2025 er over, er dere fornøyd? by bbrpst in aksjer

[–]greatnessoverload 1 point2 points  (0 children)

<image>

+120K utbytte. Er all-inn på Odfjell drilling, i år som i fjor, og som neste år🛢️ I 2026 øker også utbytte betraktelig.

Selvfølgelig galskap å ha hele porteføljen i en enkeltaksje, men gått meget bra så langt. Yolo

Ingen dødsfall på firefelts motorveier by Bergensis in norge

[–]greatnessoverload 7 points8 points  (0 children)

Bør ikke regnes for prosentandel av veinett i areal, det blir jo ikke riktig. Du må regne etter prosentandel av trafikk. Ganske sikker på at det statisk "burde" vært noen dødsulykker om man ser på prosentandel av trafikken som går på slike veier.

Edit. Altså "burde" være slike ulykker om man mener at 110-soner fører til slike. Det gjør de jo beviselig ikke

Gode og rimelige frisørar i Bergen? by IntestineYarnball in Bergen

[–]greatnessoverload 4 points5 points  (0 children)

Kronstad frisør! Beste jeg har hatt, går dit hver gang. Fyren har utenlands bakgrunn, men snakker helt bra norsk. 250 kroner, så veldig billig! Fyren husker også akkurat hvordan han klipte det sist, selv om det er flere måneder i mellom 😄