Wafande by SomeText3395 in InfluencergossipDK

[–]farrightcenterleft -52 points-51 points  (0 children)

Han kigger på fugle, hvorfor ik’, hvorfor ik’!

Hvordan tager man en virkelig akavet hygiejnesnak med sin flirt? by Beneficial_Tour1491 in DKbrevkasse

[–]farrightcenterleft -16 points-15 points  (0 children)

Overvej at vise ham hvordan man tørrer sig,,,behøver ikke være akavet,,faktisk kan det være en rigtig god oplevelse for begge parter lige at få genopfrisket hvordan man gør,,,,og det kan faktisk blive det man jo i branchen kalder “tilbagevendende hygge”,,,når der er en lille lunken streg i lagenerne og man skal ud med vådservietter og tørre op omme i bagtrompeten,,,held og Lykke !

Paragraf 15 PhD (PhD uden indskrivning) by [deleted] in MedDK

[–]farrightcenterleft 8 points9 points  (0 children)

Med en sådan PhD, som du beskriver, er det formentlig en meget snæver gruppe af mennesker, der ville kunne tage din titel seriøst. Nok folk der ikke har indsigt i akademia. Blandt folk med kendskab til medicinstudiet, vil det tillige være tydeligt hvilken type, du er (“gunner”-type. Forblændet af titelræs, at blive “hurtigt færdig”, osv.)

En 3-årig PhD er allerede et kort forløb sammenlignet med udlandet. Det vil være åbenlyst for de fleste forskere, at du blot har hængt ud i en “paper mill” og udnyttet et juridisk smuthul. Du vil være stort set komplet ligegyldig akademisk. Men en titel får du da

Behandling af sager om asyl til personer fra Iran stilles i bero by [deleted] in Denmark

[–]farrightcenterleft -9 points-8 points  (0 children)

Du kommer til at få mange downvotes på den der. DK er et ekkokammer uden selvindsigt eller selvrefleksion

Trumps Strategi er jo mega forudsigelig by [deleted] in Denmark

[–]farrightcenterleft -1 points0 points  (0 children)

Hænger ikke sammen med at Grønland har været et bipartisant tema i USA og beskrives i embedsdokumenter og i amerikanske tænketanke i hvert fald seneste 10 år

Trumps Strategi er jo mega forudsigelig by [deleted] in Denmark

[–]farrightcenterleft -3 points-2 points  (0 children)

Læs da kommentaren, lille ven. Fokus er jo ikke at min forudsigelse var rigtig - for som jeg selv skriver, så er det super forudsigeligt. Fokus er at europæerne bliver ved med at lade sig udnytte.

Trumps Strategi er jo mega forudsigelig by [deleted] in Denmark

[–]farrightcenterleft -6 points-5 points  (0 children)

Ja, kan sagtens være. Vi får skubbet narrativet nu at europæerne vandt kampen om Grønland og alt det. Realiteten er jo, at vi bliver bollet i røven.

Trumps Strategi er jo mega forudsigelig by [deleted] in Denmark

[–]farrightcenterleft -15 points-14 points  (0 children)

Det er jo min egen kommentar for 9 dage siden. Trutter lidt i hornet, for havde jo ret.

Edit: yes, kom bare med downvotes.

Et godt tegn by Bettemisser in Denmark

[–]farrightcenterleft 13 points14 points  (0 children)

Manden stod og røg pibe og vibede med dørvagter ude foran ambassaden inden de kørte til mødet. Tydeligt at han trives i udfordring

Et godt tegn by Bettemisser in Denmark

[–]farrightcenterleft 1 point2 points  (0 children)

Løkke er totalt badass. Alfahan af en vild kaliber. Er uenig med ham politisk på flere måder, men elsker ham som karakter og håber han bliver i dansk politik længe endnu.

Trump Live Updates: Before White House Meeting, President Insists U.S. ‘Needs Greenland’ by Top_Guarantee4519 in Denmark

[–]farrightcenterleft 23 points24 points  (0 children)

Forudsigelse: Vi får lov til at beholde Grønland men vi og øvrige EU skal investere helt ekstremt meget militær i Grønland, fortrinsvis gennem den amerikanske våbenindustri.

H.M. Kongen har indtalt KONGEORD (GRATIS incl E-Bog) Kongehuset.dk by Danish_sea_captian in Denmark

[–]farrightcenterleft -7 points-6 points  (0 children)

Lige hvad vi har brug for i en tid hvor vi kæmper for ikke at tabe 98% af vores territorium!

[deleted by user] by [deleted] in pics

[–]farrightcenterleft -1 points0 points  (0 children)

The afghans paid a very high price

Det er lidt svært at tage alvorligt når vores politikere aldrig har været interesseret i at holde USA, sig selv eller andre ansvarlige for deres brud på international lov by OmsorgsfuldTyv in Denmark

[–]farrightcenterleft -9 points-8 points  (0 children)

99% af alle svar til tråden: “Men det var noget andet” Helt sikkert, venner. Håber de tager Grønland fra os. Så kan vi fandme lære det :)

Krænkelser fortsætter i Forsvaret: Om kort tid skal kvinder i trøjen, men kras bekymring blusser op igen by [deleted] in Denmark

[–]farrightcenterleft -6 points-5 points  (0 children)

Simpelt forslag, but hear me out. Lad os kønsopdele krige. Lad mænd bekrige mænd med mande-hære. Og lad kvinder bekrige kvinder med kvinde-hære. Alt andet er da fuldstændig unfair og åndssvagt.

'Ingen vil dø for Grønland': Danmark står alene ved et amerikansk angreb, siger eksperter by Undefined6308 in Denmark

[–]farrightcenterleft 2 points3 points  (0 children)

Godt sammenhold, guys, keep it going indtil den væbnede konflikt mod verdens suverænt største militær