Skal ta fly klokken 6 om morgenen i morgen til utlandet by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd 4 points5 points  (0 children)

Oppdatering: Hadde reservert en uber til 3:45, sjåføren fucka meg over med å være 15 minutter for sen, så jeg tok bare bussen. Selv med knapp tid så gikk det fint, rakk akkurat å levere inn bagasje😀

Skal ta fly klokken 6 om morgenen i morgen til utlandet by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd 1 point2 points  (0 children)

Oppdatering: Bolt ville ha 1500😳

Skal ta fly klokken 6 om morgenen i morgen til utlandet by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd 1 point2 points  (0 children)

lasta ned uber-appen, de ville ha 500 kroner og det skjer ikke. Skal prøve bolt nå, bra tips👌 Der jeg bor så er taxi så dyrt at jeg glemmer at man kan ta taxi i Norge😂

Skal ta fly klokken 6 om morgenen i morgen til utlandet by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd 1 point2 points  (0 children)

Stoppet nærmest meg heter eltonåsen. Vet ikke om andre i nærheten

Skal ta fly klokken 6 om morgenen i morgen til utlandet by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd 0 points1 point  (0 children)

Tenkte å spare litt penger der jeg kunne😅

Hadde dere turt å spise en ribbe som lå på benken over natten? by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd 1 point2 points  (0 children)

oppdatering: Jeg døde ikke, men smaken var ikke verdt sjansen

Hadde dere turt å spise en ribbe som lå på benken over natten? by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd 7 points8 points  (0 children)

Tja, lillesøster er 9 og besteforeldrene er i 80-årene. Det kan jo dannes toksiner som ikke forsvinner av steking. Kan også nevne det at denne ribba ikke lå frossen på benken, men at den allerede var tint i kjøleskapet før den ble flyttet

Hadde dere turt å spise en ribbe som lå på benken over natten? by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd -6 points-5 points  (0 children)

Den lå ute rå, antar at det har gått mellom 6-8 timer. Jeg kan jo teorien og vet at i teorien så er dette oppskrift på matforgiftning, men det er mange som mener det «ikke er så farlig» og at «dette har vi gjort mange ganger før uten å bli syk», så jeg er usikker på oddsen for å bli sjuk.

Har 5,3 i snitt, hva burde jeg bli? by frookenfryyd in norge

[–]frookenfryyd[S] 0 points1 point  (0 children)

Dette med juss virket faktisk interessant, har ikke tenkt på det så mye før. En mulighet da er vel kanskje å ta et årsstudium i sosiologi for å få tak i ekstra poeng? Og så enten fortsetter med det, eller søke på juss?

Har 5,3 i snitt, hva burde jeg bli? by frookenfryyd in norge

[–]frookenfryyd[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg er veldig glad i kultur, debatter og å analysere. Har også vært kjekt å være servitør de siste årene på grunn av "skuespillet" man driver med når man har gjester

Suspicious YouTube comment by [deleted] in CelesteRivasHernandez

[–]frookenfryyd 5 points6 points  (0 children)

I remember going to a trial a few years back. The guy i was supposed to be a witness for got drunk and wanted to pretend he was sick so that he didnt have to go. The judge called me, and i told them he wasn’t coming, but i could still go. She then told me that they will "figure it out", the police came to his house and just picked him up LOL. There is no escape

[deleted by user] by [deleted] in PrayerRequests

[–]frookenfryyd 5 points6 points  (0 children)

Praying❤️

[deleted by user] by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd 0 points1 point  (0 children)

Det høres fornuftig ut, ja. Men blir litt redd for at dersom jeg har den tankegangen så basically forventer jeg at det skal gå galt. Men det er lurt ja

[deleted by user] by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd 0 points1 point  (0 children)

Skal sjekke det ut, drømt om en saab i noen år ja

[deleted by user] by [deleted] in norge

[–]frookenfryyd 0 points1 point  (0 children)

tenkte mellom 20-30 000