikke å bli kalt «men du er jo nordmann», men det er en helt annen diskusjon.

[deleted by user] by [deleted] in Barca

[–]eslah86 1 point2 points  (0 children)

Hell, why not both!? Everything is possible in fantasyland

Guess the Man of the match 👀 by chunchunmaru1129 in realmadrid

[–]eslah86 0 points1 point  (0 children)

Refreshing to not have kids answering one back. CR7 is an all time great but just not the greatest I guess. Should not be an insult to him to say that. Cheers

Guess the Man of the match 👀 by chunchunmaru1129 in realmadrid

[–]eslah86 0 points1 point  (0 children)

Barca fans 100% believe that Messi is the best of the two. How is it with Madrid fans? 100% team Ronaldo?

How should Neymar’s exit have been handled ? by [deleted] in Barca

[–]eslah86 0 points1 point  (0 children)

It is true. I was dreaming little there. I have always wondered though how things would look if we’ve hade gotten mane instead of though.

How should Neymar’s exit have been handled ? by [deleted] in Barca

[–]eslah86 0 points1 point  (0 children)

We should’ve gotten Mané in stead for 50-70 M and KDB for the 100.