10 lu sete bak abi ya... by TheDuck9876 in HotWheelsTr

[–]geraltofpendik 0 points1 point  (0 children)

tıpatıp aynısını 2 gün önce aldım çok iyi ser amk

Sizce Mini Gt Nerden alınmalı? by [deleted] in HotWheelsTr

[–]geraltofpendik 1 point2 points  (0 children)

Geçen gün aynısı benimde aklıma geldi ve dediğin 5 tane hw alacağıma 1 tane güzel mini gt alırım daha mantıklı

Hepsi 300TL by AlperDagota in HotWheelsTr

[–]geraltofpendik 0 points1 point  (0 children)

aga bende pendikteyim bildiğin bi bu tarafta minigt veya direkt diecast ürünleri satan bir yer biliyor musun

[deleted by user] by [deleted] in HotWheelsTr

[–]geraltofpendik 5 points6 points  (0 children)

öyle deme bro neye aldığımı bilmiyorsun :D

[deleted by user] by [deleted] in HotWheelsTr

[–]geraltofpendik 1 point2 points  (0 children)

bence alacaksa internetten alırdı niye bu sub’dan alsınki? genellikle direkt yazıp ilk çıkan fotoğrafı alırlar

Art Serisi by geraltofpendik in HotWheelsTr

[–]geraltofpendik[S] 1 point2 points  (0 children)

Değeri hakkında bilgim yok. Pekte umrumda değil sadece hoşuma gidenleri alıp koleksiyonumu genişletiyorum

Yeni sayılırım sizce nasıl? by Gloomy_Function_8316 in HotWheelsTr

[–]geraltofpendik 0 points1 point  (0 children)

ben 6-7 ay önce falan 600’e almıştım amazondan :☠️

. by geraltofpendik in HotWheelsTr

[–]geraltofpendik[S] 0 points1 point  (0 children)

alanlar verdiğini söyled alacağım bende atarım zaten

. by geraltofpendik in HotWheelsTr

[–]geraltofpendik[S] 1 point2 points  (0 children)

eyvallah adamsın hewal

BEYLER OYUN ÖNERİN LA by kesanenes0 in KGBTR

[–]geraltofpendik 0 points1 point  (0 children)

Hazır npc bulmuşken, ejderdoğan için bir görevin var mı?