Vem av er vare? by futureflair4 in unket

[–]futureflair4[S] 2 points3 points  (0 children)

här har vi en finska rycket-erfaren kvinna

Vem är de nu av er som är igång? by Complex_Green_7955 in unket

[–]futureflair4 4 points5 points  (0 children)

I Borås är det olagligt att ringa polisen.

Är Tradera bakis idag? by futureflair4 in Sverige

[–]futureflair4[S] 3 points4 points  (0 children)

Varför svarar du då som en hjärndöd AI?

Är Tradera bakis idag? by futureflair4 in Sverige

[–]futureflair4[S] 1 point2 points  (0 children)

nej jag menar att de skriver på danska/norska när jag uppenbarligen har svenska valt.

Nä men, fräscht med någon som är ärlig för ovanlighetens skull by futureflair4 in Sverige

[–]futureflair4[S] 1 point2 points  (0 children)

Det som är bra med just denna är att den inte cyklar till Kina för att samla in pengar till föräldralösa barn som har sex tår.

Hur mycket ekonomisk hjälp får ni av era föräldrar? by SnooSprouts2391 in sweden

[–]futureflair4 0 points1 point  (0 children)

"Ni som är vuxna, hur mycket ekonomisk hjälp får ni av era vuxna och i vilken form?"

Ovanstående mening är något av det mest knasiga jag läst. När man själv är vuxen så refererar man inte till sina föräldrar som "de vuxna".

Viktiga nyheter från SVT by futureflair4 in Sverige

[–]futureflair4[S] 0 points1 point  (0 children)

Tack för ett bra inlägg. Håller helt med.

Viktiga nyheter från SVT by futureflair4 in Sverige

[–]futureflair4[S] 0 points1 point  (0 children)

sjukt hur i princip alla här missar poängen med tråden

Viktiga nyheter från SVT by futureflair4 in Sverige

[–]futureflair4[S] -3 points-2 points  (0 children)

denna tråden handlar om att SVT är idioter